Dat was op 13 november. Ik heb daarop aangegeven dat ze dat beter niet konden doen, omdat de overeenkomst inmiddels door het uitblijven van levering al ontbonden was.quote:Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Uw order wordt vandaag verzonden
Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.
Daarop heb ik aangegeven dat de order nooit is aangekomen.quote:Geachte heer van Wisse,
Uw order is op 16-11 verzonden naar:
[mijn NAW gegevens]
Met vriendelijke groet,
Owned.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verrekdie is ineens compleet op wit
Oeps.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verrekdie is ineens compleet op wit
Dat is al meer dan net. Net kreeg ik gewoon een blanke pagina.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:47 schreef ursel het volgende:
Nee hoor, alleen wat fouten in de site..
[..]
Die werkt weer, niet nogquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Die werkt hier nog gewoon..
Ook lekker bereikbaar trouwens..
[..]
Wel 6 hele uren in een week
Voor een aangifte is zoiets als dit vrij simpel. Verdachte is bekend, het is vrij makkelijk na te gaan of de verdachte kan aantonen of er iets verstuurd is of niet, dus de politie heeft er niet veel werk aan. Vraag is alleen of en hoe ik mijn geld terug krijg. Of kan ik daarvoor beter een andere route inslaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Zeg maar dag met je handje tegen je spullen en je geld. Aangifte doen heeft weinig nut. Er zijn nog 110.000 wachtenden voor u. Goedemiddag.
Er zijn ook diverse andere oplichters bekend bij de politie en daar doen ze ook niets aan. Ze komen pas in beweging als er meerdere aangifte komen tegen dezelfde dader en dan nog sta je achteraan in de rij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor een aangifte is zoiets als dit vrij simpel. Verdachte is bekend, het is vrij makkelijk na te gaan of de verdachte kan aantonen of er iets verstuurd is of niet, dus de politie heeft er niet veel werk aan. Vraag is alleen of en hoe ik mijn geld terug krijg. Of kan ik daarvoor beter een andere route inslaan?
Denk dat je dan sneller je geld terug hebt dan naar de politie gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef dabadbass het volgende:
[..]
In 2005 dus al actief? Waarom ga je niet bij zijn huis langs?
En dan, stampvoeten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef dabadbass het volgende:
[..]
In 2005 dus al actief? Waarom ga je niet bij zijn huis langs?
we zullen het gba even raadplegen, momentquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan, stampvoeten?Het adres dat je mij gepm'ed hebt (Kempensebaan,waarvoor dank) is ook waar het bedrijf staat ingeschreven trouwens. Zal dus wel een winkel vanuit huis zijn
Ik heb alleen niet echt tijd om iedere dag van Rotterdam naar Eindhoven te treinenquote:
Het is een huurpand volgens het kadaster, volgens mij een soort woon/werk complex oid..quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:13 schreef dabadbass het volgende:
[..]
we zullen het gba even raadplegen, moment
mmm... dat is niet terug te draaien... (als het een creditcard of eenincasso geweest was dan had je het wellicht kunnen storneren)quote:
CC kan ook niet gestorneerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
mmm... dat is niet terug te draaien... (als het een creditcard of eenincasso geweest was dan had je het wellicht kunnen storneren)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |