Ja sorry, ik ben bang dat ik een beetje een tik heb overgehouden aan ons huidige studioavontuur. Ik hoor ineens overal valse partijen die ik voorheen niet hoorde....quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En verdomme dat dacht ik eerst ook, maar een paar keer later luisteren heb ik het uit m'n hoofd gezetEn nu kom jij er weer mee
Ja ik heb die dvd daar staat ook een studio docu op, echt bizar voor Muter dat ze 30 gitaarpartijen over elkaar hadden opgenomenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben bang dat ik een beetje een tik heb overgehouden aan ons huidige studioavontuur. Ik hoor ineens overal valse partijen die ik voorheen niet hoorde....
Net in de auto de tweede rammstein plaat geluisterd, dat is een goed voorbeeld van een album dat heel goed getimed en geïntoneerd is. Wat spelen die jongens vreselijk strak daar...
Ookquote:
Yep, met de Tascam us1641 opgenomen. De gitaar digitaal vanaf de GT8, verder 9 mics op de drums, 1 zangkanaal, de bass en keyboards DI, ik heb nog twee kanalen vrij (normaal gesproken de overheads maar die stonden dit keer per ongeluk niet aanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tof, ik zal hem eens gaan luisteren?Je blijft het topic dus wel volgen?
Ook weer met de tascam opgenomen?
Zodra we klaar zijn in de studio zal ik ook eens wat posten, of weer een keer een filmpje maken als de andere gitarist aan het inspelen is ofzo.
Overigens denk ik er sterk over na om mijn Tascam us1641 te verkopen omdat ik hem niet gebruik. Dus als er nog mensen interesse hebben... Iets van 300 euro ofzo?
Volgens de webcam bij de oldehove sneeuwt het daar nog steeds.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef TeleluvR het volgende:
Hoe staat het met de sneeuwval in het noorden?
Jep. en volgens Piet zonet ookquote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens de webcam bij de oldehove sneeuwt het daar nog steeds.
En aan de sneeuwradar te zien gaat dat ook nog wel een tijdje door.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Metalfreak het volgende:
Hier al hele dag geen sneeuw, alleen gisteravond een laagje.
Grrr, kut eenzijdig functioneringsgesprekGeloof dat ik mijn CV maar eens op Monsterboard moet gaan zetten...
Join the club.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Metalfreak het volgende:
Hier al hele dag geen sneeuw, alleen gisteravond een laagje.
Grrr, kut eenzijdig functioneringsgesprekGeloof dat ik mijn CV maar eens op Monsterboard moet gaan zetten...
Ja, mijn manager probeert het ook altijd leuker te brengen dan het isquote:Op donderdag 17 december 2009 18:08 schreef Aresdreams het volgende:
*nog geen gesprek gehad en baas maakt er grapjes over...*
Nu nog een rol ducttape en een busje WD-40 en je bent net MacGyverquote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
Whehe krijg net een Victorinox van mijn werkgever voor mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Meursault het volgende:
Gratis Glühwein in de lunchpauze op school. Ik heb een bekertje meegenomen naar de wiskundeles ook.
Gefeliciteerd?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
Whehe krijg net een Victorinox van mijn werkgever voor mijn verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |