Onder m'n stoelquote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
wie weet waar ik mijn printerpoort bordje heb liggen?
nee, het is een apart bordje dat ik een keer gemaakt heb om een stappenmotor aan te sturenquote:
hmm, dan moet ik 'm maar eens komen halenquote:
quote:
maarrem jij bent thuis?quote:
Uit tien keer halter drukken maak jij op dat ik thuis ben?quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem jij bent thuis?
dan haal ik m'n dinkie even op
pm je adres even, dan kom ik 'm even ophalenquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit tien keer halter drukken maak jij op dat ik thuis ben?
Maar, ik ben wel thuis ja.
O, die ligt hierquote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, het is een apart bordje dat ik een keer gemaakt heb om een stappenmotor aan te sturen
Dinges zegt dat hij m heeft.quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pm je adres even, dan kom ik 'm even ophalen
quote:
8x 100kgquote:
ik geloof hem nietquote:
hmm, gelukt?quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tja, ik had hem even nodig voor de liftbesturing
Wanneer komt AC/Dixi in Goor?quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tja, ik had hem even nodig voor de liftbesturing
quote:
Ja. Zo meteen gebruik ik het als treinbesturingquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, gelukt?
laat me even weten als het gelukt isquote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja. Zo meteen gebruik ik het als treinbesturing
Ik moet nog een trein zien te scoren, maar het gaat helemaal goed komen. Als alles soepeltjes verloopt is het de eerste trein zonder machinistquote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
laat me even weten als het gelukt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |