Die solo daarin is briljantquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Meursault het volgende:
So.. druk hier.
edit:
Toch nog een kleine bijdrage.![]()
Jim Dunlop Tortex Jazz M3quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Aresdreams het volgende:
wat zijn je favo plectra dan?
wat gaan jullie verdomd hard zeg! ff overlegje en hop, 3 pagina's verder!
Ja, eens gevonden bij een Conorach concert, maar is niet van hun, en er staat niks op, dus geen idee hoe of wat het is.quote:
Ja, maar je bent linkshandig, dus dat is dan positiefquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, voor jou niet. Voor mij word het al een stuk lastiger, ik heb 2 linkerhanden.
Tip: [TK] Gitaar en versterkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef Cynic het volgende:
Ik zag vanmiddag bij de Aldi nog een elektrische gitaar liggen. Heb me echt moeten inhouden, ik heb een zwak voor goedkope gitaren
Koop je die bij de Aldi en geef je je Washburn terug aan mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef Cynic het volgende:
Ik zag vanmiddag bij de Aldi nog een elektrische gitaar liggen. Heb me echt moeten inhouden, ik heb een zwak voor goedkope gitaren
Ben je echt op zoek naar precies dezelfde dan? Helemaal zwart heb ik ze niet meer gezien, wel in transparant rood en zwartquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Koop je die bij de Aldi en geef je je Washburn terug aan mij![]()
Kan nergens die PRO FE vinden
Die zaten er wel in ja. Moet je eens in de UK kijken, daar kwam ik ze best veel tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |