abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 11 januari 2010 @ 16:58:32 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76684911
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat geluid van die rits hè, van de 'voordeur', echt, dat is voor mij het toppunt van vakantiegevoel Als ik dat geluid hoor dan krijg ik gelijk vakantiekriebels hahaha.

En dan 's avonds in je dikke sweater maar wel met korte broek nog even buiten bij zo'n vies citronella kaarsje een gezelschapspelletje doen met zn allen ik hou er echt van, en ik vind die tenten echt geweldig

Jammer dat mn lief het geen geslaagd plan vindt (ook later niet), maar misschien raakt ie wel overtuigd als we geen korting meer krijgen op de caravansprijzen
Met van die kippevel benen en die flakkerende lichtjes
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76685650
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Met van die kippevel benen en die flakkerende lichtjes
ja

Haha Ticoo meh ik ben bang dat t hem niet gaat worden...
vanavond maar met een bak B&J's in bed met de laptop een camping uitzoeken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 januari 2010 @ 17:26:27 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76686064
Ja, vakantie!
De geplande rondreis door China zit er voorlopig niet meer in voor ons geloof ik.

Wij maken voor dit jaar geen plannen, ons kindje wordt rond 8 mei verwacht dus de maanden daarna zullen hectisch genoeg zijn! We gaan hooguit een paar daagjes weg eind augustus/begin september, ergens op een uurtje of twee rijden van huis. Met zo'n ieniemieniebabietje is het vast niet praktisch om meer dan dat te doen? Ze krijgen dan toch nog niks mee van het 'vakantiegevoel' en hebben meer aan rust en regelmaat? Toch, ervaren mama's en papa's?
A grand adventure has begun.
pi_76686112
Ik houd totaal niet van kamperen. Bah.

Wij gaan al jaren naar de Ardennen. Op een afgelegen plek boven op een berg huren we een huis met prive zwembad (buiten), een groot grasveld ervoor en 6 ha prive bos eromheen.
Er ligt ook een grote vuurplaats waar we iedere avond kampvuur maken.
De jongens vinden het daar geweldig en verheugen zich er nu al weer op.

Het is vanuit ons 1,5 uur rijden. Perfect! Helemaal eruit en toch geen lange reis.
pi_76686427
Dat klinkt superfijn Lily! Heb zelf niet zo'n goede ervaringen met de Ardennen, maar kan ook door het gezelschap komen :-D
wij vinden autorijden niet erg. Ik denk dat we overdag rijden, manlief wil trouwens eerst nog de vierdaagse lopen. En dat is vrijdag voordat we gaan afgelopen dus ik denk dat ik het meeste zal rijden
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 11 januari 2010 @ 17:39:02 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_76686554
Wij hebben wederom een seizoensplek op een camping op een klein half uurtje rijden. Op dezelfde camping staan ook mijn schoonzusje en zwager met de kids, wat het vooral voor de kids erg leukt maakt Volgend jaar, als Jochem ruim een jaar oud is, hoop ik weer naar Frankrijk te kunnen Alles met de vouwwagen overigens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 januari 2010 @ 17:40:05 #107
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76686586
Lily, is dat toevallig in de buurt van Trois-Ponts? Op de Mont Saint Jacques?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_76686618
Oh, ik vind autorijden ook niet erg maar mijn oudste zoon wel (en dan wordt het voor ons ook erg).
Hij wil heel graag eens naar New York dus dat willen we wel een keer met hem gaan doen.
pi_76686641
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:40 schreef livelink het volgende:
Lily, is dat toevallig in de buurt van Trois-Ponts? Op de Mont Saint Jacques?
zegt me niks, livelink
  maandag 11 januari 2010 @ 17:45:54 #110
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76686765
Oh, het kwam me zo bekend voor. Wij hebben ook een paar jaar zo'n soort vakantie gehad. Maar dan alleen zonder het privé-zwembad. Maar dat had er later bijgebouwd kunnen zijn, natuurlijk. Het klinkt in ieder geval als een leuke vakantie.

En New York staat hoog op mijn privé-verlanglijstje. Net zoals Parijs, Londen, Rome enz.
Maar mijn vriend is absoluut geen stedenmens en mijn vriendin wil alleen maar naar Barcelona.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_76686982
Wij zijn met z'n tweeen drie keer in New York geweest maar nog niet met de kinderen. Maar dat komt nog wel een keer..
pi_76688132
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
vanavond maar met een bak B&J's in bed met de laptop een camping uitzoeken
Wij zijn vorig jaar hier geweest. Erg leuke/mooie camping Direct aan het strand ook, en het is een klein stukje rijden naar de boten die je naar Venetië varen.
Wij zaten ook in een stacaravan. Maar dat is toch allemaal net iets te primitief voor mijn verwende ik
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 11 januari 2010 @ 18:44:16 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76688776
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef lily het volgende:
Ik houd totaal niet van kamperen. Bah.

Wij gaan al jaren naar de Ardennen. Op een afgelegen plek boven op een berg huren we een huis met prive zwembad (buiten), een groot grasveld ervoor en 6 ha prive bos eromheen.
Er ligt ook een grote vuurplaats waar we iedere avond kampvuur maken.
De jongens vinden het daar geweldig en verheugen zich er nu al weer op.

Het is vanuit ons 1,5 uur rijden. Perfect! Helemaal eruit en toch geen lange reis.
lily heb je daar een linkje van? Mag ook via PM
  maandag 11 januari 2010 @ 18:52:21 #114
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76689096
Beefcake.... wow! Dat is er eentje om te onthouden voor als de jongens een paar jaartjes ouder zijn (voor nu is het gewoon echt zonde van t geld) Super!
pi_76689456
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef beefcake het volgende:

[..]

Wij zijn vorig jaar hier geweest. Erg leuke/mooie camping Direct aan het strand ook, en het is een klein stukje rijden naar de boten die je naar Venetië varen.
Wij zaten ook in een stacaravan. Maar dat is toch allemaal net iets te primitief voor mijn verwende ik
ziet er geweldig uit

Dit jaar blijven we nog in de bovenkant van Frankrijk ivm rijtijd, vind dat zelf toch wel fijn als het niet té ver rijden is met zo'n kleintje.

Klinkt ook leuk Lily
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76690169
quote:

[..]

dat geluid van die rits hè, van de 'voordeur', echt, dat is voor mij het toppunt van vakantiegevoel Als ik dat geluid hoor dan krijg ik gelijk vakantiekriebels hahaha.

En dan 's avonds in je dikke sweater maar wel met korte broek nog even buiten bij zo'n vies citronella kaarsje een gezelschapspelletje doen met zn allen ik hou er echt van, en ik vind die tenten echt geweldig

Jammer dat mn lief het geen geslaagd plan vindt (ook later niet), maar misschien raakt ie wel overtuigd als we geen korting meer krijgen op de caravansprijzen
jeugdsentiment
Wij gingen ook altijd zo op vakantie

ik wil ook op vakantie dit jaar, maar weet niet of dat handig is als ik ga wil ik in september en dan is t kind 2 maanden oud wordt waarschijnlijk center parcs ofzo
en gisteravond zat ik te bedenken dat ik in januari naar Thailand wil. Mja is misschien ook niet het meest handige idee haha. Hoewel t handiger is dan als t kind 1,5 is, kwa vliegen enzo. Ach ik zie t wel, komt misschien ook omdat mijn ouders nu in Thailand zitten)
pi_76691398
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:01 schreef huuphuup het volgende:
Dit jaar blijven we nog in de bovenkant van Frankrijk ivm rijtijd, vind dat zelf toch wel fijn als het niet té ver rijden is met zo'n kleintje.
Als je met de auto gaat is het een behoorlijk lange rit inderdaad, zeker met een baby. Wij hebben het toen gevlogen en daar een auto gehuurd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 11 januari 2010 @ 19:57:55 #118
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76691949
Beefcake mooi hotel waar jullie naar toe gaan en die camping waar zijn jullie zijn geweest, ziet er ook super uit.

Vroeger hadden mijn ouders een stacaravan op een half uur rijden van hier... we gingen elk weekend en elke vakantie er naartoe. Was geweldig voor ons, we hadden ook een vaste vriendengroep die dan weer kwam. Ik zou er zelf nu niet aan moeten denken om met mijn kinderen te doen..
Make love, not war ☮
  maandag 11 januari 2010 @ 20:19:39 #119
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76693059
quote:

[..]

Jaaaaaaaaaaa, en dan midden in de nacht met de pleerol onder je arm een fleece trui over je ponnetje naar de wc's klossen, en dan de weg subiet kwijtraken....
En met de andere kinderen op de camping moeten pingpongen, want moeders vindt dat we sociale contacten moeten opdoen. En waaaaaaaaaaaaaaarom gaan jullie niet even lekker naar het zwembad? En 's ochtends voor dag en dauw verse broodjes halen bij de campingwinkel. En van die 'lekkere' ongecompliceerde maaltijden, chinese omelet met rijst of pasta met smack.

En mijn vent? Die gaat rustig met de pleerol onder de arm naar het toilet! Al was die eerst heel erg van de luxe hotels, hij is helemaal om.... Hij kende het hele kamperen-fenomeen niet (niet iets van 'zijn soort mensen'), maar hij vindt het eigenlijk ontzettend leuk... We zouden dit jaar met de camper van mijn ouders weg, maar die is kapoet. Achteraf gezien hebben we daar niet eens tijd/geld voor, dus dat komt eigenlijk best goed uit. We zijn al twee keer met zijn tweetjes met de camper door Europa gecrosst, en het leek ons ook geweldig om dat met kind te doen. Volgend jaar misschien! En dan later met een tent, al is een camper ook wel luxe
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76693376
quote:

Ik weet het echt nog niet. Meestal is de zomer voor ons juist een hele drukke werktijd en moeten we ervoor of erna op vakantie.

We zijn uitgenodigd bij mijn vader in Midden-Amerika, maar vriendlief is daar al geweest en heeft geen zin en dan is een 18 uur durende vliegreis met baby wel lang alleen...
Dus nu fantaseer ik een beetje over Indonesie. Maar misschien is het wel onzin met baby en niet te doen.

Dus ik droom nog even verder.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76693449
wij gingen vroeger altijd elk weekend en elke vakantie naar de stacaravan op de camping. dat was gewoon leuk en zou ik best wel weer willen hoor

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 11 januari 2010 @ 20:31:16 #122
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76693675
Oeke, ik kreeg van de huisarts juist te horen dat met een kleinere kind reizen minder gevaarlijk is dan met een ouder kind... (Als dat een zorg van je was). Kleine kinderen zijn vaak wat flexibeler, en met name met borstvoeding is de kans op voedselvergiftiging wat kleiner... Ik ben onlangs naar Jordanie (vanaf Canada, dus ook ca. 18 uur met overstap) gevlogen met Beisan, en ze houden heel veel rekening met kindjes in het vliegtuig. Eigenlijk denk ik de reis zwaarder vond dan zij dat vond.... Ze had veel aanspraak en kindjes om mee te spelen en we kregen ook babyvoeding in potjes van het personeel (altijd makkelijk) .

En de huisarts van mijn moeder, in NL, is onlangs met zijn 8 maanden oude dochtertje naar Thailand gegaan, want daar woont familie van zijn vrouw. Ging ook heel goed!

Dus laat dat je vooral niet stoppen!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76695088
Oeke, vorig jaar januari zijn wij met mijn familie naar Thailand geweest.
Mijn nichtje was toen 13 maanden. En dit ging echt heel goed. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je kind is, maar bij ons was het heel goed te doen (vandaar dat ik er stiekem ook overna zit te denken, maar weet dus niet of het echt handig is met een kind van een half jaar).
Eigenlijk hoefde we bijna geen rekening te houden met haar in de dingen die we wilden doen. Of iig we hebben er niets voor hoeven te laten. De mensen in Thailand zijn ook helemaal gek op kinderen en zij op de mensen haha.
Ons is het in ieder geval echt heel goed bevallen!
pi_76695207
Oh, dat is goed om te weten, Basboussa. Klinkt zelfs heel gezellig!
Ik geloof ook zeker dat het kan. Maar ik twijfel nog te veel.

Oeh Sonnetje, dat klinkt inderdaad ook goed.

Misschien toch maar eens kijken wat een ticket uberhaupt kost.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:59:22 #125
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_76711409
kwam gisteren thuis met het goede nieuws dat onze vacantie is verzet naar de laaste twee weken van de grote vacantie en de eerste week dat de scholen hier weer begonnen zijn .

Dus nu kunnen we eindelijk op zoek naar een camping.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')