Klopt. Overigens is dat wel een schraal bedrag.quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef Darkestrah het volgende:
Volgens mij krijg je een maandelijks bedrag op je rekening gestort, maar dat weet ik niet zeker.
Is alleen als je in het buitenland gaat studeren waardoor je er niets meer aan kunt hebben. Het enige is dat je nu geen schuld opspaart. (die schuld wordt wel kwijtgescholden als je binnen 10 jaar een diploma hebt)quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef Darkestrah het volgende:
Volgens mij krijg je een maandelijks bedrag op je rekening gestort, maar dat weet ik niet zeker.
Tnx, vrij duidelijk wat mij betreft. Ik verwacht m'n diploma eind dit jaar. Maar ik dacht als ik nou 2 tientjes meer stufi krijg nog even een maand of 6 is dat leuk meegenomen. Maar in dit geval maakt het dus niet bar veel uit.quote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Is alleen als je in het buitenland gaat studeren waardoor je er niets meer aan kunt hebben. Het enige is dat je nu geen schuld opspaart. (die schuld wordt wel kwijtgescholden als je binnen 10 jaar een diploma hebt)
Dat hebben ze een paar jaar geleden afgeschaft.quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef Darkestrah het volgende:
Jij hebt gelijk idd.quote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Is alleen als je in het buitenland gaat studeren waardoor je er niets meer aan kunt hebben. Het enige is dat je nu geen schuld opspaart. (die schuld wordt wel kwijtgescholden als je binnen 10 jaar een diploma hebt)
je bestelling niet "ophalen" of bellen en stop laten zettenquote:Op maandag 14 december 2009 18:13 schreef Hugo__Boss het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk? Heb een beetje dezelfde situatie.. eerst kon je hem "opzeggen" door gewoon voor het nieuwe jaar geen OV kaart af te halen.. hoe werkt dat met de OV chipkaart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |