Niet meer lekker gek.quote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer, nu ben je niet lekker spontaan meer
Ik ben gewoon er zo moe van dat je vanaf november te horen krijgt dat je een bepaalde datum helemaal vrij moet houden voor zoietsquote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer, nu ben je niet lekker spontaan meer
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 december 2009 22:55 schreef vosss het volgende:
Ik heb maar 1 verplichting en dat is vrijdag mn verjaardag vieren
Ik vind het hartstikke leuk. Maar ik weet van mijzelf dat ik af en toe erg last heb van irritaties/ergernissen gecombineerd met een ochtendhumeur welke zich verspreid over de dag.quote:Op maandag 14 december 2009 22:54 schreef TNA het volgende:
Decemberverplichtingen zouden grotendeels leuk moeten zijn. Misschien moet je een andere familie/vriendengroep uitkiezen
Yep, gelukkig wordt je er niet op aangekeken wanneer je het familiekerstdiner mist.quote:Op maandag 14 december 2009 22:57 schreef DaanA het volgende:
De verplichtingen van december zijn leuk.![]()
En als je ze niet leuk vindt, dan ga je toch lekker iets leukers doen?
Thanks, maar ehmz:quote:
quote:
quote:
Als je je familie leuk vindt, dan is zo'n diner toch ook leuk? En als je je familie niet zo leuk vindt, dan is het ook niet erg als ze je dit kwalijk nemen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, gelukkig wordt je er niet op aangekeken wanneer je het familiekerstdiner mist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |