Roger Schneider is wel geplaatst voor de Spelen op basis van zijn resultaat tijdens de WK afstanden afgelopen seizoen, als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef Butterfly91 het volgende:
Gelukkig zijn er voor het schaatsen limieten gesteld, anders kregen we bijvoorbeeld dit
Wat overigens wel hilarisch is om te zien.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Roger Schneider is wel geplaatst voor de Spelen op basis van zijn resultaat tijdens de WK afstanden afgelopen seizoen, als ik het goed heb.
Helaas, Schneider gebruikt die tactiek (sculling) niet meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:29 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
![]()
Nou dan hebben we iig wel wat te lachen.
O oké. Ik meende in een interview gelezen te hebben dat hij en zijn coach de rest van het seizoen deze tactiek wilde proberen/trainen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Helaas, Schneider gebruikt die tactiek (sculling) niet meer tegenwoordig.Hij heeft het 2 keer in de wereldbekerwedstrijden gebruikt dit seizoen bij wijze van test, daarna is hij weer 'normaal' gaan schaatsen. Hoewel hij nog niet echt terug is op zijn oude niveau, vermoedelijk te wijten aan verkeerd trainen.
Briljante TV inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2009 05:45 schreef Malahide het volgende:
Dit blijft toch wel een klassiekertje. Niet uit Cuba zoals in de OP gezegd, maar uit het gerenommeerde wintersportland Venezuela.
En wat mij betreft horen dit soort kneuzen bij de OS, zolang het er maar niet teveel worden.
Dat zoontje heet ook Dahlie toch?quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef sportfreak het volgende:
Philip Boit was wel legendarisch natuurlijk
Eindigde bij Winterspelen in Nagano in het langlaufen op ruim een half uur, maar werd bij de finish opgewacht door de legendarische Bjorn Daehli. De twee bleven vrienden en Daehli heeft zelfs het zoontje van Boit leren skien.
Van haar vraag ik me nog steeds serieus af of ze ooit eerder op een slee had gelegen. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:45 schreef Malahide het volgende:
Dit blijft toch wel een klassiekertje. Niet uit Cuba zoals in de OP gezegd, maar uit het gerenommeerde wintersportland Venezuela.
En wat mij betreft horen dit soort kneuzen bij de OS, zolang het er maar niet teveel worden.
Die laten ze nooit starten als men er niet 100 procent van overtuigd is dat hij in staat is het traject veilig af te leggen. Zie ik dus niet gebeurenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:56 schreef Takusam het volgende:
In Tonga hebben ze try outs uitgeschreven om rodelaar te worden voor de Olympische spelen dit jaar xD Je moet op zijn minst tussen de 110kgen de 120kg wegen. De tryouts zullen worden gedaan op skateboards, en de winnaar mag gaan trainen in Duitsland. Diegene gaat ook naar de Spelen.
Dat wordt briljant![]()
En voor wie mij niet gelooft: http://www.smh.com.au/new(...)0/1226770644126.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |