Hai Sjoemiequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen nog, iedereen. :w
HONGER !quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:25 schreef haakon het volgende:
over half uurtje al naar huis SUBWAY:P
Interesse in een schoonmaakbaantje? Het is in Oldenzaal!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neu, maar ben wel aan het rondsolliciteren in de buurt, tot ik weer werk in een bieb vind
hahaha lekkahquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
donderdagavond: laatste trainig van 2009 = biertjes drinken
vrijdagmiddag+avond: kerstborrel van het werk en daarna café in = biertjes drinken
zaterdagavond: feest van pa (die 50 is geworden) van kameraad = biertjes drinken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb vrijdagmorgen gelukkig geen les, dus uitslapen van donderdagavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:31 schreef haakon het volgende:
[..]
hahaha lekkah
donderdag laatste schooldag = biertjes drinken
vrijdag laatste training = biertjes drinken
zaterdag thunderdome = weinig biertjes drinken
gefeliciteerd met je pa !
staat er toch ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb vrijdagmorgen gelukkig geen les, dus uitslapen van donderdagavondvrijdagmiddag laatste les van 2009, daarna geen biertjes drinken omdat ik gelijk doormoet naar de kerstborrel
en wel goed lezen, pa van een kameraad wordt 50
helaas geen ninja-edit voor jouquote:
jij hebt mijn quote gewoon ge-edit !quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas geen ninja-edit voor joumijn quote laat je oude (foute) post nog zien
mocht je willen jonguh!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef haakon het volgende:
[..]
jij hebt mijn quote gewoon ge-edit !![]()
O !? O !?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |