Scherpquote:
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...quote:
Mooi hoor Anniequote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...
Ben jij een voorbeeldige leerlingquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...
Als je dan maar wel goed voor je haar zorgt anders heb je over een tijdje ook inene een dooie cavia op'je hoofdquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
dat deed ik al met regelmaat maar ben bang dat het nu nog vaker gaat worden
Wij hebben hier ook een tang. Ik kan het natuurlijk ook zelf proberenquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
dat deed ik al met regelmaat maar ben bang dat het nu nog vaker gaat worden
quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja joh dat ga ik heus niet elke dag doen....en altijd olie in je haar...altijdquote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dan maar wel goed voor je haar zorgt anders heb je over een tijdje ook inene een dooie cavia op'je hoofd
nee me dochter.....ik ben ook voorbeeldig...maar geen leerlinge..quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij een voorbeeldige leerling![]()
Ben je met een opleiding bezig?
Nou, eerlijk gezegd speelt dat bij ons thuis altijd een beetje...quote:
Hoe lang is je haar eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een tang. Ik kan het natuurlijk ook zelf proberen
Dan zal ze het wel van haar moeder hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee me dochter.....ik ben ook voorbeeldig...maar geen leerlinge..
Pest pleusris voor je haar, waarom ??? Mijn haar krult als ik het niet wil (zeker met dit weer vochtig enzo) en dit is super cool spul. Mooi stijl zonder fohn of tang..quote:
D'r is niks mis met een cavia op je kop hoorquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja joh dat ga ik heus niet elke dag doen....en altijd olie in je haar...altijd
Mwah, kan me er wel iets bij voorstellen maar het geeft geen statement af. Draag geen Lonsdale of zoquote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef Leandra het volgende:
Nou, eerlijk gezegd speelt dat bij ons thuis altijd een beetje...
Zoonlief heeft graag gemillimeterd haar, maar mijn vader wil dan wel eens tegen hem zeggen: "je overgrootmoeder zou het verschrikkelijk gevonden hebben"
quote:Mijn vader is namelijk van 1941 en hij werd altijd door zijn ome Henk geknipt, zo rond zijn 4de verjaardag (juni) vond hij dat hij zelf wel eens even zijn haar kon doen en knipte er zulke enorme happen uit dat ome Henk niets anders kon doen dan zijn haar millimeteren.....
En dat lag in die tijd een beetje moeilijk, voor mijn oma was het natuurlijk ook een ramp om net op dat moment met zo'n kaal jongentje over straat te moeten.
Behalve als ie dood isquote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r is niks mis met een cavia op je kop hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |