Haah faalquote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef Drinky het volgende:
Je kent het wel, je zit op school of je werk, en je moet schijten. Je probeert het te verdringen maar na een tijdje staan je darmen op knappen, je gaat net richting de WC en wat zie je? ja, iemand die je kent komt je tegemoet gelopen en wil iets van je. Na snel het gesprek afgerond te hebben hol je naar de WC, broek omlaag, maar je drukt nog niet. Waarom niet?
Nou, je blik valt op de WC-papier dispenser, deze blijkt helemaal leeg te zijn. "KAK!" denk je dan. Snel broek weer omhoog hijsen en een verdieping hoger proberen....VERDOMME, SCHIJT OP DE BRIL!!![]()
Geen tijd om kwaad te worden, je holt snel 2 verdiepingen naar beneden en vind daar een WC die schoon en voldoende toiletpapier bevat.
*ploink, sputter sputter sputter*
"hehe, het is er eindelijk uit"
Even afvegen en dan doorspoelen, thans dat denk je...
WIL DIE VERDOMDE DROL ER NIET DOOR
Je hebt dan net het geluk dat de WC niet overstroomt. Je pakt snel de wc borstel en begint die bende aan te stampen. Gelukkig gaat ie er nu wel doorheen. Zo! eindelijk klaar.
Thans dat denk je. Je begeeft je naar de huidige les en moet je verantwoorden voor het lang wegblijven. FML
Klacht: niet thuis moeten schijten
Een beetje te grafisch verhaal...quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef Drinky het volgende:
(..)
zou er haast een KLB topic over openen dat het te grafisch isquote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Een beetje te grafisch verhaal...
Anders quote je de hele OP nog ff.quote:
Uitkeringstrekkers daargelatenquote:
Hoezo altijd? het is vandaag pas gebeurdquote:Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef griekjeee het volgende:
Drinky, dit wilde ik nou altijd al van je weten.
Ik was er altijd al nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoezo altijd? het is vandaag pas gebeurd
Je bent me toch een raar meisjequote:Op maandag 14 december 2009 16:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik was er altijd al nieuwsgierig naar.
Nee, maar waar ik naar school ga wel (of het was chocola, maar ik ga het niet proevenquote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
Waar werk jij dat het schijt op de wc bril staat?
Met die school van jou is alles verkeerdquote:Op maandag 14 december 2009 16:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, maar waar ik naar school ga wel (of het was chocola, maar ik ga het niet proeven)
Valt mee, de WC's zijn er veel schoner dan op alle andere scholen waar ik ben geweest, behalve dan dat er dit keer een klein spoor deels op de bril lagquote:Op maandag 14 december 2009 17:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Met die school van jou is alles verkeerd
De inhoud van een wcpot is 9 liter, dus overstromen kan niet. mits je maar 1 keer doorspoelt natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef Drinky het volgende:
Je kent het wel, je zit op school of je werk, en je moet schijten. Je probeert het te verdringen maar na een tijdje staan je darmen op knappen, je gaat net richting de WC en wat zie je? ja, iemand die je kent komt je tegemoet gelopen en wil iets van je. Na snel het gesprek afgerond te hebben hol je naar de WC, broek omlaag, maar je drukt nog niet. Waarom niet?
Nou, je blik valt op de WC-papier dispenser, deze blijkt helemaal leeg te zijn. "KAK!" denk je dan. Snel broek weer omhoog hijsen en een verdieping hoger proberen....VERDOMME, SCHIJT OP DE BRIL!!![]()
Geen tijd om kwaad te worden, je holt snel 2 verdiepingen naar beneden en vind daar een WC die schoon en voldoende toiletpapier bevat.
*ploink, sputter sputter sputter*
"hehe, het is er eindelijk uit"
Even afvegen en dan doorspoelen, thans dat denk je...
WIL DIE VERDOMDE DROL ER NIET DOOR
Je hebt dan net het geluk dat de WC niet overstroomt. Je pakt snel de wc borstel en begint die bende aan te stampen. Gelukkig gaat ie er nu wel doorheen. Zo! eindelijk klaar.
Thans dat denk je. Je begeeft je naar de huidige les en moet je verantwoorden voor het lang wegblijven. FML
Klacht: niet thuis moeten schijten
De schijt die erin zit neemt ook wat volume in beslagquote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
De inhoud van een wcpot is 9 liter, dus overstromen kan niet. mits je maar 1 keer doorspoelt natuurlijk.
Daar is rekening mee gehouden.quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
De schijt die erin zit neemt ook wat volume in beslag
U schijt gemiddeld 5 kilo per keer?quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
De schijt die erin zit neemt ook wat volume in beslag
Oh wijs Orakel, u heeft ons weer verlichtquote:
Ik ben een beetje apart, ik weet het.quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bent me toch een raar meisje![]()
Ik snap natuurlijk wel dat jij zelf zoiets nooit mee hebt gemaakt, vrouwen poepen namelijk niet, heel begrijpelijk dus dat je er nieuwsgierig naar was
Hoezo kan je niet meer in jouw fobo reagerenquote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben een beetje apart, ik weet het.
Relations moet relatives zijnquote:The friends and relations of Zulaikha began to tell tales about her having fallen in love with Yusuf, and, as it is natural for people to take interest in the faults of others, it eventually put Zulaikha in a difficult position.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |