abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 15 december 2009 @ 12:21:26 #21
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_75645893
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef zovty het volgende:

[..]

Het is toch niet alsof een stagair dat even zit uit te rekenen op een casiotje. De slimste mensen werken daar, met de duurste software en de dikste computers.
En toch zitten ze er naast.
En dat kan gebeuren, maar zeg dat dan gewoon eerlijk. Jongens, we hebben het verkeerd gegokt, gelukkig lijkt het gunstig uit te vallen. Onze excuses, jullie krijgen 50% korting op de volgende voorspelling.
Zit je nou te trollen of wat?
Zo'n fucking crisis is van enorm veel factoren afhankelijk. Enorme computermodellen dus. Vergelijk het met de weersvoorspellingen. Daar staan flinke computers dagenlang op te rekenen. En ja, omdat er veel variabelen zijn kan je er wel eens naast zitten. Een zekere foutmarge is allang ingecalculeerd.
pi_75645963
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Zit je nou te trollen of wat?
Zo'n fucking crisis is van enorm veel factoren afhankelijk. Enorme computermodellen dus. Vergelijk het met de weersvoorspellingen. Daar staan flinke computers dagenlang op te rekenen. En ja, omdat er veel variabelen zijn kan je er wel eens naast zitten.
Ze hebben ook niet een of andere ouwe 486 (da's een nerd term voor oude computer) in de kelder staan he.
Ze hebben de top van nederlandse/buitenlandse statistici in dienst, echt heule goede software, een gigantisch budget.
En toch, zover ernaast.
Als Piet P er altijd zover naast zou zitten kon hij allang op zoek naar een nieuwe baan, oet mon.
pi_75645969
beter iemand doodmaken met een blije mus
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
pi_75645987
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef Relatieveling het volgende:
beter iemand doodmaken met een blije mus
Ja, die hebben we al gehad. Ha, fucking ha.
pi_75646324
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoe kun je nu soep maken van een paar letters?
pi_75646331
iemand doodmaken met een mus die niet blij was is die al geweest?
泽西
pi_75646382
Blije soep van dode letters maken nog niet in ieder geval.
pi_75646389
of een mus blij maken met iemand die dood is?
泽西
pi_75646511
Ja weer blij dat je blij gemaakt ben met een dooie mus ipv dood gemaakt met een blije mus
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:49:21 #30
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75646811
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef zovty het volgende:

[..]

Het is toch niet alsof een stagair dat even zit uit te rekenen op een casiotje. De slimste mensen werken daar, met de duurste software en de dikste computers.
En toch zitten ze er naast.
En dat kan gebeuren, maar zeg dat dan gewoon eerlijk. Jongens, we hebben het verkeerd gegokt, gelukkig lijkt het gunstig uit te vallen. Onze excuses, jullie krijgen 50% korting op de volgende voorspelling.
en dat geloof jij echt?
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_75646963
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:49 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

en dat geloof jij echt?
Ja. . Echt.
pi_75647016
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:09 schreef Adelante het volgende:
Na het zuur komt het minder zoutzuur!
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:09:36 #33
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_75647505
mattie k merk niks van de crisis whahahah ik smoke nog steeds elke avond jonko met me matties net als eerst :p
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:13:09 #34
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75647635
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Hele artikel hier

En dit warrige verhaal is mijn klacht, proberen jullie er maar soep van te maken.
Soep maken van een softy verhaal. Ga lekker zelf een cursus Uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands volgen en kom dan eens terug met dit op zich best wel interessante artikel. (als het niet in de Televaag had gestaan)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_75648953
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef Cacciatore het volgende:
mattie k merk niks van de crisis whahahah ik smoke nog steeds elke avond jonko met me matties net als eerst :p
He mattie!
Ik merk ook niks van die crisis. Ik klap ook elke avond nog een dikke jonko weg, geen probleem.
Heel die krediet crisis is nog een grotere hoax dan de klimaat crisis als je het mij vraagt. Alleen maar een excuus om bankdirecteuren rijker en rijker te laten worden.
Maar het gaat mij erom dat we miljoenen spenderen aan het CBP om goede voorspellingen te geven, en dat laten ze keer op keer na.
CBP is een beetje vergelijkbaar met swarmahoer, hij heeft wel een speciaal kleurtje maar voert eigenlijk geen flikker uit, en alsie wat doet is het verkeerd.
pi_75649212
D.F.T.
Ga dan het financieele dagblad lezen, pauper.
Burning bridges gives you so much more
pi_75649357
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef zovty het volgende:

[..]

He mattie!
Ik merk ook niks van die crisis. Ik klap ook elke avond nog een dikke jonko weg, geen probleem.
Heel die krediet crisis is nog een grotere hoax dan de klimaat crisis als je het mij vraagt. Alleen maar een excuus om bankdirecteuren rijker en rijker te laten worden.
Maar het gaat mij erom dat we miljoenen spenderen aan het CBP om goede voorspellingen te geven, en dat laten ze keer op keer na.
CBP is een beetje vergelijkbaar met swarmahoer, hij heeft wel een speciaal kleurtje maar voert eigenlijk geen flikker uit, en alsie wat doet is het verkeerd.
nvm, dacht in het begin dat je nog een beetje serieus was..

Kudo's
Je hebt me beetgenomen. Nu rot ik op uit dit topic, Ciao
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')