quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:11 schreef Koekz het volgende:
Je bent gelukkig ook zo'n aanwinst voor deze website
Dan kan jij niet met een muis overweg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef Xaverius1337 het volgende:
kanker banner indd, je kunt niet eens op sluiten klikken omdatj e anders naar die kut website gaat
Bij mij sluit ie wel gewoon. Overigens is het wel een irritante banner en ik zie hem te vaak.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef Xaverius1337 het volgende:
kanker banner indd, je kunt niet eens op sluiten klikken omdatj e anders naar die kut website gaat
Ik heb het ook alleen ik denk even verder na en zie dat het sluiten X gewoon scheef staat. Geen flauw idee waar het aan ligt maar ik krijg hem gewoon dicht door even scheef te klikkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan kan jij niet met een muis overweg.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bij mij sluit ie wel gewoon. Overigens is het wel een irritante banner en ik zie hem te vaak.
Voor mij een reden om meteen door te gaan naar het forum.
Dat dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:32 schreef zovty het volgende:
Sodekenker, ben even naar de FP gegaan om die banner zelf te aanschouwen.
Ernstig gevalletje van potientele klanten wegjagen.
Tevens: reclame.
Dan moet je niet zeiken over die banner.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:09 schreef Studman69 het volgende:
En ik ga geen abo kopen want ik steun deze nsb praktijken hier niet
Jawel want ik ben niet de enige die de philips banner schijt irritant vindt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken over die banner.
Banners OK. Logisch voor de inkomsten. Ik klik er soms ook op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fijn is anders.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Banners OK. Logisch voor de inkomsten. Ik klik er soms ook op.
Maar die schermvullende drukke knipperende flashdingen zijn toch rete irritant. Niet dan?
Teken van zwaktequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fijn is anders.
Maar om dan meteen met kanker enzo te gaan gooien is een teken van zwakte.
Dat TS ook met NSB gaat gooien is een teken van zwakte.
Ja dat ben ik zeker met je eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar om dan meteen met kanker enzo te gaan gooien is een teken van zwakte.
Dat TS ook met NSB gaat gooien is een teken van zwakte.
En dan heb jij het dus niet begrepen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In jouw optiek is het veelvuldig gebruiken van scheldwoorden een sterke discussietechniek?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:53 schreef Studman69 het volgende:
[..]
Teken van zwakte? Ga eerst eens leren wat dat is ofzo
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:53 schreef Studman69 het volgende:
[..]
Teken van zwakte? Ga eerst eens leren wat dat is ofzo
Krachttermenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
In jouw optiek is het veelvuldig gebruiken van scheldwoorden een sterke discussietechniek?
Ja want iedereen is een zwak mietje als jij die moet huilen als hij de woorden kanker of aids voorbij ziet komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leer jij je eerst maar eens uit te drukken zonder krachttermen.
Ow, een moeilijk woord voor je, krachttermen.
Zoek die maar eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |