dat is idd vet handig op straatquote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Volpez het volgende:
Ik snap het ook niet
als je het koud hebt pak je maar een deken!
quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
en ijzer trotseer ik trots in m'n jack.
Dat hoeft nou ook weer niet, maar als ik in een t-shirt erbij kan zitten zonder het koud te hebben, mankeert de ander echt wat.quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Volpez het volgende:
Ik snap het ook niet
als je het koud hebt pak je maar een deken!
hoezo?quote:
Het is elke dag wederom een struggle om binnen te komen als m'n mama de sloten heeft vervangen en boven de voordeur mij staat op te wachten met een ketel kokend lood.quote:
of jou...quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, maar als ik in een t-shirt erbij kan zitten zonder het koud te hebben, mankeert de ander echt wat.
nee dat je anders overal een deken naar toe moet nemen omdat de verwarming niet aan kanquote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Volpez het volgende:
[..]
hoezo?
Op straat zet je de verwarming toch niet loeihoog?
Daar ging de klacht volgens mij wel over...binnen zitten en de verwarming omhoog gooien
nee, eentje zit er nu met twee truien aan.quote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef Adelante het volgende:
zitten die anderen ook in t-shirt? indien ja, dan moeten ze een trui aantrekken en niet zeuren
ik heb al een keer tevergeefs de cape te proberen herintroduceren in het straatbeeldquote:Op maandag 14 december 2009 22:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb zorro anders nooit horen klagen over kou, dus het werkt.
6 zinnen, daarvoor is inderdaad Nederlands op universitair niveau nodig.quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
nee, eentje zit er nu met twee truien aan.
misschien was het de verkeerde kleur?quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al een keer tevergeefs de cape te proberen herintroduceren in het straatbeeld
Ik ga voor de boa.quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al een keer tevergeefs de cape te proberen herintroduceren in het straatbeeld
Mijn ervaring is dat ontspannen helpt. Wanneer ik mijn arm-/been-/buikspieren ontspan, voel ik de kou veel minder.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef mirved het volgende:
Ja zo'n laag vet heeft dus ook voordelen blijkbaar.
het ging toch over thuis?quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat je anders overal een deken naar toe moet nemen omdat de verwarming niet aan kan_!
dat ben jij op die foto?quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ga voor de boa.
[ afbeelding ]
Heerlijk warm en trendyDudes digg it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |