NOquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
Foot on the pedal, never ever false metal,
engine running hotter than a boiling kettle.
My job's ain't a job, it's a damn good time,
city to city, I'm running my rhymes.
On location touring around the nation,
Beastie Boys always on vacation!
Itchy trigger finger, but a stable turntable,
I do what I do best because I'm illing and able.
Ain't no faking your money I'm taking,
going coast to coast watching all the girlies shaking.
While you're at the job working nine to five,
the Beastie Boys at the Garden cold kickin' it live
Ik zou willen dat mijn beurtje 85 euro was. Morgen mijn dieseltje weer inruilen voor mijn eigen auto, worden weer dure ritjes naar het noorden!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:05 schreef The_Dean het volgende:
Ik kon het laatste ritje onder het rijden al merken... alles ging zachter branden, radio stotteren, blok liep niet lekker. Toen bij de winkel even geprobeerd, niks meer mee te beginnen.
Nieuwe accu en koolborstels erin, en alles werkt weer als nieuw! Wel even 85 euro aftikken...
Koopje, als ie weggaat voor die prijs. Reken maar daar nog wel 1500 euro voor geboden gaat worden!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://link.marktplaats.nl/304689807
KOOPJE!!!
tis dat ik geen sg met p90 wil, anders...!
Accu 62 euro [1 euro per Ah] en paar koolborstels en wat anti-vries. Voor de winkel even gemonteerd en klaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoveel? Is me zelf ook al eens overkomen met een CRX toen, wist dat de dynamo slecht was, maar ach, kan bestUiteindelijk viel de motor ineens uit, had nog net voldoende vaart om meteen een parallelweg in te duiken en een parkeervak in te rijden... na een kwartiertje kon ik weer starten, dus zo snel als ging (met stotterend blok) richting huis gereden en voro het laatste stuk mijn vader maar gebeld om me te halen met de sleepkabel
Maar een nieuwe accu kostte me maar 35 euro en koolborstels 15 euro, het enige nadeel bij zo'n CRX is dat je de halve auto mag gaan demonteren om je dynamo eruit te krijgen... (utieindelijk alleen losgedraaid, opengedraaid achter het blok en de koolborstels vanuit een erg onhandig standje erin gezet
)
Nou ja, kennen kennen.. heb met hem gemaild, omdat Schraapstaal en wij samen op willen treden. Was ons nog bijna gelukt ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef DrD00m het volgende:
he Witch... ik kwam er gister achter dat jij mijn neeffie kent![]()
(bassist van schraapstaal)
Jupquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef Gitaarmat het volgende:
In friesland schijnt het hard te sneeuwen en hier schijnt de zon zo'n beetje.
mja, als je hem wilt voor het bedrag moet je gewoon bellen en dan meteen ophalen. hij bied hem aan voor 835 euro namelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koopje, als ie weggaat voor die prijs. Reken maar daar nog wel 1500 euro voor geboden gaat worden!
P90's op een SG!
Hij gaat niet weg voor dat bedrag. De adverteerder is waarschijnlijk een handelaar en heeft een bedrag van 2000+ in gedachten..quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mja, als je hem wilt voor het bedrag moet je gewoon bellen en dan meteen ophalen. hij bied hem aan voor 835 euro namelijk
De in afbraak zijnde CSM Suikerfabriek in Groningenquote:
Ja, dat zit ik met ook net af te vragen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben jullie er een bandlid bijgegroeid?.
Kan natuurlijk een nare opmerking maken en zeggen dat ik hoop dat het de nieuwe zanger isquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik met ook net af te vragen.
quote:I drilled holes in the bottom of the rack case that coincide with the holes in the sleeve, so the amp is very secured. I should've taken a pic of the back, because I put in a rack vent plate to protect the amp's tubes and mounted a power strip.
Hm, zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, kennen kennen.. heb met hem gemaild, omdat Schraapstaal en wij samen op willen treden. Was ons nog bijna gelukt ook.
Onze gitarist was recentelijk in de Tex en daar was iemand bij wiens neef in Schraapstaal zit. Dat was jij toevallig niet he?.
Zo naar is die opmerking nog niet eens vind ik. Dat zou namelijk alleen maar beter voor ze zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan natuurlijk een nare opmerking maken en zeggen dat ik hoop dat het de nieuwe zanger is.
Helaasquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan natuurlijk een nare opmerking maken en zeggen dat ik hoop dat het de nieuwe zanger is.
Klopt. Moeten we het nog maar eens over hebben hieroquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo naar is die opmerking nog niet eens vind ik. Dat zou namelijk alleen maar beter voor ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |