abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75612897
Beste mensen,

Ik heb al enkele jaren een OV studentenkaart (wekelijkse versie) maar het afgelopen jaar heb ik deze niet nodig gehad. Ik vind het zonde er een te hebben en ik kan me goed voorstellen dat ik op bepaalde wijze hier voor betaal (belasting of dergelijks).

Dus daarom dacht ik, waarom zou ik mijn OV verlengen / aanvragen voor 2010?

Mijn vraag is: Wat zijn de gevolgen van het opzeggen van m'n OV, zowel positief als negatief?
Kortom heeft het zin om m'n OV op te zeggen, zijn er voordelen?

Groet,
  maandag 14 december 2009 @ 14:32:54 #2
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_75613008
Volgens mij krijg je een maandelijks bedrag op je rekening gestort, maar dat weet ik niet zeker.
pi_75613046
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef Darkestrah het volgende:
Volgens mij krijg je een maandelijks bedrag op je rekening gestort, maar dat weet ik niet zeker.
Klopt. Overigens is dat wel een schraal bedrag.
  maandag 14 december 2009 @ 14:34:05 #4
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_75613049
Misleidende TT
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  maandag 14 december 2009 @ 14:48:28 #5
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_75613566
quote:
Is alleen als je in het buitenland gaat studeren waardoor je er niets meer aan kunt hebben. Het enige is dat je nu geen schuld opspaart. (die schuld wordt wel kwijtgescholden als je binnen 10 jaar een diploma hebt)
pi_75613705
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Is alleen als je in het buitenland gaat studeren waardoor je er niets meer aan kunt hebben. Het enige is dat je nu geen schuld opspaart. (die schuld wordt wel kwijtgescholden als je binnen 10 jaar een diploma hebt)
Tnx, vrij duidelijk wat mij betreft. Ik verwacht m'n diploma eind dit jaar. Maar ik dacht als ik nou 2 tientjes meer stufi krijg nog even een maand of 6 is dat leuk meegenomen. Maar in dit geval maakt het dus niet bar veel uit.
pi_75614207
quote:
Dat hebben ze een paar jaar geleden afgeschaft.
pi_75614364
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk idd.

En als je verwacht geen studie af te maken en je hebt je OV niet nodig dan zou ik hem idd "stopzetten". Scheelt je dan in de kosten die je later moet terugbetalen.
pi_75620587
Hoe zit dat eigenlijk? Heb een beetje dezelfde situatie.. eerst kon je hem "opzeggen" door gewoon voor het nieuwe jaar geen OV kaart af te halen.. hoe werkt dat met de OV chipkaart?
pi_75620639
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:13 schreef Hugo__Boss het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk? Heb een beetje dezelfde situatie.. eerst kon je hem "opzeggen" door gewoon voor het nieuwe jaar geen OV kaart af te halen.. hoe werkt dat met de OV chipkaart?
je bestelling niet "ophalen" of bellen en stop laten zetten
You dream it, I live it.
pi_75627540
Je krijgt geen vergoeding als je geen gebruik wilt maken van je studentenreisproduct. Enige voordeel om hem niet te gebruiken is dat je geen OV-schuld opbouwt over die periode uiteraard.
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')