Serieus dit keer.quote:
Goed man haha.. 12 mei 2009 was ze er alquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken haar niet maar wil wel een gokje wagen: Ze was (of komt) deze week bij DWDD?
Nou mooi niet dus hèquote:", wat een lief klein liedje"
* Mooi
* Stil is
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:33 schreef Stekelbees het volgende:
Buiten het feit dat het weer een zoveelste zeiknummer is, wie zou haar geven?
Nein.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:33 schreef Stekelbees het volgende:
Buiten het feit dat het weer een zoveelste zeiknummer is, wie zou haar geven?
Tinky Winkyyyyyyyyy laaaaaaaaa laaaaaaaaaaaa ooooooooooooh ooooooooooooooooohhhquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef alors het volgende:
Terechte klacht, met haar ge- uh ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh uuhhh ooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uuhh oooooooohhhhh
watquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:44 schreef Happel het volgende:
Muziek wat al 100000000000000000-en malen eerder is gemaakt. Beetje doen alsof je klaarkomt (oh ho oh) en er zachtjes bij zingen. Waardeloos.
hahahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Tinky Winkyyyyyyyyy laaaaaaaaa laaaaaaaaaaaa ooooooooooooh ooooooooooooooooohhh
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
Voor een euro zou ik haar geven
[ afbeelding ]
Eendagsvliegen? Ze hebben alleen maar 4 albums uitgebracht en zijn groot te noemen in hun eigen land.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Veel mooier dan die eendagsvliegen van het origineel. Ik weet niet eens meer hoe die gasten heten
Esmee Denters ook, en om daar nou zo trots op te zijn...quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef tonedyt het volgende:
vind het nummer wel goed! laura is wel echt een talent waar we trots op mogen zijn, die heeft tenminste Internationale allures
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |