Doet me er aan denken dat ik nog moet opwaarderen. Thanks.quote:Op maandag 14 december 2009 18:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat voor bel/sms bundel heeft ie?
quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef isaa_98 het volgende:
jaa dat is eigenlijk het probleem, want hij hoeft mij echt geen 3 x per dag te gaan bellen alleen omdat ik dat wil, moet wel van hem komen vind ik.
Dus hij moet altijd bellen? Tja.. dan vraag je er een beetje om he. Op een gegeven moment denkt hij ook, zij belt mij nooit, dus ze zal er wel niet zoveel behoefte aan hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 18:18 schreef isaa_98 het volgende:
haha wel grappige reacties,klinkt ook wel raar allemaal.Maar wil absoluut geen zeurderige vriendin zijn die hem steeds belt. Dat is het een beetje. Ik wil hem gewoon vrij laten en ik voel me egt bezwaard om te bellen, zodat hij denkt wat een zeikerd dat ze belt haha
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef Chuck.Norris het volgende:
je klinkt net als mn vriendin, serieus
![]()
ik heb mn gsm vaak niet bij, en antwoord gewoon altijd laat of niet op sms'jes. Ik ga zelf niet sturen, want what the fuck betekent een sms, in mijn ogen niks.
trouwens als je mn vriendin bent is het bij deze uit![]()
wrm een sms relatie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een SMS relatie
? nooit IRL contact?
tvpquote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef isaa_98 het volgende:
Hii,,,
Heb een probleempje eigenlijk, of nja iets wat niet zo leuk is haha. Maar ik hoor erg weinig van mijn vriend, meestal een smsje per dag of niks, af en toe een belletje. In het begin was ik hier wel tevreden mee, maar nu begin ik wel meer te verlangen eigenlijk.
Heeft iemand enig idee waarom hij zo weinig laat horen, op zich zit het wel goed in de relatie maar toch, maakt me soms onzeker.
Greetz
Ja, hoort dat? Volgens mij valt dat wel mee hoor. Mijn ex-vriend was niet zo'n prater en had een hekel aan bellen en sms-en. Moet ie dan dat veranderen omdat ie een relatie krijgt? Vind ik niet. Ik vind dat je dan moet leren om vertrouwen in je relatie en in je vriend/vriendin te krijgen zodat je niet continu die bevestiging nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:12 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
tvp
Heb tzelfde probleem, alleen ben ik een jongen die aandacht verlangt, en is het mijn vriendin die geen aandacht geeft![]()
Ik zou het gewoon aankaarten! Zowieso is het raar, want in een relatie hoor je (volgens mij) lekker veel te bellen en smsen) Maakt het iig bespreekbaar...moet kunnen binnen een relatie
Ik heb gewoon letterlijk gezegd, kan er onzeker van worden, heb af en toe bevestiging nodig (was in t begin)quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef isaa_98 het volgende:
maar toch, maakt me soms onzeker.
Neeee joh. Als je eenmaal een relatie hebt hoor je niet meer normaal je werk te doen, of gewoon even een avondje uit met vrienden, dan hóór je toch gewoon non stop aandacht aan je partner te geven en eigenlijk zelf geen leven meer te hebben, want uiteraard dat je eigen leven dan om die van je partner heen draaitquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:37 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, hoort dat? Volgens mij valt dat wel mee hoor. Mijn ex-vriend was niet zo'n prater en had een hekel aan bellen en sms-en. Moet ie dan dat veranderen omdat ie een relatie krijgt? Vind ik niet. Ik vind dat je dan moet leren om vertrouwen in je relatie en in je vriend/vriendin te krijgen zodat je niet continu die bevestiging nodig hebt.
Neemt niet weg dat ook ik geniet van alle lieve smsjes die ik nu wel krijg hoor
Ik zat ook al te twijfelen of dit het geboortejaar zou zijn,quote:Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Stiekem moet hij eigenlijk wel drie keer per dag bellen omdat jij dat wilt. Je durft het alleen niet zo te zeggen, omdat je dan overkomt als een bezitterige zeikerd.
Ik ga er op basis van deze post even vanuit dat '98 je geboortejaar is. Geef het een paar jaar, komt het allemaal goed. Met een ander, dat wel.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Dan bel je hem toch zelf, als je naar hem verlangt..
Op deze manier kan je half fok wel opdoeken,quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Is het niet makkelijker om dit direct tegen je vriend te zeggen, in plaats van het op internet tegen wat wildvreemden te vertellen in de hoop dat de boodschap uiteindelijk je vriend zal bereiken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |