Hij snapt volgens mij niet helemaal dat je soms goed voorbereid op een gesprek wilt komen en dan even van tevoren info gaat inwinnen bij een ander dan degene die tegenover je komt te zittenquote:Op maandag 14 december 2009 20:27 schreef viccie het volgende:
[..]
Je zit aan de verkeerde kant van de salarisschaal te kijken
Ga jij nou maar puntjes sprokkelenquote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hij snapt volgens mij niet helemaal dat je soms goed voorbereid op een gesprek wilt komen en dan even van tevoren info gaat inwinnen bij een ander dan degene die tegenover je komt te zitten
Dank voor je zinvolle inbreng, ik ga meteen aan de slagquote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ga jij nou maar puntjes sprokkelen
Daarom komt hij ook niet verder dan 1800 brutoquote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hij snapt volgens mij niet helemaal dat je soms goed voorbereid op een gesprek wilt komen en dan even van tevoren info gaat inwinnen bij een ander dan degene die tegenover je komt te zitten
quote:Behalve een toelichting en een waarderingsmethode voor ieder kenmerk, kent
het ISF zo’n 140 voorbeeldfuncties. Dit zijn functies die veel voorkomen in de
technologisch-industriėle sector. Zo’n 100 functies vallen in het CAO-gebied
(schalen A t/m K). De overige 40 functies zijn functies die boven de CAO zijn
ingedeeld (schalen L t/m Q).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |