Je snapt er helemaal niks vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:10 schreef Opzet__ het volgende:
Waarom wil je dat beest kopen, je weet niet eens hoe hij zich gedraagt.
Alleen ken je iets over z'n uiterlijk, maar z'n gedrag zie je niet in die foto.
Schijn bedriegt...
Ik snap dat je niet zomaar alles wat je in de winkel ziet moet kopen. Dat snap ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:10 schreef Opzet__ het volgende:
Waarom wil je dat beest kopen, je weet niet eens hoe hij zich gedraagt.
Alleen ken je iets over z'n uiterlijk, maar z'n gedrag zie je niet in die foto.
Schijn bedriegt...
en ik moet dus je gedachten lezen of zo? dat staat nergens in je OPquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:15 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Kijk nou toch zelf. Het is het antwoord op de vraag waarom. De klacht is bovendien ook dat hij niet gedomesticeerd is, zoals de titel impliceert. Ik zal dit ook even in de OP zetten.
Wel in de titel. Misschien als je de titel eens leest zodat je weet waar iets überhaupt over gaatquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:17 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
en ik moet dus je gedachten lezen of zo? dat staat nergens in je OP
Kijk nou zelf.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:15 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Kijk nou toch zelf. Het is het antwoord op de vraag waarom. De klacht is bovendien ook dat hij niet gedomesticeerd is, zoals de titel impliceert. Ik zal dit ook even in de OP zetten.
en de dierenactivitisten vinden je natuurlijk heel leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:20 schreef HostiMeister het volgende:
Kwestie van een shock collar kopen, dan weet die aap wel wie de baas is. Zelfs als ie dan nog opstandig is moet je gewoon voor zijn neus z'n zus neuken. Dan is het helemaal duidelijk. En in extreme gevallen gewoon zijn bananen en vruchtjes afpakken. Heeft ie wat. Alles valt te domesticeren. Vraag het maar aan die grote kei die in mijn huiskamer ligt. Vroeger wilde die nog wel eens gasten aanvallen en om eten bedelen. Dat heb ik m wel afgeleerd.
Nee. Weet je hoe groot dat beest is? De keizer daarentegen is lekker kleinquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:20 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Kijk nou zelf.
[ afbeelding ]
ziet dit beestje niet lief uit?
wat een stomme redenering zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
Ja en iedereen herinnert zich wel de TT vooral bij die langere topics. Goed redenering alweer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:19 schreef Choad het volgende:
[..]
Wel in de titel. Misschien als je de titel eens leest zodat je weet waar iets überhaupt over gaat. Heb het speciaal voor jou ook nog in de OP gezet
![]()
Zal mij wat verrekken wat die Marianne Thiemen wannebees er van van vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:22 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
en de dierenactivitisten vinden je natuurlijk heel leuk.
Mijn huidige project is trouwens een grote varen die ik naast de A73 heb opgepikt. Die heeft nog niet helmaal door wie er de baas is in huis dus heb ik laatst een kleinere varen meegenomen en die voor zijn ogen in de fik gezet. Je had z'n koppie moeten zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal mij wat verrekken wat die Marianne Thiemen wannebees er van van vindenIk domesticeer alles waar ik zin in heb.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:22 schreef Choad het volgende:
[..]
Nee. Weet je hoe groot dat beest is? De keizer daarentegen is lekker klein. Daarom is het ook een klacht dat hij niet gedomesticeerd is. Reageer dan niet als je een topic niet begrijpt
Ik begrijp je topic wel, en dat is precies het probleem vrees ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat niet om de grootte van een dier, dat zou je al moeten weten als je enig kennis hebt van het dierenrijk.![]()
![]()
Soms zijn de gevaarlijkste dieren vrij klein.
Goeie redenering nogmaals.
Geen
Dat beestje ís liefquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:20 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Kijk nou zelf.
[ afbeelding ]
ziet dit beestje niet lief uit?
wat een stomme redenering zeg
haha, ja idd, ik zou graag de TS dat diertje voor zijn huis willen zien kopen.quote:
Wat is precies jouw probleem?quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:32 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
haha, ja idd, ik zou graag de TS dat diertje voor zijn huis willen zien kopen.
met al die stoere taal...
Je snapt het helemaal niet blijkt maar weerquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:26 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Ik begrijp je topic wel, en dat is precies het probleem vrees ik![]()
Het gaat niet om de grootte van een dier, dat zou je al moeten weten als je enig kennis hebt van het dierenrijk.![]()
![]()
Soms zijn de gevaarlijkste dieren vrij klein.
[ afbeelding ]
Goeie redenering nogmaals.![]()
En jij bent zo slim dat je haast niets anders kan typen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Je snapt het helemaal niet blijkt maar weer
En dat probleem heb je dus niet als je je dieren en dingen goed domesticeerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 03:32 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
haha, ja idd, ik zou graag de TS dat diertje voor zijn huis willen zien kopen.
met al die stoere taal...
mensen die alleen naar uiterlijk kijken,quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is precies jouw probleem?
Er zijn sommige dieren die je nooit zal kunnen domesticeren zoals de krokodil.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat probleem heb je dus niet als je je dieren en dingen goed domesticeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |