abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 maart 2000 @ 16:15:00 #1
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_253611
Tessa ontpopt zich dus als een ware Medusa, iedereen zeikt over de grote bek van 'held' Seki maar echt moe wordt ik van dat opdringerige gekrijs en gezanik van Tessa. Het is al eens gezegd maar zij is toch de meest irritante van allen.....

Zou ze daarom moeten blijven? alleen al hoe dat afloopt tussen haar en Seki?

You must be out of your brilliant mind.
  zondag 19 maart 2000 @ 16:41:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253612
dat zal dan ook wel 1 van de redenen zijn, waarom sbs haar niet op het wegstembankje terecht laat komen vandaag/morgen
  zondag 19 maart 2000 @ 19:53:00 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253613
Hoe het afloopt tussen Tessa en Seki? Dat moge duidelijk zijn; in een ware titanenstrijd zal seki het bushokje verlaten met ontplofte trommelvliezen, waarna hij in een laatste wanhoopspoging naar zijn vertrouwde hakbijl grijpt en T. in stukken maait. Legendarisch slotwoord: "Vamos!"
pi_253614
quote:
Hoe het afloopt tussen Tessa en Seki? Dat moge duidelijk zijn; in een ware titanenstrijd zal seki het bushokje verlaten met ontplofte trommelvliezen, waarna hij in een laatste wanhoopspoging naar zijn vertrouwde hakbijl grijpt en T. in stukken maait. Legendarisch slotwoord: "Vamos!"

Moet het legendarisch slotwoord niet zijn: "Vamos, VRIEND!"

Greetinx

BT

  zondag 19 maart 2000 @ 22:01:00 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253615
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn zus weet sinds kort ook mijn password en die heeft dit buiten het strenge oog van de ware Trainspotter, en dus de ware student Sekologie, getypt, dus ik kon aan deze vergissing zelf helemaal niks doen.
Bij deze; VAMOS, VRIEND
  zondag 19 maart 2000 @ 22:19:00 #6
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253616
quote:
op 03-19-2000 om 04:41 PM schreef Quenda® het volgende:
dat zal dan ook wel 1 van de redenen zijn, waarom sbs haar niet op het wegstembankje terecht laat komen vandaag/morgen

Toch ben ik heel erg benieuwd hoe Tessa zich op dat bankje zal gedragen, mocht ze daarop terecht komen. Het zal haar de grootste moeite kosten om haar mond te kunnen houden.

  zondag 19 maart 2000 @ 22:51:00 #7
2646 webber
Enough already
pi_253617
Ik vermoed dat ze de eerste wordt die zich luidkeels tegen haar nominatie gaat verzetten. Hmmm.... oordopjes klaarleggen dus, morgen!
pi_253618
Wat een vergissing, dacht toch zeker te weten dat een topic met de naam "hysterisch gekrijs" over Seki zou gaan.
Seksistisch hoor, als een vrouw haar bek open trekt is ze hysterisch en krijst ze. Als een man dit doet is 'ie stoer en zegt 'ie "duidelijk" waar het op staat.
Ik dacht dat we de term "hysterisch", voor elke vrouw die doet wat ze wil zonder een gedwee vrouwtje uit te hangen, na de victoriaanse tijden wel achter ons hadden gelaten.
Maar het is wel duidelijk dat het feminisme nog niet tot alle lagen van de bevolking is doorgedrongen
  maandag 20 maart 2000 @ 10:36:00 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_253619
quote:
op 03-20-2000 om 10:15 AM schreef dom_is_leuk het volgende:
Wat een vergissing, dacht toch zeker te weten dat een topic met de naam "hysterisch gekrijs" over Seki zou gaan.
Seksistisch hoor, als een vrouw haar bek open trekt is ze hysterisch en krijst ze. Als een man dit doet is 'ie stoer en zegt 'ie "duidelijk" waar het op staat.
Ik dacht dat we de term "hysterisch", voor elke vrouw die doet wat ze wil zonder een gedwee vrouwtje uit te hangen, na de victoriaanse tijden wel achter ons hadden gelaten.
Maar het is wel duidelijk dat het feminisme nog niet tot alle lagen van de bevolking is doorgedrongen

Leuk dat je dit opgevallen is DIL, ik heb dit al eens eerder gemeld in de BB-periode over Sabien.

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 20 maart 2000 @ 10:38:00 #10
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_253620
Bij deze: Seki krijst als een haan zonder kop
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  maandag 20 maart 2000 @ 11:19:00 #11
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253621
quote:
op 03-20-2000 om 10:15 AM schreef dom_is_leuk het volgende:
Wat een vergissing, dacht toch zeker te weten dat een topic met de naam "hysterisch gekrijs" over Seki zou gaan.

Over vooroordelen gesproken.....

  maandag 20 maart 2000 @ 11:29:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253622
quote:
op 03-20-2000 om 10:15 AM schreef dom_is_leuk het volgende:
Wat een vergissing, dacht toch zeker te weten dat een topic met de naam "hysterisch gekrijs" over Seki zou gaan.
Seksistisch hoor, als een vrouw haar bek open trekt is ze hysterisch en krijst ze. Als een man dit doet is 'ie stoer en zegt 'ie "duidelijk" waar het op staat.
Ik dacht dat we de term "hysterisch", voor elke vrouw die doet wat ze wil zonder een gedwee vrouwtje uit te hangen, na de victoriaanse tijden wel achter ons hadden gelaten.
Maar het is wel duidelijk dat het feminisme nog niet tot alle lagen van de bevolking is doorgedrongen


Het verschil tussen het krijsen(<--Tessa) en schreeuwen(<--Seki) word je echt wel duidelijk als je ze plotseling hoort, terwijl je met een koptelefoontje op, naar de streams zit te luisteren
En geloof me, je trommelvliezen verkiezen het geschreeuw van Seki boven het Gekrijs van Tessa

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')