abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:04:38 #298
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79995107
Wij gaan dit jaar niet ... maar vorig jaar zijn we in Frankrijk geweest, een huisje gehuurd (Gites de France) - erg leuk. De meiden vonden het ook geweldig en het was ook dichtbij waar mijn zus woont.
Speelgoed aanwezig, een speeltoestel in de tuin, een soort moestuintje achter het huisje waar je zelf aardbeien mocht plukken, we kregen regelmatig een mandje met kersen, zó van de boom, én een mandje verse eieren van de kippen van de eigenares.
Erg aardige vrouw... kwam zelfs muggenstick brengen, pleisters en andere dingen die handig zouden kunnen zijn.
En bij het afscheid kregen we twee flessen wijn, een droge Franse worst en een paar potjes met 'paté' ... zo lief! (en lekker!)

Dat gaan we ook zeker nog een keer doen, zelfs met baby hoor, geen probleem. Alleen dit jaar nog ff niet, we gaan al een familieweekend weg en al met al wordt het dan gewoon te duur ...
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 10:18:08 #299
45833 crew  Fogel
pi_79995397
Deze zomer gaat het Zweden worden, we waren vorige week een paar dagen in Östersund en de kinderen vonden dat zo leuk dat ze vroegen of we daar in de zomer weer heen konden ipv Oslo (en dat terwijl ze zich al sinds vorige zomer verheugen om weer terug naar Tusenfryd te gaan - een pretpark).
Een unaniem besluit maakt plannen makkelijk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_79996006
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:18 schreef Fogel het volgende:
Deze zomer gaat het Zweden worden, we waren vorige week een paar dagen in Östersund en de kinderen vonden dat zo leuk dat ze vroegen of we daar in de zomer weer heen konden ipv Oslo (en dat terwijl ze zich al sinds vorige zomer verheugen om weer terug naar Tusenfryd te gaan - een pretpark).
Een unaniem besluit maakt plannen makkelijk
Weet niet waar Östersund is, maar ik kan je omgevind Vimmerby-Mariannelund in Småland erg aanraden met kinderen. Er is daar een soort amusementspark rondom de verhalen van Astrid Lindgren, en daar zijn ook de films van Bullerbyn en Emil opgenomen, je kan dus naar die echte huisjes toe. Verder is er een leuke camping bij een meer in Mariannelund, zo´n 15 km van Vimmerby. Helaas overgenomen door een stel ik-vertrek Hollanders die niet eens Zweeds spreken (ik haat dat zo, Hollandse campings in het buitenland) maargoed, de camping zelf is leuk verder. Zou er zo zelf weer heengaan
pi_79996082
We gaan deze zomer naar Italië met onze vier kinderen, mijn zwager en schoonzus en hun vier kinderen.

Best druk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')