quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
Whehe krijg net een Victorinox van mijn werkgever voor mijn verjaardag.
ach, die van mij probeert het alleen maar zuurder te maken geloof ik, en denk als het esprek daar is, het alleen maar mee gaat vallenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, mijn manager probeert het ook altijd leuker te brengen dan het isEn dan hoor je de "salarisverhoging", man, mijn huur gaat met nog meer omhoog...
Ze zijn nu mooi in Groningen inderdaad, ook maar even kijken deze keerquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Vakantie!!! twee weken geen school, wel werken, met de band repeteren, gitaarspelen, kerst vieren, naar serious request en chillahh
Zag gister de nieuwste show van Robin Williams waarin hij de Bob Dylan GPS deed. Was geniaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:04 schreef TeleluvR het volgende:
Wij hebben hier gewoon Christmas Sky radio aanstaan. Omdat ik dat wil natuurlijk
En in de auto Bob Dylan!
Krijg je geen werknemersvoorrang?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:33 schreef Cynic het volgende:
Nou, ik zou eigenlijk naar de studio vanochtend, maar mijn auto wil niet starten. ANWB heeft een wachttijd van 2 uur, dus ik ga maar kerstkaartjes schrijven denk ik. Ook rock&roll.
Toch?
Ik werk er niet meer, dus dan gaat het sowieso niet op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg je geen werknemersvoorrang?
Oh, hehequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik werk er niet meer, dus dan gaat het sowieso niet op.
Zoveel? Is me zelf ook al eens overkomen met een CRX toen, wist dat de dynamo slecht was, maar ach, kan bestquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:05 schreef The_Dean het volgende:
Ik kon het laatste ritje onder het rijden al merken... alles ging zachter branden, radio stotteren, blok liep niet lekker. Toen bij de winkel even geprobeerd, niks meer mee te beginnen.
Nieuwe accu en koolborstels erin, en alles werkt weer als nieuw! Wel even 85 euro aftikken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |