quote:Op maandag 14 december 2009 18:36 schreef thingamajig het volgende:
Het is gewoon een terechte klacht.
Je moeder riep, of je haar kont kan komen afvegenquote:Op maandag 14 december 2009 18:35 schreef Lundegaard het volgende:
TS is een zeer minderwaardig persoon want hij stoort zich al aan hele kleine piepgeluidjes die een ander normaliter niet eens opvallen.
En als ik klaar ben, open ik een topic in KLB en kom ik tenminste met een echte klacht.quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Je moeder riep, of je haar kont kan komen afvegen
Daar kan ik me dan nog wel wat bij voorstellen...quote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef DuTank het volgende:
mensen die sowieso hun telefoon geluid aan hebben
Dit dus. Haal die kutspeaker er maar uit. Alleen voor gehoor issie wel handig, maar voor smsen of die teringharde beltoon is echt not done anno 2009quote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef DuTank het volgende:
of die belachelijk slechte kwaliteit muziek.quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dit dus. Haal die kutspeaker er maar uit. Alleen voor gehoor issie wel handig, maar voor smsen of die teringharde beltoon is echt not done anno 2009
quote:Op maandag 14 december 2009 18:28 schreef DuTank het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |