abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2009 @ 18:30:46 #26
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75621144
Wat voor bel/sms bundel heeft ie?
Intelligent, but fucked up.
pi_75622452
Zoek zelf inderdaad eens contact. Mag hoor...
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat voor bel/sms bundel heeft ie?
Doet me er aan denken dat ik nog moet opwaarderen. Thanks.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 14 december 2009 @ 19:10:00 #28
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75622721
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef isaa_98 het volgende:
jaa dat is eigenlijk het probleem, want hij hoeft mij echt geen 3 x per dag te gaan bellen alleen omdat ik dat wil, moet wel van hem komen vind ik.

Stiekem moet hij eigenlijk wel drie keer per dag bellen omdat jij dat wilt. Je durft het alleen niet zo te zeggen, omdat je dan overkomt als een bezitterige zeikerd.

Ik ga er op basis van deze post even vanuit dat '98 je geboortejaar is. Geef het een paar jaar, komt het allemaal goed. Met een ander, dat wel.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_75626257
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:18 schreef isaa_98 het volgende:
haha wel grappige reacties,klinkt ook wel raar allemaal.Maar wil absoluut geen zeurderige vriendin zijn die hem steeds belt. Dat is het een beetje. Ik wil hem gewoon vrij laten en ik voel me egt bezwaard om te bellen, zodat hij denkt wat een zeikerd dat ze belt haha
Dus hij moet altijd bellen? Tja.. dan vraag je er een beetje om he. Op een gegeven moment denkt hij ook, zij belt mij nooit, dus ze zal er wel niet zoveel behoefte aan hebben.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:06:12 #30
88233 Steve
Still the best.
pi_75636373
Sommige mensen zijn nou eenmaal meer sms-erig/bellerig dan anderen. Lijkt me typisch iets om het met hem zelf over te hebben.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:49:47 #31
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_75637517
je klinkt net als mn vriendin , serieus

ik heb mn gsm vaak niet bij, en antwoord gewoon altijd laat of niet op sms'jes. Ik ga zelf niet sturen, want what the fuck betekent een sms, in mijn ogen niks.

trouwens als je mn vriendin bent is het bij deze uit
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_75638146
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef Chuck.Norris het volgende:
je klinkt net als mn vriendin , serieus

ik heb mn gsm vaak niet bij, en antwoord gewoon altijd laat of niet op sms'jes. Ik ga zelf niet sturen, want what the fuck betekent een sms, in mijn ogen niks.

trouwens als je mn vriendin bent is het bij deze uit
een SMS relatie ? nooit IRL contact?
Redacted
pi_75638198
Over het jezelf moeilijk maken gesproken.
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:08:48 #34
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_75647473
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

een SMS relatie ? nooit IRL contact?
wrm een sms relatie?

irl ben ik altijd heel lief tegen haar, maar ik sms ze gewoon nooit ,maar we zien elkaar maar 2-3keer per week (wat voor mij voldoende is )
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:12:49 #35
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75647627
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef isaa_98 het volgende:
Hii,,,

Heb een probleempje eigenlijk, of nja iets wat niet zo leuk is haha. Maar ik hoor erg weinig van mijn vriend, meestal een smsje per dag of niks, af en toe een belletje. In het begin was ik hier wel tevreden mee, maar nu begin ik wel meer te verlangen eigenlijk.

Heeft iemand enig idee waarom hij zo weinig laat horen, op zich zit het wel goed in de relatie maar toch, maakt me soms onzeker.

Greetz
tvp

Heb tzelfde probleem, alleen ben ik een jongen die aandacht verlangt, en is het mijn vriendin die geen aandacht geeft

Ik zou het gewoon aankaarten! Zowieso is het raar, want in een relatie hoor je (volgens mij) lekker veel te bellen en smsen ) Maakt het iig bespreekbaar...moet kunnen binnen een relatie
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75647698
VROUW.
History became legend, legend became myth.
pi_75648413
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:12 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

tvp

Heb tzelfde probleem, alleen ben ik een jongen die aandacht verlangt, en is het mijn vriendin die geen aandacht geeft

Ik zou het gewoon aankaarten! Zowieso is het raar, want in een relatie hoor je (volgens mij) lekker veel te bellen en smsen ) Maakt het iig bespreekbaar...moet kunnen binnen een relatie
Ja, hoort dat? Volgens mij valt dat wel mee hoor. Mijn ex-vriend was niet zo'n prater en had een hekel aan bellen en sms-en. Moet ie dan dat veranderen omdat ie een relatie krijgt? Vind ik niet. Ik vind dat je dan moet leren om vertrouwen in je relatie en in je vriend/vriendin te krijgen zodat je niet continu die bevestiging nodig hebt.

Neemt niet weg dat ook ik geniet van alle lieve smsjes die ik nu wel krijg hoor
pi_75648426
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef isaa_98 het volgende:
maar toch, maakt me soms onzeker.
Ik heb gewoon letterlijk gezegd, kan er onzeker van worden, heb af en toe bevestiging nodig (was in t begin)
Prima, was begrip voor, zijn we samen uitgekomen, ik zie die moeilijkheid niet, ervaar t wel vaker, zelfs in mijn vorige relatie, dat dingen niet besproken werden omdat dat ongemakkelijk aanvoelde. Ben nu echt blij dat alles bespreekbaar is, en zo hoort t ook, want wat heb je aan een relatie waarin je niet 100% jezelf kan zijn?
Nu is t af en toe nog 1-richtingsverkeer omdat ik echt gek op mailen en smsen ben bijv Maar dat is vanaf t begin ook besproken Ik moet namelijk schrijven om te kunnen relativeren voor mijzelf, maar verwacht niet op alles wat ik schrijf of zeg een reactie,
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:42:56 #39
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75648595
TS is een beetje dom? Als ik (jongen) soms een smsje stuur naar mn vriendin en alleen dan een reactie terug krijg, ja dan is het bij mij ook snel bekeken. Moet van 2 kanten komen, van één kant is geen zak aan. Niets ouderwetse shit van de jongen moet eerst smsen/bellen/iets van zich laten horen, gewoon eens zelf initiatief nemen anders ben je een saaie doos imo.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_75648616
Vind je dat niet genoeg dan? Alsof hij de hele godganse dag jou moet smsen. Get real.
pi_75648683
Ik zie het probleem niet?
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:50:40 #42
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_75648807
gemiddeld 140smsjes per dag
Thinking about thinking of you.
pi_75648860
Hij laat elke dag weten aan je te denken door eigenlijk altijd wel wat te sturen, waar ben je dan onzeker over?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75648888
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:37 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ja, hoort dat? Volgens mij valt dat wel mee hoor. Mijn ex-vriend was niet zo'n prater en had een hekel aan bellen en sms-en. Moet ie dan dat veranderen omdat ie een relatie krijgt? Vind ik niet. Ik vind dat je dan moet leren om vertrouwen in je relatie en in je vriend/vriendin te krijgen zodat je niet continu die bevestiging nodig hebt.

Neemt niet weg dat ook ik geniet van alle lieve smsjes die ik nu wel krijg hoor
Neeee joh. Als je eenmaal een relatie hebt hoor je niet meer normaal je werk te doen, of gewoon even een avondje uit met vrienden, dan hóór je toch gewoon non stop aandacht aan je partner te geven en eigenlijk zelf geen leven meer te hebben, want uiteraard dat je eigen leven dan om die van je partner heen draait

Maar goed.. onzekerheid in t begin is normaal. Alleen zwakt het intense dan af. Ik besef ook goed dat ik wat meer tijd heb om te mailen dan mijn vriend, niets mis mee. En inderdaad, lieve smsjes en mailtjes die wél verzonden worden, worden érg gewaardeerd
pi_75651236
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Stiekem moet hij eigenlijk wel drie keer per dag bellen omdat jij dat wilt. Je durft het alleen niet zo te zeggen, omdat je dan overkomt als een bezitterige zeikerd.

Ik ga er op basis van deze post even vanuit dat '98 je geboortejaar is. Geef het een paar jaar, komt het allemaal goed. Met een ander, dat wel.
Ik zat ook al te twijfelen of dit het geboortejaar zou zijn,
hebben we wel gelijk de oplossing,
kinderen van 11 hebben niet zoveel geld,
en smssen kost geld.
vaker dan 1x lukt gewoon niet binnen het zakgeld
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:46:57 #46
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_75652903
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Dan bel je hem toch zelf, als je naar hem verlangt..

goedzo...dat zouden meer meiden moeten doen
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:59:43 #47
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75653438
Het zal de leeftijd wel zijn, als je uit '98 komt.
Sowieso dat smsen. Bel gewoon even als je iets te melden hebt
Als je niks te melden hebt moet je er maar van uit gaan dat hij je nog leuk vindt. Of verwacht je smsjes als "Ik ben nu aan je aan het denken!" oid?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:06:29 #48
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75653744
Is het niet makkelijker om dit direct tegen je vriend te zeggen, in plaats van het op internet tegen wat wildvreemden te vertellen in de hoop dat de boodschap uiteindelijk je vriend zal bereiken ?
zzz
pi_75655123
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Is het niet makkelijker om dit direct tegen je vriend te zeggen, in plaats van het op internet tegen wat wildvreemden te vertellen in de hoop dat de boodschap uiteindelijk je vriend zal bereiken ?
Op deze manier kan je half fok wel opdoeken,
ik ben voor en en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')