Kud, las het net op Twitter... helaas dus gemistquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! Valensia!
Dat kan ik me voorstellen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:16 schreef alors het volgende:
Ik had ooit een toets die ik niet geleerd had, en toen ging het over de Gaia hypothese, en toen had ik de hele tijd dit in mijn hoofd
En dat helpt niet voor je concentratie...
Dalet loopt weer te stuiteren blijkbaar...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:51 schreef alors het volgende:
Frozen
Maar de 'Now Playing' doet het weer eens niet
Niemand die er wat aan doetquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dalet loopt weer te stuiteren blijkbaar...
Heb het iig net even doorgegeven aan de afdeling Internet van 3FM (waar ik dus zelf eerst ook zatquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niemand die er wat aan doet, ding ligt er pas 8 uur uit
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb het iig net even doorgegeven aan de afdeling Internet van 3FM (waar ik dus zelf eerst ook zat). Meer kan ik ook niet doen.
Zeker het drumstukquote:
Gaaaaaafquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Armin: http://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=40
Wmb ook. Errug storend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:28 schreef Dichterbijer het volgende:
Van mij mogen ze die achtergrond foto op 3fm.nl per direct verwijderen...
Ga dan maar alvast kijken op http://www.jrz.ch/www/de/(...)188.live-stream.html of http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=121952quote:
Ja hoor, ook dit jaar gaat 101 het weer uitzenden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
zin in!!
alleen nu nog even kijken als er weer een videofeed is buiten het internet om
vorig jaar zond 101TV SR 24u per dag uit
ben benieuwd als dat dit jaar ook weer gebeurt..
Zover ik begreep gaan ze dit weer doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
zin in!!
alleen nu nog even kijken als er weer een videofeed is buiten het internet om
vorig jaar zond 101TV SR 24u per dag uit
ben benieuwd als dat dit jaar ook weer gebeurt..
Liever helemaal geen achtergrondfoto meer. Wie heeft verzonnen dat dat gebruikersvriendelijk zou zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over een paar dagen komt er een andere, als de SR-week begonnen is.
en dan moet ik maar hopen dat onze vriendjes van anaal digitaal het doorgeven :/quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zover ik begreep gaan ze dit weer doen
ah, tof ! mooi om alvast warm te draaienquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga dan maar alvast kijken op http://www.jrz.ch/www/de/(...)188.live-stream.html of http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=121952
I Would Stayquote:
Hoezo? Leg uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is te merken dat Sirolf weg is bij 3fm, want de SR site ziet er weinig belovend uit.
Hmm Di-rect doet ook mee ...quote:glazenhuisgrunn Er komt nog een rockband uit Den Haag naar Groningen! Eerste grote optreden voor de nieuwe zanger? Check: http://www.glazenhuis-groningen.nl
En toch vraag ik me af hoe die persoon dat allemaal weet, terwijl het nergens anders is te vinden...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmm Di-rect doet ook mee ...
Alles wat hij er neerzet is wel altijd waar, zal wel iemand kennen bij 3quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af hoe die persoon dat allemaal weet, terwijl het nergens anders is te vinden...
kane is toch ook haags ? , maar die was al bevestigd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
je bent ook weer van harte welkom om mee te posten om op fok de sr ook een succes te maken.quote:
forum.3fmfan.nl in je startpagina zettenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Ik wil hier als 3fmluisteraar altijd wat vaker komen, maar ik vergeet het altijd
Hey ik wist niet dat je zo ook in dit topic kon komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
forum.3fmfan.nl in je startpagina zetten
Scottquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Ik wil hier als 3fmluisteraar altijd wat vaker komen, maar ik vergeet het altijd
Hansquote:
Klopt, en nieuweling Hanneke Eilander gaat haar uren overnemen, zowel 's nachts tussen 1 en 4 als Uruzgan.FM.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hans
Ik hoorde trouwens vannacht dat Kristel van Eijk voortaan van 4-6 doordeweeks zit. Gelukkig, dan luister ik nooit radio
Ah okee! Die Hanneke ken ik niet, ben benieuwd. Kristel vind ik echt niks, hoop niet dat ze uiteindelijk doorstroomt naar de dagprogrammering...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, en nieuweling Hanneke Eilander gaat haar uren overnemen, zowel 's nachts tussen 1 en 4 als Uruzgan.FM.
Weten heleboel 3fm-ers nog niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hey ik wist niet dat je zo ook in dit topic kon komen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hans
Ik hoorde trouwens vannacht dat Kristel van Eijk voortaan van 4-6 doordeweeks zit. Gelukkig, dan luister ik nooit radio
Zouden ze al een eventuele vervanger hebben geregeld?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef TheArt het volgende:
Annemieke is ziek lees ik.
Vroeg ik me al eens eerder af hoe ze dat doen. Ook als er tijdens de week iemand ziek wordt of zo, gaan ze die dan vervangen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zouden ze al een eventuele vervanger hebben geregeld?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Of is Michiel Veenstra bij haar op bezoek geweest vorige week
Succes en succesquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:02 schreef borisz het volgende:
Zo tentamen financering en later vanavond ALV D66 Velsen. TOt vanavond laat denk ik.
Ha, een partijgenoot! Wij hebben 2 weken terug al de ALV gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:02 schreef borisz het volgende:
Zo tentamen financering en later vanavond ALV D66 Velsen. TOt vanavond laat denk ik.
Stemt u allen in maart D66 in uw gemeentequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ha, een partijgenoot! Wij hebben 2 weken terug al de ALV gehadSucces!
Nee, nog niet. Heb het de afgelopen weken nogal druk gehad. Ik hoop er deze week nog tijd voor te hebben, en anders is 't jammer maar helaas...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf is je applicatie al klaar? Dan kan ik hem bookmarken... vergeet de link steeds
Helemaal vergeten dat die er vorig jaar was.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef TheArt het volgende:
Krijgen we ook weer een pagina op 3fmfan waar we de aangevraagde platen van de mensen hier als gedraaid kunnen markeren?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal vergeten dat die er vorig jaar was.
Ik zal het oude scriptje wel weer uit de kast gaan trekken.
Whaaa, ik schrok en ging direct naar de site, dacht dat je 4 uur 's middags bedoelde en dat Coen & Sander weggingen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hans
Dan had ik wel 16-18 gezegdquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Whaaa, ik schrok en ging direct naar de site, dacht dat je 4 uur 's middags bedoelde en dat Coen & Sander weggingen!
En in m'n sigquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo, done!
http://fok.3fmfan.nl/requests/
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden we?
(header voor de OP)
Ziet er prima uit hoor! Vind alleen dat Annemieke zo raar op de foto staat, maar daar kun jij niks aan doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden we?
(header voor de OP)
quote:
Van 19 t/m 24 december 2008 vind de 5e editie van Serious Request plaats, ditmaal op de Grote Markt in Breda. Dit jaar is er gekozen om geld op te halen voor vluchtelingen over de hele wereld, want 'Een vluchteling is NERGENS zonder jouw hulp'!
Dit jaar zijn de DJ's niet door een stemming verkozen, maar zijn ze aangewezen en in hun eigen programma overvallen, waarna ze voor 24 uur op de vlucht moesten in Nederland. De jocks die dit jaar een wel heel minimaal kerstdiner krijgen te verduren zijn:
› Giel Beelen
› Coen Swijnenberg
› Paul Rabbering
Serious Request is natuurlijk 24/7 te beluisteren via 3FM, te ontvangen via FM-radio, kabelradio, internet (32 kbps WMA, 96 kbps WMA, 128kbps MP3, 24kbps AAC+ of 64kbps AAC+) en diverse andere manieren.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de Publieke TV-zenders:
› Nederland 1: De beelden worden op dit kanaal elk halfuur onderbroken door het NOS Journaal.
- Vrijdag 19 december: 9:10 - 16:00 uur
- Zaterdag 20 december: 6:30 - 16:00 uur
- Zondag 21 december: 6:30 - 8:30 uur
- Maandag 22 december: 7:13 - 15:30 uur
- Dinsdag 23 december: 7:13 - 16:00 uur
- Woensdag 24 december: 7:13 - 18:00 uur
› Nederland 3: elke nacht vanaf ongeveer 1 uur tot 7 uur de volgende ochtend, zonder onderbrekingen!
Daarnaast is Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder:
› Ziggo: Analoog via het preview/info-kanaal en digitaal via kanaal 999.
› UPC: Digitaal via 101 op kanaal 28.
› Caiway: Digitaal via 101 op kanaal 26.
› Canal Digitaal: Digitaal via de Astra 3 sataliet, op de Nederland 4 carousel.
Weet je meer informatie over een andere kabelboer? Voeg het toe!
› Het digitale kanaal 101 van BNN zend ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis.
En natuurlijk is alles ook met beeld te volgen via internet. Ga hiervoor naar de 3FM-website, 3FMFan of via deze link of open de cams los:
› De TV-beelden: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx
› Zijkant DJ: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam01.asx
› DJ recht van voren: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam02.asx
› Brievenbus: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam03.asx
› Buitenkant huis: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_webcam04.asx
Maar dit jaar ook voor het eerst via jouw mobiel. Download hiervoor de speciale 3FM applicatie voor op je mobiele telefoon, klik hier door voor meer informatie
Verder is elke dag tussen 19.30 en 20.30 uur een Serious Request Update op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand en Sander Lantinga vertellen wat er de afgelopen dag is gebeurd en wat er nog staat te gebeuren.
Ook is het mogelijk om een speciaal ervoor geprepareerd programma te gebruiken waardoor je geen extra programma's hoeft te gebruiken. Dit programma is HIER te downloaden.
Bij een 24/7 uitzending kan het bijna niet anders dat je wat mist. Wil je weten wat er cin de afgelopen uren is gebeurd? Kijk dan in de Serious Request agenda van 3FM of doe zelf mee met het bijhouden van gebeurtenissen in het gebeurtenissen-logboek op 3FMFan!
Heb je het half uurtje hakken gemist of wil je het terug luisteren? Klik dan hier!
Heb je een request ingestuurd? Voer deze dan in op http://fok.3fmfan.nl/requests/ en je krijgt een mailtje als iemand zegt 'm te hebben gehoord!
› muisje-eliza heeft samen met DJ Sandstorm (bekend van de 3FM jaarmix en het wekelijkse Operation DJ Sandstorm in Ekstra Weekend) een actie opgezet: de hoogste bieder krijgt een optreden van DJ Sandstorm bij hem thuis / op het werk. Meer informatie is te vinden op DJ Sandstorm into Serious Request, waar je tevens kan bieden op de actie.
› Ook de FOK!crew heeft een actie opgezet! Ga naar [FOK!actie] Serious Request 3FM voor meer informatie. Het opgehaalde geld wordt dinsdagavond om 21:30 uur gebracht bij het Glazen Huis.
› Op de FOK!Weblog worden er berichten geplaatste met foto's en andere wetenswaardigheden!
Zelf je eigen actie opzetten? Ga naar http://www.komzelfinactie.nl voor meer informatie.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! Let op dat je in de TT een spatie zet tussen de apenstaart en 3fm, anders wordt hij niet meegenomen in de stats.
Ze worden gewoon wanhopig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Zucht... Amersfoort is vervelend aan het worden...
Gaan ze de Dj's komende vrijdag opwachten in Amersfoort...
http://twitpic.com/tlz9b
In plaats van succes wensen....
Laten we eerst 2009 een succes maken!
Sowieso een verschrikkelijke ventquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een zeurkous, die Kluun: http://www.nu.nl/achterklap/2144446/kluun-boos-bnn.html
2x jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
mochten mensen bijzondere dingen zien aan bovenstaande OP, graag melden
Tevens, het lijkt me dat we vrijdag pas met de [sr @ 3fm] tag beginnen?
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Soms een foutmelding hier.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
ik krijg trouwens een half css-loze versie van fok. heeft iedereen dit?
Volgens mij komen die microfoons er weer zo raar erboven op te zitten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:22 schreef themauster het volgende:
http://twitpic.com/tm81y
Dj set in opbouw
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef broer het volgende:
Ik ben alweer een paar topics niet geweest. Hebben jullie al overeenstemming bereikt over wat het anthem dit jaar moet worden?
O, die kende ik niet. Maar als ik hem zo beluister, vind ik het niet meer dan terecht dat die het is geworden.quote:
De meesten lijken Broodje Bakpao het leukst te vinden maar die lijkt me niet logisch want de djs eten 6 dagen niet en dan een liedje over eten is dan gewoon raar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef broer het volgende:
Ik ben alweer een paar topics niet geweest. Hebben jullie al overeenstemming bereikt over wat het anthem dit jaar moet worden?
Als The Opposites slim zijn, maken ze een aangepaste versie. Dat zou nog wel eens kunnen helpen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:39 schreef themauster het volgende:
De meesten lijken Broodje Bakpao het leukst te vinden maar die lijkt me niet logisch want de djs eten 6 dagen niet en dan een liedje over eten is dan gewoon raar.
Heel mooi, terecht ook, net voordat ze stoppen. Ga volgende week ook naar het afscheidsconcertquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:41 schreef themauster het volgende:
Sersjee, Johan in de canon van de popmuziek: http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/338145
Amersfoortquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Zucht... Amersfoort is vervelend aan het worden...
Gaan ze de Dj's komende vrijdag opwachten in Amersfoort...
http://twitpic.com/tlz9b
In plaats van succes wensen....
Laten we eerst 2009 een succes maken!
quote:
Overeenstemming niet, maar hier en daar zijn wel wat suggesties te vinden. Naast de Jordy-opvolgers van hierboven hebben sommigen het ook over Duck Sauce - Anyway.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef broer het volgende:
Wombats - Let's Dance To Joy Disivion bedoel je? Die overeenkomst is mij nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Treinkopper het volgende:
Stiekem zit er ook best een aanstekelijk deuntje in dat nieuwe Paramore lied. Beetje zoals eh, hoe heette dat SR-hitje van twee jaar geleden ook al weer?
Die mensen zitten gewoon de clown uit te hangen... althans, dat hoop ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap niet dat mensen weer zo'n Jordy van Loon-achtig nummer willen
Zie je dit gezicht?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die mensen zitten gewoon de clown uit te hangen... althans, dat hoop ik.
ik wel hoor, als die Gewoon Rutger het wordt eet ik mijn schoen opquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die mensen zitten gewoon de clown uit te hangen... althans, dat hoop ik.
Oh nou ja, drie jaar geleden dan. Die met padada padada padadadadadada. Enzovoortquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef Sirolf het volgende:
Wombats - Let's Dance To Joy Disivion bedoel je? Die overeenkomst is mij nog niet opgevallen.
Ah, The Fratellis - Chelsea Dagger dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Oh nou ja, drie jaar geleden dan. Die met padada padada padadadadadada. Enzovoort.
Ja, maar deze vind ik net de SR saus missen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Overeenstemming niet, maar hier en daar zijn wel wat suggesties te vinden. Naast de Jordy-opvolgers van hierboven hebben sommigen het ook over Duck Sauce - Anyway.
Jouw lavalampquote:
hmm, ik denk dat je dan Giel mag onthoofden..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef T3hTommay het volgende:
De eerste de beste die draait onthoofd ik persoonlijk.
*meldt*quote:
helaas ken ik hem nogquote:
Daar is Opera Mini voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Van mij mag de SR op met de helft korter worden dan vorig jaar , grote kans is dat het topic al een pagina verder is voordat je het uberhaubt kan lezen en anders wordt het mobiel ook een erg zwaar topic.
Check.quote:
Hoe kinderachtig kun je zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
De producer van de C&S Show heeft een bananenbox (dus zo'n plastic doosje om je banaan in te doen), en Sander had terwijl de producer naar de WC was de banaan omgewisseld voor 2 kiwi's...
Jij vindt echt niks grappig van Coen en Sander he, als er Gerard of Michiel had gestaan had je het zeker wel grappig gevondenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig kun je zijn.
Ik vind 't wel een goede grap eigenlijk. Vooral als iemand het niet verwacht kan het toch best hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig kun je zijn.
Ach bij collega die altijd een berg halve volle bekertjes laat staan , zijn hele bureau 3 hoog opgestapelde bekertjes met restjes koffie vol zetten of zijn hele bureau inpakken in kadopapier is wel humorquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een goede grap eigenlijk. Vooral als iemand het niet verwacht kan het toch best hilarisch zijn.
Typische kantoorhumor, moet jij toch ook wel kennen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dit nummer van Pearl Jam isGeweldige plaat...
Hoe heette dat nummer btwquote:
Als je bij het kopje "DJ's" op Gerard Ekdom klikt, kom je op de wiki van Coen Swijnenberg terechtquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Veel te lang,quote:
En bij het kopje dj's staat een enter teveel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als je bij het kopje "DJ's" op Gerard Ekdom klikt, kom je op de wiki van Coen Swijnenberg terecht
Niet alleen onder dat kopje trouwensquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En bij het kopje dj's staat een enter teveel.
Dat is best een fijn liedje. Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef Sirolf het volgende:
Naast de Jordy-opvolgers van hierboven hebben sommigen het ook over Duck Sauce - Anyway.
Welke sitequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Niet alleen onder dat kopje trouwens
Maar ziet er goed uit verder
Herkenbaar! af en toe door zo'n ultra koude luchtstroom gefietst.. Zou wel eens een strenge winter kunnen wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, echt, het is niet zo dat ik vast zat gevroren aan mijn fiets
Maximia?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef -Hans- het volgende:
Maximia ook al bij Eurosonic/Noorderslag. Ze weet Groningen wel aardig te vinden geloof ik
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87501
Nu nog een keer de normale streams , zuchtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:58 schreef Sirolf het volgende:
Hee, de 3FM Live/Alternative-streams geven nu ook de titels van de nummer door. Handig!
Daar hebben ze nu al genoeg problemen met het weergeven van de nowplaying-info op de site.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu nog een keer de normale streams , zucht
Wat hebben ze gedaan, bij ons is een mp3-speler verbod ingesteldquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Zoooo jammer he
Ik kan gewoon niet meer naar 3FM luisteren op mijn werk.
Prutsers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu al genoeg problemen met het weergeven van de nowplaying-info op de site.
Ik werk sinds maandag ergens anders en daar is radio een taboequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan, bij ons is een mp3-speler verbod ingesteld
Bang voor de SENA/BUMA?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik werk sinds maandag ergens anders en daar is radio een taboe
Hahaha, nou ja... Op een helpdesk is een radio niet echt prettigquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik werk sinds maandag ergens anders en daar is radio een taboe
Zeker, ik merk nu echt wel dat ik een deuntje onder het werk mis! Dan is zelfs 'Broodje Bakpao' om aan te horen en dan is het voort heel erg.quote:
Wordt vrachtwagenchauffeurquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zeker, ik merk nu echt wel dat ik een deuntje onder het werk mis! Dan is zelfs 'Broodje Bakpao' om aan te horen en dan is het voort heel erg.
Alleen dit jaar geen ekstra weekend meerquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Tjibbe zal ik Ekstra Weekend wel de hele tijd gaan roepen dat we op coenensandershow.nl moeten stemmen op Jody Bernal voor de One Hit Wonder..
Klasse ! congratzquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
Gister tentamen M&T gemaakt. Vandaag uitslag binnen, een 6. Maar goed
binnen is binnen.
was dat de tentamen waar van je dacht dat je hiet niet zou halen of krap zou halen ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
binnen is binnen.
ja dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:36 schreef rubbereend het volgende:
tomaatwerpen
is dat mokkel wat hierin meezingt dat mokkel van de jakhalzen?
GODMILJAAR!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen dit jaar geen ekstra weekend meer
Achteraf bleek het wel wat moeilijker te zijn dan ik had gedachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was dat de tentamen waar van je dacht dat je hiet niet zou halen of krap zou halen ?
Doen ze daar snel zeg, ik zit hier altijd minimaal 2 weken te wachten op uitslagen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
binnen is binnen.
6-jes cultuurquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Achteraf bleek het wel wat moeilijker te zijn dan ik had gedacht. Maar goed het is binnen
als 80% multiplegok is en 20% open , dan is het zo nagekeken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Doen ze daar snel zeg, ik zit hier altijd minimaal 2 weken te wachten op uitslagen..
Nee dit was 100% Multiplegokquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als 80% multiplegok is en 20% open , dan is het zo nagekeken.
ah dus ander tentamen dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee dit was 100% Multiplegok. En ja de formulieren kunnen gewoon in de computer gooien en ze zijn nagekeken
.
Dan is de volgende dag zelfs nog traag. Ik had een tijdje terug een 100% multiple-gok tentamen met ongeveer 70 vragen wat niet met een computer nagekeken kon worden, en die resultaten waren er dezelfde middag nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee dit was 100% Multiplegok. En ja de formulieren kunnen gewoon in de computer gooien en ze zijn nagekeken
.
quote:
ter overbrugging:quote:
Wat had je dan verwacht in deze tijd?quote:
nou het is dit jaar echt verschrikkelijk op 3FM. Ik heb het idee dat er vorig jaar veel minder kerstzooi gedraaid werd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:12 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht in deze tijd?
Voor de zekerheid ff geqoute, je weet nooit hèquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
ik wel hoor, als die Gewoon Rutger het wordt eet ik mijn schoen op
Ik vind het kerstmuziek-gehalte nog wel meevallen eigenlijk. Maar goed, ik weet niet hoeveel er overdag van dat genre wordt gedraaid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou het is dit jaar echt verschrikkelijk op 3FM. Ik heb het idee dat er vorig jaar veel minder kerstzooi gedraaid werd.
En het nog zelden goede platen ook nog
En in Carnavalstijd draaien ze ook niet steeds Carnavalsplaten
Niet overdadig dus prima.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vind het kerstmuziek-gehalte nog wel meevallen eigenlijk. Maar goed, ik weet niet hoeveel er overdag van dat genre wordt gedraaid.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou het is dit jaar echt verschrikkelijk op 3FM. Ik heb het idee dat er vorig jaar veel minder kerstzooi gedraaid werd.
En het nog zelden goede platen ook nog
Wilde bijna zeggen hoe wil je hem bereid hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ff geqoute, je weet nooit hè
heb hem zelfs als ringtone , als mijn recruiter belt dan weet ik dat zij het isquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]![]()
Die Fireflies heb ik inmiddels wel genoeg gehoord trouwens..
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef rubbereend het volgende:
Ben je nog steeds aan het afleren dat "is" "eens" moet zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel draai even van een cdtje en reset dalet is please
Hoi daarquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef Sersjee het volgende:
Volgende week rond deze tijd sta ik in Paradiso naar Tim Knol te luisteren. Da's best tof, maar eigenlijk ook weer niet.
Dat dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
I Think I Like IT !![]()
![]()
. Lang (te lang) niet gehoord
Vind ik wel meevallen. Hij zat afgelopen vrijdag nog in Ekstra Weekend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
I Think I Like IT !![]()
![]()
. Lang (te lang) niet gehoord
Hoevaak gaan we hem requesten met de SR als ekdom uitzending heeftquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Hij zat afgelopen vrijdag nog in Ekstra Weekend.
Muziek wordt bij SR aangevraagd via een callcenter en van tevoren ingepland, dus dat hoef je niet per sé tijdens Ekdom te requesten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevaak gaan we hem requesten met de SR als ekdom uitzending heeft
Vaakquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevaak gaan we hem requesten met de SR als ekdom uitzending heeft
Is ook waarquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Muziek wordt bij SR aangevraagd via een callcenter en van tevoren ingepland, dus dat hoef je niet per sé tijdens Ekdom te requesten.
Kun je dan wel extra bieden om hem bij ekdom te draaienquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Muziek wordt bij SR aangevraagd via een callcenter en van tevoren ingepland, dus dat hoef je niet per sé tijdens Ekdom te requesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |