Oke! dank jequote:Op maandag 21 november 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Zoals die hier kan zien zijn er wel vaker geen of herhalingen van couch gags.
Ze zijn de laatste weken echt heel sterk!quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef RacerDKB het volgende:
Wel heel weinig couch gags dit seizoen, elke week tijd tekort dus geen intro?
Leuke Mad Men-aflevering, ben aardig fan van Mad Men dus deze was tofMaar kan me voorstellen dat je de helft niet snapt als je Mad Men niet kent.
Ook gaststem van John Slattery (acteur in Mad Men) en Matthew Weiner (maker van Mad Men).
Ik ben ook Mad Men fan, maar vond hem maar flauwtjes. Alleen dat ze die befaamde grasmaaier-scène lettelijk hebben overgenomen vond ik grappig.quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef RacerDKB het volgende:
Wel heel weinig couch gags dit seizoen, elke week tijd tekort dus geen intro?
Leuke Mad Men-aflevering, ben aardig fan van Mad Men dus deze was tofMaar kan me voorstellen dat je de helft niet snapt als je Mad Men niet kent.
Ook gaststem van John Slattery (acteur in Mad Men) en Matthew Weiner (maker van Mad Men).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weet iemand waar dat deuntje van is dat je hoort tijdens de aftiteling eventjes en een paar keer in de aflevering zelf zoals rond 5:20? Komt me zo bekend voor.
Had dat helemaal niet opgemerkt. Maar je hebt gelijk. Echt geniaalquote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Dos37 het volgende:
Deze was echt geniaal. Ook die kleine details zo kan Maggie nog steeds niet praten
bedanktquote:
Dat was een Frans accentquote:Op maandag 30 januari 2012 17:37 schreef NextTVH het volgende:
Had Bart nou een nieuwe stem of ligt het aan mij?
Eens, maar die laatste vond ik niet leuk. Ik vind de geschiedenis of musicalachtige afleveringen nooit leuk...quote:
Eens, ik werd er een beetje misselijk van.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef Wessell het volgende:
Die couch gag damn,af te raden voor mensen met epilepsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |