Ja, maar... ik vind em zo fijnquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef The_Dean het volgende:
Waardeloze ouwe troep!
Wie er nog een heeft mag hem hier wel inleveren, gooi ik hem wel voor jullie weg.
Niks mee te maken. Inleveren.quote:
Verder heb ik niet echt dingen van Korg, behalve de DS-10 (Synthesizer voor de Nintentdo DSquote:Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Korg heb ik alleen maar slechte ervaringen mee
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Ik ga binnenkort een pedaltrain met alles erop en eraan kopen en dit ga ik erin zetten:
- Radial Tonebone Pre PZ
- Pedal Train
- Boss Tuner 2x
- Klotz instrument kabel
- patchkabels
- voeding Burkey + mod Radial
- VoodooLab Tremelo
- Fulltone Fulldrive Mosfet
Metalzone ben ik ook niet kapot van [op zijn zachtst gezegd], maar veel mensen zijn er erg bij mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Verder heb ik niet echt dingen van Korg, behalve de DS-10 (Synthesizer voor de Nintentdo DS) en een microKORG. Maar geen zeker geen slechte ervaringen mee.
Bij Boss heb ik altijd zo'n kut gevoel aangezien ze ook rotzooi als de Metal Zone maken...
Oké, nu heb ik vast ruzie.
Ey, niks mis met een metal zone!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Verder heb ik niet echt dingen van Korg, behalve de DS-10 (Synthesizer voor de Nintentdo DS) en een microKORG. Maar geen zeker geen slechte ervaringen mee.
Bij Boss heb ik altijd zo'n kut gevoel aangezien ze ook rotzooi als de Metal Zone maken...
Oké, nu heb ik vast ruzie.
DOA, 2x, toen maar naar de TU-2 gegaan!quote:
Enige die trager werkt is m'n stemmer voor m'n akoestische gitaar, maar dat is zo'n ding die op trillingen werkt die je op de kop klemt die werken sowieso wat trager.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:55 schreef TeleluvR het volgende:
Ik merk wel degelijk verschil tussen mijn overpriced TU-2 en mijn Korg tientjestuner...
Intoneren is ook wel een tikje makkelijker geworden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |