Met van die kippevel benen en die flakkerende lichtjesquote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat geluid van die rits hè, van de 'voordeur', echt, dat is voor mij het toppunt van vakantiegevoelAls ik dat geluid hoor dan krijg ik gelijk vakantiekriebels hahaha.
En dan 's avonds in je dikke sweater maar wel met korte broek nog even buiten bij zo'n vies citronella kaarsje een gezelschapspelletje doen met zn allenik hou er echt van, en ik vind die tenten echt geweldig
![]()
Jammer dat mn lief het geen geslaagd plan vindt (ook later niet), maar misschien raakt ie wel overtuigd als we geen korting meer krijgen op de caravansprijzen
jaquote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Met van die kippevel benen en die flakkerende lichtjes
zegt me niks, livelinkquote:Op maandag 11 januari 2010 17:40 schreef livelink het volgende:
Lily, is dat toevallig in de buurt van Trois-Ponts? Op de Mont Saint Jacques?
Wij zijn vorig jaar hier geweest. Erg leuke/mooie campingquote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
vanavond maar met een bak B&J's in bed met de laptop een camping uitzoeken
lily heb je daar een linkje van? Mag ook via PMquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef lily het volgende:
Ik houd totaal niet van kamperen. Bah.
Wij gaan al jaren naar de Ardennen. Op een afgelegen plek boven op een berg huren we een huis met prive zwembad (buiten), een groot grasveld ervoor en 6 ha prive bos eromheen.
Er ligt ook een grote vuurplaats waar we iedere avond kampvuur maken.
De jongens vinden het daar geweldig en verheugen zich er nu al weer op.
Het is vanuit ons 1,5 uur rijden. Perfect! Helemaal eruit en toch geen lange reis.
ziet er geweldig uitquote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar hier geweest. Erg leuke/mooie campingDirect aan het strand ook, en het is een klein stukje rijden naar de boten die je naar
Venetië
varen.
Wij zaten ook in een stacaravan. Maar dat is toch allemaal net iets te primitief voor mijn verwende ik
jeugdsentimentquote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat geluid van die rits hè, van de 'voordeur', echt, dat is voor mij het toppunt van vakantiegevoelAls ik dat geluid hoor dan krijg ik gelijk vakantiekriebels hahaha.
En dan 's avonds in je dikke sweater maar wel met korte broek nog even buiten bij zo'n vies citronella kaarsje een gezelschapspelletje doen met zn allenik hou er echt van, en ik vind die tenten echt geweldig
![]()
Jammer dat mn lief het geen geslaagd plan vindt (ook later niet), maar misschien raakt ie wel overtuigd als we geen korting meer krijgen op de caravansprijzen
Als je met de auto gaat is het een behoorlijk lange rit inderdaad, zeker met een baby. Wij hebben het toen gevlogen en daar een auto gehuurdquote:Op maandag 11 januari 2010 19:01 schreef huuphuup het volgende:
Dit jaar blijven we nog in de bovenkant van Frankrijk ivm rijtijd, vind dat zelf toch wel fijn als het niet té ver rijden is met zo'n kleintje.
Jaaaaaaaaaaa, en dan midden in de nacht met de pleerol onder je arm een fleece trui over je ponnetje naar de wc's klossen, en dan de weg subiet kwijtraken....quote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef huuphuup het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |