Klacht: Mensen die zelf nooit wat verzinnen, maar wel afgeven op mensen die wél fantasie hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was wel de aanleiding maar ik erger me daar al tijden aan. Dan moeten we een naam voor ons huis verzinnen en dan kom ik met 10.000 ideeën en de rest kraakt alles af, maar komt met niks op de proppen.
Ik doe een economische studie, bijna goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Haha TS is een hippie die kunstacademie doet en zijn werken niet kan verkopen en daarom in een kraakpand leeft van kunstenaarssubsidie.
Helemaal niet, dat was wel de aanleiding maar ik erger me daar al tijden aan. Dan moeten we een naam voor ons huis verzinnen en dan kom ik met 10.000 ideeën en de rest kraakt alles af, maar komt met niks op de proppen.quote:
Misschien waren jouw ideeën wel gewoon kut.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was wel de aanleiding maar ik erger me daar al tijden aan. Dan moeten we een naam voor ons huis verzinnen en dan kom ik met 10.000 ideeën en de rest kraakt alles af, maar komt met niks op de proppen.
Ik hou van innovatieve mensen met originele ideeen, ook al zijn die niet direct uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef Skylark. het volgende:
Zo irritant, mensen die zelf nooit met wat nieuws komen, maar wel altijd innovatieve mensen met originele ideeën afkraken vanuit hun eigen conservatieve hoekje. [ afbeelding ]
Serieus topic trouwens.
Klacht: Mensen die zelf nooit wat verzinnen, maar wel afgeven op mensen die wél fantasie hebben.
Een naam voor je huis verzinnen? Waar is dat nou weer voor nodig danquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat het nu een stomme naam heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Een naam voor je huis verzinnen? Waar is dat nou weer voor nodig dan.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat heb je dan liever hè? Dat mensen je ideeën en creaties eigenlijk kut vinden maar zéggen dat ze het tof vinden, puur om jou een plezier te doen en omdat jij de enige bent die met een idee kwam? Als je de enige bent betekent het niet meteen dat het goed is, of wel soms? Wil je dat die mensen tegen je liegen? Wil je dat die mensen onbetrouwbaar worden doordat je niet meer weet wanneer ze eerlijk zijn en wanneer niet? Liegen is een zonde, TS. Waarom zou je willen dat die mensen een zonde begaan, TS? Waarom? Waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |