Wat is dat?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet nog een trein zien te scoren, maar het gaat helemaal goed komen. Als alles soepeltjes verloopt is het de eerste trein zonder machinist
Stevig gitaarwerkquote:
Ze waren 13 oktober nog in Goorquote:Er gaat bijna niks boven AC/Dixi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Marko's trein geleend, maar het gaat nog niet helemaal zoals het moet. Ondanks de kleine tegenslagen blijf ik optimistischquote:
ooh, het viel nog mee. volgende keer gaat het vast beterquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb Marko's trein geleend, maar het gaat nog niet helemaal zoals het moet. Ondanks de kleine tegenslagen blijf ik optimistisch![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stevig gitaarwerk![]()
[..]
Ze waren 13 oktober nog in Goor
Dat is geen dixi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
nee, een tstquote:
Ja godver, een paar debielen hebben een moshpit gehouden in mijn trein. Nou is ie stukquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
ooh, het viel nog mee. volgende keer gaat het vast beter
daar rijdt dat ding vast nog wel om.quote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja godver, een paar debielen hebben een moshpit gehouden in mijn trein. Nou is ie stuk![]()
[ afbeelding ]
Nathquote:
Zonder passagiers ja. Kan ik de trein net zo goed aan de kant zettenquote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
daar rijdt dat ding vast nog wel om.
hee, gooi 'm nou niet stukquote:Op maandag 14 december 2009 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zonder passagiers ja. Kan ik de trein net zo goed aan de kant zetten![]()
* Gooit printerpoortkaart aan de kant.
viel wel mee, ik kon nog gewoon opstaan hoorquote:
godver. nu moet ik een nieuwe makenquote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was het al na die moshpit. Sorry
En dan meteen versie 2.0quote:Op maandag 14 december 2009 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
godver. nu moet ik een nieuwe maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |