Ach meid toch.quote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Aethereal het volgende:
Vanmorgen was het godverdomme -1.6 graden. Toen fietste ik naar school.
was overdekt en kk koud. Ook die treinen die telkens langskomenquote:Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Neroje het volgende:
Ik ben toch elke keer weer blij 's winters dat heel het station bij ons een overdekte hal is, scheelt toch weer een paar graden
Met overdekt bedoelde ik dit:quote:Op maandag 14 december 2009 17:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
was overdekt en kk koud. Ook die treinen die telkens langskomen![]()
Station Barendrecht?quote:Op maandag 14 december 2009 17:17 schreef Neroje het volgende:
[..]
Met overdekt bedoelde ik dit:
[ afbeelding ]
Maar dan nog, wees blij dat het nog overdekt was, anders had je dit topic waarschijnlijk niet eens kunnen maken
Omdat je jas niet om je bierpens kanquote:Op maandag 14 december 2009 17:20 schreef DuTank het volgende:
Koud? Ik loop gewoon nog met mijn jas open over straat hoor
Nee, omdat ik tegen een beetje kou kan. Als het zo rond de 30 graden is, ga ik meestal kapotquote:Op maandag 14 december 2009 17:21 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Omdat je jas niet om je bierpens kan
30 graden is perfectquote:Op maandag 14 december 2009 17:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, omdat ik tegen een beetje kou kan. Als het zo rond de 30 graden is, ga ik meestal kapot. Dan trek ik vaak mijn jas toch even uit.
Trek je dan je jas uit? Dat is wel èrg extreem.quote:Op maandag 14 december 2009 17:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, omdat ik tegen een beetje kou kan. Als het zo rond de 30 graden is, ga ik meestal kapot. Dan trek ik vaak mijn jas toch even uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |