Ja, maar... ik vind em zo fijnquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef The_Dean het volgende:
Waardeloze ouwe troep!
Wie er nog een heeft mag hem hier wel inleveren, gooi ik hem wel voor jullie weg.
Niks mee te maken. Inleveren.quote:
Verder heb ik niet echt dingen van Korg, behalve de DS-10 (Synthesizer voor de Nintentdo DSquote:Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Korg heb ik alleen maar slechte ervaringen mee
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Ik ga binnenkort een pedaltrain met alles erop en eraan kopen en dit ga ik erin zetten:
- Radial Tonebone Pre PZ
- Pedal Train
- Boss Tuner 2x
- Klotz instrument kabel
- patchkabels
- voeding Burkey + mod Radial
- VoodooLab Tremelo
- Fulltone Fulldrive Mosfet
Metalzone ben ik ook niet kapot van [op zijn zachtst gezegd], maar veel mensen zijn er erg bij mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Verder heb ik niet echt dingen van Korg, behalve de DS-10 (Synthesizer voor de Nintentdo DS) en een microKORG. Maar geen zeker geen slechte ervaringen mee.
Bij Boss heb ik altijd zo'n kut gevoel aangezien ze ook rotzooi als de Metal Zone maken...
Oké, nu heb ik vast ruzie.
Ey, niks mis met een metal zone!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Verder heb ik niet echt dingen van Korg, behalve de DS-10 (Synthesizer voor de Nintentdo DS) en een microKORG. Maar geen zeker geen slechte ervaringen mee.
Bij Boss heb ik altijd zo'n kut gevoel aangezien ze ook rotzooi als de Metal Zone maken...
Oké, nu heb ik vast ruzie.
DOA, 2x, toen maar naar de TU-2 gegaan!quote:
Enige die trager werkt is m'n stemmer voor m'n akoestische gitaar, maar dat is zo'n ding die op trillingen werkt die je op de kop klemt die werken sowieso wat trager.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:55 schreef TeleluvR het volgende:
Ik merk wel degelijk verschil tussen mijn overpriced TU-2 en mijn Korg tientjestuner...
Intoneren is ook wel een tikje makkelijker geworden!
Stagg, dus beiden en meerquote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef TeleluvR het volgende:
Brakke topkam of brug?
Ja? Die van mij werkt instant en dat is een Boston.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enige die trager werkt is m'n stemmer voor m'n akoestische gitaar, maar dat is zo'n ding die op trillingen werkt die je op de kop klemt die werken sowieso wat trager.
Die van mij heeft soms beetje moeite met de lage E daar is die wat trager voor de rest wel relaxe dingetjesquote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja? Die van mij werkt instant en dat is een Boston.
Is die van jou chromatisch?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van mij heeft soms beetje moeite met de lage E daar is die wat trager voor de rest wel relaxe dingetjes
lol, ik ook. Speel dan al bijna 8 jaar zonder, maar heb vorige week toch maar eens zo'n ding gehaald.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:17 schreef Svyatagor het volgende:
Ik speel al >15 jaar gitaar, maar heb pas sinds een paar maanden een tuner. Ging altijd prima zonder, gebruik'm vooral als mute-switch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Meursault het volgende:
[..]
lol, ik ook. Speel dan al bijna 8 jaar zonder, maar heb vorige week toch maar eens zo'n ding gehaald.
Nu kan ik tenminste fatsoenlijk intoneren.Dus je hebt al die tijd op een niet geintoneerde gitaar gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In die 8 jaar heb ik ze natuurlijk wel laten afstellen. Ze waren nu ook niet heel slecht geintoneerd (behalve die Dean dus).quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus je hebt al die tijd op een niet geintoneerde gitaar gespeeld
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus je hebt al die tijd op een niet geintoneerde gitaar gespeeld
Ja lage E boeit ook niet zoveel daar kom je toch meestal niet zover op je halsquote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Meursault het volgende:
[..]
In die 8 jaar heb ik ze natuurlijk wel laten afstellen. Ze waren nu ook niet heel slecht geintoneerd (behalve die Dean dus).
M'n strat week maar beetje af, alleen de lage E. M'n RG wacht al een tijdje op een onderhoudsbeurt (maar niet door mij).
Op de andere gitaren speelde ik niet of nauwelijks.Daar kan ik nu wat mee gaan rommelen.
.11 altijd, speelde pas bij iemand op .09 ik dacht dat ik die snaren doormidden ging drukken bij het bendenquote:
Niet meer.quote:
Precies. Plus die kleine afwijkingen hoor ik toch niet zo goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja lage E boeit ook niet zoveel daar kom je toch meestal niet zover op je hals
voor op je tele? vooral single coil gitaren hebben veel baat bij dikke snaren..!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
Spelen hier mensen op .009?
Nee, ik wil er juist vanaf, was benieuwd of ik nog iemand er een plezier mee kon doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
voor op je tele? vooral single coil gitaren hebben veel baat bij dikke snaren..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is juist dan belangrijk dat je gitaar helemaal goed staat, dan "leer" je de zuivere tonen kennen ipv op de hoge snaren steeds een klein beetje vals te spelenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Meursault het volgende:
[..]
Niet meer.
[..]
Precies. Plus die kleine afwijkingen hoor ik toch niet zo goed.![]()
Wat is dik? .011 of nog dikker?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, ik wil er juist vanaf, was benieuwd of ik nog iemand er een plezier mee kon doen.
Dikke snaren FTW!
Als ik wil, hoor ik het wel, maar meestal rammel ik maar wat en let ik er niet op.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is juist dan belangrijk dat je gitaar helemaal goed staat, dan "leer" je de zuivere tonen kennen ipv op de hoge snaren steeds een klein beetje vals te spelen
Gewoon alles standaard getuned met apen die geen bananen etenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef DrD00m het volgende:
Welke tuning gebruiken jullie dribbel?
1x geprobeerd maar dat vond ik niet relax meer met solo dingen, ook kwestie van wennen natuurlijk wel natuurlijk maar ik hou het mooi bij .11quote:
Dan heb je best sterke vingers met een flinke eeltlaag hahaquote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon alles standaard getuned met apen die geen bananen eten
Mja vooral kwestie van wennen, heb die erop zitten omdat ik gewoon wil voelen waar ik mee bezig ben, moet allemaal lekker doordreunen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dan heb je best sterke vingers met een flinke eeltlaag haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |