Laten we het eens omdraaien, kan dit als buschauffeur?quote:Op maandag 14 december 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ze die kledingvoorschriften moeten doortrekken... ze zijn er om er unaniem hetzelfde uit te zien. Zelfde kleuren, zelfde jasje, rokje, en zelfde ettiquetten.
Nou dan ook geen hoofddoekje.. kijk als je het zoooo neerzet, dan ben je inderdaad strikt met je kledingvoorschriften. Dit riekt naar discriminatie, maar zolang het maar over de goeie gaat mogen we ons er niks van aantrekken.
pff. nsbér.
Ja,... moet kunnen jaquote:Op maandag 14 december 2009 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we het eens omdraaien, kan dit als buschauffeur?
[ afbeelding ]
Aight.quote:Op maandag 14 december 2009 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we het eens omdraaien, kan dit als buschauffeur?
[ afbeelding ]
Ergens zei je waar het eigenlijk allemaal om draait. Angst,... we durven het niet meer te zeggen! Snel een regel bedenken voordat,.......quote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Bastard het volgende:
Ammehoela inderdaad! Dat goedkeuren van discriminatie ook
Precies.quote:Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ergens zei je waar het eigenlijk allemaal om draait. Angst,... we durven het niet meer te zeggen! Snel een regel bedenken voordat,.......
Ja, dat vind ik ook discriminatiequote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies.
Tam vertelde gisteren net zon verhaal.. je mag je vakantiedagen opsparen bij de werkgever en dan eens in de 5 jaar 16 weken verlof nemen. Mag.
Maar als je uit TURKIJE komt, dan mag je eens in de 2 jaar flink aaneengesloten vakantie nemen.
Kijk.. zeggen we niks van.. maar het is discriminatie!
Blog geschreven vorige week?quote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Bastard het volgende:
Bel die beheerder eens.. ga ik naar huis
Neeeee niks zeggen Gijs,... maak de Moslim niet boosquote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies.
Tam vertelde gisteren net zon verhaal.. je mag je vakantiedagen opsparen bij de werkgever en dan eens in de 5 jaar 16 weken verlof nemen. Mag.
Maar als je uit TURKIJE komt, dan mag je eens in de 2 jaar flink aaneengesloten vakantie nemen.
Kijk.. zeggen we niks van.. maar het is discriminatie!
Levensgevaarlijk,... dode hoek is weg he!quote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook discriminatieNet als dat ik hoofddoekjes niet vind kunnen als buschauffeuse. Maar dat was de discussie niet.
Herkenbaar!quote:Op maandag 14 december 2009 17:48 schreef Chocobo het volgende:
‘iPhone-gebruikers lijden aan Stockholmsyndroom’
AMSTERDAM - Gebruikers van de iPhone zijn zo loyaal aan het merk Apple, dat het lijkt alsof ze massaal lijden aan het Stockholmsyndroom, zeggen analisten van het Deens consultancybureau Strand Consulting.
De wijze waarop iPhone-gebruikers de tekortkomingen van hun smartphone verdedigen, zou volgens de analisten lijken op het Stockholmsyndroom, een psychologische verschijnsel waarbij een gegijzelde sympathie krijgt voor zijn gijzelnemer.
http://www.telegraaf.nl/d(...)yndroom__.html?p=8,2
Telegraafquote:Op maandag 14 december 2009 17:48 schreef Chocobo het volgende:
‘iPhone-gebruikers lijden aan Stockholmsyndroom’
AMSTERDAM - Gebruikers van de iPhone zijn zo loyaal aan het merk Apple, dat het lijkt alsof ze massaal lijden aan het Stockholmsyndroom, zeggen analisten van het Deens consultancybureau Strand Consulting.
De wijze waarop iPhone-gebruikers de tekortkomingen van hun smartphone verdedigen, zou volgens de analisten lijken op het Stockholmsyndroom, een psychologische verschijnsel waarbij een gegijzelde sympathie krijgt voor zijn gijzelnemer.
http://www.telegraaf.nl/d(...)yndroom__.html?p=8,2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
TelegraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |