Wat een mazzelquote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
werelds, ik had al zon vermoeden dat dat de laatste post zou zijn
Mja en dat idee had ik al bij mwa zo ongeveer iedereen dus dan doe ik het maarquote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
werelds, ik had al zon vermoeden dat dat de laatste post zou zijn
hier is alles geblocked.quote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef StephanL het volgende:
Vermaak mij met live beelden uit kopenhagenhttp://ekstrabladet.tv/live/ Met een nederlandse ME bus op de achtergrond.
Weer weg, harde actie nu
whehe, nou bedankt namens iedere aanwezigequote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja en dat idee had ik al bij mwa zo ongeveer iedereen dus dan doe ik het maar
Graag gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, nou bedankt namens iedere aanwezige
heinekenquote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Floorplanner kent zelfs bier
Jah, mijn bier staat er al!quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Floorplanner kent zelfs bier
Moet je bij floorplanner klagen dat de krat groen isquote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heinekendas geen bier
![]()
wel lachen ja
quote:Op maandag 14 december 2009 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet je bij floorplanner klagen dat de krat groen is
quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De email is met succes verzonden
Bedankt voor je email, we hebben je bericht ontvangen en nemen spoedig contact met je op.
zo gedaan
OMFG, serieus?quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De email is met succes verzonden
Bedankt voor je email, we hebben je bericht ontvangen en nemen spoedig contact met je op.
zo gedaan
weet ik veel, zolang het maar geen heineken is hahaquote:Op maandag 14 december 2009 14:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
OMFG, serieus?
Welk merk wil je dan op floorplannnnnner? hahahah
oranjeboom zuigt, net als grolschhhhhhhhhhhh.... zo zijn er genoeg merken die niet te zuipen zijn hoorquote:Op maandag 14 december 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet ik veel, zolang het maar geen heineken is hahaoh en oranjeboom bedenk ik me nu
nee ik drink geen heineken meer, vind het echt bocht, en ik krijg er koppijn van.quote:Op maandag 14 december 2009 15:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
oranjeboom zuigt, net als grolschhhhhhhhhhhh.... zo zijn er genoeg merken die niet te zuipen zijn hoor![]()
Dit weekend gewoon lekker heineken gezopen, prima!
Grappig, daar krijg ik juist weer pijn in mijn kop vanquote:Op maandag 14 december 2009 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik drink geen heineken meer, vind het echt bocht, en ik krijg er koppijn van.
grolsch vind ik dan wel ok
mja voornamelijk drink ik die baron pils vd c1000. die is meesterliijk. ik heb ook leffe staan, maar die drink ik niet zo veel.quote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Grappig, daar krijg ik juist weer pijn in mijn kop van
Wel geinig om te zien dat elke gedeelte van NL wel een beetje zijn "eigen bier" heeft toch?
Tijd om zelf weer bier te maken!
Als ik al bier drink, doe ik meestal tapquote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja voornamelijk drink ik die baron pils vd c1000. die is meesterliijk. ik heb ook leffe staan, maar die drink ik niet zo veel.
bier zelf maken, lijkt me echt een heel gedoe. kweenie heb het nog nooit gemaakt.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Kratjes moeten geel zijn !!!
(jupiler) oude heineken dus
![]()
heineken is geen bierquote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als ik al bier drink, doe ik meestal tap
Los bier? Meestal hein/leffe/duvel/hertog jan/palm... lekker!
Valt opzich wel mee, je bent langer aan het wachten als dat je zelf wat aan het doen bent.
Mocht ik weer bier maken, krijg jij wel wat natuurlijk
ook jij kunt een biervergiftiging krijgenquote:
Positief denken, hierna nog maar 4 dagen!quote:
Wiki:quote:
Tot straks!quote:
Wiki mag je zelf aanpassenquote:Op maandag 14 december 2009 15:37 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Wiki:
Heineken NV is een Nederlandse multinational in de bier- en drankensector en is actief in meer dan 170 landen. Met een totaal biervolume van 125,8 miljoen hectoliter in 2008 behoort Heineken tot de grootste brouwerijen van de wereld
wheheheh!
Zakhooi dat je bentquote:Op maandag 14 december 2009 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wiki mag je zelf aanpassen
niet geloofwaardig
mja onder de noemer proefkonijn wie mag hem zijn zeker ? haha, maar is goed hoorquote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als ik al bier drink, doe ik meestal tap
Los bier? Meestal hein/leffe/duvel/hertog jan/palm... lekker!
Valt opzich wel mee, je bent langer aan het wachten als dat je zelf wat aan het doen bent.
Mocht ik weer bier maken, krijg jij wel wat natuurlijk
Ziet er verlaten uit ....quote:Op maandag 14 december 2009 15:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier trouwens om de hoek gewerkt
Dat proeven komt wel goed hoor, ik ga geen bier weggeven als het niet te zuipen is hoorquote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja onder de noemer proefkonijn wie mag hem zijn zeker ? haha, maar is goed hoor
Als ik jou was zou ik Dhr. google even vragen,quote:
whehe , nou ok danquote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat proeven komt wel goed hoor, ik ga geen bier weggeven als het niet te zuipen is hoor![]()
* stuurhierdiespamheen plannen maakt voor nieuw huis en bier brouwen...
Tuurlijk!quote:Op maandag 14 december 2009 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe , nou ok danheb je het weleens gedaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
ja zit vol met kattenquote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik Dhr. google even vragen,
want zo verlaten is het niet
Swaffelpudding met bukkakesausje doen?quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef RockBabe het volgende:
[..]Mag al bijna weer naar huis.
Wat eten we vandaag?
Dus spreek je jezelf alweer tegen?quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zit vol met katten
heineken = kattenpis
quote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Swaffelpudding met bukkakesausje doen?
JA lekker !quote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Swaffelpudding met bukkakesausje doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
andijviestampot met spekkiesquote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef RockBabe het volgende:
[..]Mag al bijna weer naar huis.
Wat eten we vandaag?
Timing!quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh
godver moet nog door de kou heen. -6 geeft windows aan aargh.
hier is de beloofde foto droxz
[ afbeelding ]
Morgen, zkr koud!quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Koud he !!!!!!! WAT IS HET KOUD HE
ja gisteren via pm gehad, maar ik ben eigelijk vergeten te kijken, aangezien ik hier geen imageshack kan zien.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:02 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Timing!
Dat ziet er zeker goed uit man! Weet niet of je dat plaatje van mijn huis hebt gehad van?
Nice man, thx!
p.s
Net niet je hele boom op de foto
Wel kloten dat je geen imageshack kan bekijken manquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gisteren via pm gehad, maar ik ben eigelijk vergeten te kijken, aangezien ik hier geen imageshack kan zien.
en ik zal dan ook wel een foto vd boom maken haha
ik wou eigelijk een panoramic shot doen, 2 fotos en dan mergen via photoshop. maar het lukte niet
Het is dat ik jou kant niet op kan komen, anders had ik het gedaan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz ik daag je uit!
[ afbeelding ]
ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit opquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh tripack
jagermeister ?
[ afbeelding ]
Hij is v... uh... koud patrick!quote:
wiet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:42 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
WIE HEEFT WELKE DRUGS OP? - RAAD DE ROES
[ afbeelding ]
Welke drugs heeft deze "user" gebruikt?
(zo nog meer plaatjes om te raden)
jah ik moest weer krabben, nu wel een raam minder als gisterquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:43 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hij is v... uh... koud patrick!
meen je dat nou ?? man das harstikke lekker! 1ntje dan he, tis geen zuip middel zeg maarquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit op![]()
doe er maar 1 dan
je lijkt mn moeder welquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik moest weer krabben, nu wel een raam minder als gister
quote:
Beide fout!quote:
Hoezo dat, je hebt dat ruit gewoon verwijderd?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik moest weer krabben, nu wel een raam minder als gister
mja als het van die vage amerikaanse drugs zijn, kom ik er nooit achter hehequote:
quote:
nee zo'n ding voor over je voorruitquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hoezo dat, je hebt dat ruit gewoon verwijderd?
Speedquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als het van die vage amerikaanse drugs zijn, kom ik er nooit achter hehedat zijn er nogal veel nl
WTF, zijn pupillen zijn normaal.quote:
hahahaha, heb je daar meer foto's van? Echt grappig om te zien hoe al die gabbers daar stonden met hun strakke kop!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF, zijn pupillen zijn normaal.
misschien niet zoveel gebruikt hehe. wij zagen er vroeger wel wat anders uit
[ afbeelding ]
Foutje moet kunnenquote:Brandende trailer 'veroorzaakt' gladheid
Uitgegeven: 15 december 2009 08:39
Laatst gewijzigd: 15 december 2009 08:39
DEN HAAG - Een brandende trailer op de A58 heeft dinsdag voor een lange file gezorgd in de buurt van Oirschot. Het bluswater dat werd gebruikt om de vrachtwagen te blussen bevroor op de weg, waardoor gladheid ontstond.
© ANPDe rechterrijstrook die al afgesloten was in verband met de brandende aanhanger, blijft vooralsnog dicht, omdat de weg nu te glad is.
Rond half negen stond er op de weg vanuit Breda een file van 11 kilometer.
Dat heeft een woordvoerder van de ANWB gezegd.
die ziet er behoorlijk verrot uit. xtc of speed lolquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:19 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ok een nieuwe!
Welke drugs heeft deze gozert gebruikt?
[ afbeelding ]
LSDquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die ziet er behoorlijk verrot uit. xtc of speed lol
hahahahaha echt grappig om te zien, maar dat moet toch wel erger kunnen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
hahahaha, weet je het zkr?quote:
geld het spelen van WOW ook als drugs ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahaha, weet je het zkr?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker, maar.... ik vind het meer een ziektequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geld het spelen van WOW ook als drugs ?
ps. ik kwam deze weer eens tegen haha
![]()
[ afbeelding ]
Je hebt de link gevonden?quote:
Jij heb de link gepostquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Je hebt de link gevonden?
ketamine is soort speed, wiet lijkt me aannemelijkerquote:
heuh vals spelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij heb de link gepost(door middel van het plaatje
)
morguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
Het is echt kut, ik zit ziek thuisquote:
Hier moet ik dan weer om lachenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo ben er weer!
sommige mensen.... geef ze GVD een telraam ipv een computer!
ow nee das wel echt kut ja, kan me niet herinneren dat ik ooit zo ziek ben geweest, geluk maar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:45 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Het is echt kut, ik zit ziek thuisen niet een klein beetje ziek nee echt gewoon vervelend ziek.
Heb de hele nacht liggen kotsen, keelpijn, koorts, spierpijn, de ellende.
Overmorgen!quote:
Ik heb serieus nog ergens een hyves website waar mijn (IT) verhalen op staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:45 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Hier moet ik dan weer om lachenmijn dag is alweer een stukje vrolijker!
Goedemorgenquote:
Moet je daar zelf ook hyves voor hebben?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog ergens een hyves website waar mijn (IT) verhalen op staan![]()
Heb je wat te lachen hahahah
Leuk zo vlak voor de kerst: raad de drugsquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Dracu is vandaag jarig
Trouwens, las ik nou net ergens het woord 'ketamine'?
onder het motto, een witte kerst vierenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Leuk zo vlak voor de kerst: raad de drugs
klikkerdekliklik
Jaaah das waarquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Dracu is vandaag jarig
Trouwens, las ik nou net ergens het woord 'ketamine'?
Hahaha hoe bedenken ze hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Leuk zo vlak voor de kerst: raad de drugs
klikkerdekliklik
hahaha same here!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef tripack het volgende:
[..]
Jaaah das waar![]()
kwas al bijna weer vergeten
*neemt snuif*quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
onder het motto, een witte kerst vieren
owjah dat had ook gekundquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahaha same here!
* stuurhierdiespamheen smsje sturen doet naar Draakjuh!
http://helpdesklife.hyves.nl/quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:08 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Moet je daar zelf ook hyves voor hebben?
echt geweldig jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
*neemt snuif*
Deze heb ik volgens mijn vorig jaar gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Real nice pics m8!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt geweldig ja
ik deze, let wel met een schijtcamera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga een nieuwe camera kopen. weet alleen nog niet welke, zit nu een beetje op tweakers te kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Real nice pics m8!Keep up the good work!
Ik moet ook zkr weer eens weg om foto's te maken,
al te lang niet meer gedaan![]()
Ach, binnenkort een hele nieuwe stad te ontdekken met mijn camera
Ja , jullie hebben geen bokito, dus das makkelijk pratenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Toch blijven dieren ook altijd leuk om te fotograferen,
ARTIS here i come!
Je zit denk ik al snel tegen dat bedrag ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga een nieuwe camera kopen. weet alleen nog niet welke, zit nu een beetje op tweakers te kijken.
300 euro max valt niet mee.
zou deze wat zijn ? http://tweakers.net/price(...)c-tz7-zwart.html#tab:info
whehehehehequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja , jullie hebben geen bokito, dus das makkelijk praten
Helaas geen geluid hierquote:
bijna nog minder dan 4 uurquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Helaas geen geluid hier
Damn... *zucht* is het al bijna half 5?
Whehehehe, kan nog mooi een sigaartje tussendoor doen dus... met natuurlijk een lekker bakkie koffie.quote:
lijkt net alsof je een hoer bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Whehehehe, kan nog mooi een sigaartje tussendoor doen dus... met natuurlijk een lekker bakkie koffie.
Hier achter glas/ramen is het goed te doen, net buiten... damn!
eigenlijk ben ik gewoon een goedkoop pools pijp sletje met een internet verbinding,quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef tripack het volgende:
[..]
lijkt net alsof je een hoer bent![]()
lekker warm achter de ramen zitten koud hebben bij het tippelen Bij de klant, een sigaartje opsteken (had je Bill C. in je kamertje??)
sorryquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon een goedkoop pools pijp sletje met een internet verbinding,
maar dat zou je niet doorvertellen
whehehe voor de snelle hapquote:
Klaag over... over... crazy ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
sorry
maarja ik moet toch ergens komen klagen
Waatrom over mij he verrekte klapjostiquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Klaag over... over... crazy ofzo
Of... Sgele...
Of...
Ach laat maar, ik heb geen zin meer..
Die rijdende-toko-uitvouw-patat-wagen was echt gruwelijkkkkkkkkkk bij Thuisquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stond die ook niet bij Thijs op z'n bruiloft?
Je spelling!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waatrom over mij he verrekte klapjosti
whehehquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die rijdende-toko-uitvouw-patat-wagen was echt gruwelijkkkkkkkkkk bij Thuis![]()
Oja, is dat niet iets voor halve-sixpack?
Ja, ik en smokez waren op een trouwerij.. en daar kwam gewoon rond een uurtje of 10 (toch smokez?) zo'n patatboer aanrijden. Kraam open... iedereen een patatje! hahahahaquote:
dat is zeker waarquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ja, ik en smokez waren op een trouwerij.. en daar kwam gewoon rond een uurtje of 10 (toch smokez?) zo'n patatboer aanrijden. Kraam open... iedereen een patatje! hahahaha
Geweldig, had ik nog nooit meegemaakt op een trouwerij, origineel!
die gast is niet echt goed bij zijn hoofdquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Meppende dominee start website
Predikant Gertjan Goldschmeding gaat ver in zijn missie om de 'opvoedkundige' tik weer in te voeren. De Amersfoorter heeft een website opgericht om financiële steun te krijgen en de overheid te overtuigen van zijn plan. Eerder dit jaar werd hij nog opgepakt omdat slaan 'met een voorwerp' bepleitte tijdens een kerkdienst. Ouders zouden dan net zo lang door moeten slaan 'tot het kind oprecht huilt van de pijn en berouw toont'.
Wet
Twee jaar geleden nam de regering nog een wet aan die het slaan van kinderen verbood. Goldschmeding vindt echter dat de kerk weer meer zeggenschap binnen het gezin moet krijgen. De overheid moet zich minder bemoeien met het slaan van kinderen. "Een regering die autoriteit binnen het gezin ondermijnt, ondermijnt zijn eigen autoriteit", vertelt hij aan het AD.
Na zijn controversiële uitspraken over het slaan met een voorwerp, moest hij zich verantwoorden voor de politie. Ook had hij gezegd dat ouders al vanaf zes weken konden beginnen met het slaan van hun kroost.
Justitie bereidt nu een rechtszaak tegen hem voor. Goldschmeding wordt verdacht van mishandeling van zijn eigen kinderen.
----------------------
Hij zal wel "swaffelen" bedoelen
Gewoon gestoord zeg maar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
die gast is niet echt goed bij zijn hoofd
jah idd en beginnen bij kinderen vanaf 6 wekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Gewoon gestoord zeg maar.
Een "tik" vind ik toch anders als je kinderen pijn doen met een voorwerp
dude dat klinkt viess!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens Spammende sletje en Lynda, Hij is te groot zoals ik even met blote oog kan zien
quote:
Ik neem aan dat je het over die tafel hebt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens Spammende sletje en Lynda, Hij is te groot zoals ik even met blote oog kan zien
sinds wanneer zijn jullie zo klefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Welke?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD was is er met die DNS errors
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:42 schreef tripack het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn jullie zo klefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee jij kent ons duidelijk nog niet goed genoeg
![]()
Jammer!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
hmmmm owkeequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
nee jij kent ons duidelijk nog niet goed genoeg
![]()
hoe noem jij dan een tafel als een kast een tafel is ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over die tafel hebt?
simpel toch, kastquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe noem jij dan een tafel als een kast een tafel is ?
wheheh ik moest lachenquote:
Ik dacht het niet nee....quote:
Bwehehehehe ik moest heul hard lachenquote:
Sgele : Wquote:
quote:
Yo!quote:
quote:
het is hier al 5 voor 5 manquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
*tik tak tik tak*
Is het al half 5?
*tik tak tik tak*
* stuurhierdiespamheen jas aantrekken doet... dag baas! het is al 5 voor half 5 (in verweggiestan) !quote:
Goddomme komen wij aan met 1 cm ijsquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef Sgele het volgende:
Het sneeuwt hier![]()
Nou hoop ik niet dat het net zo erg wordt als vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
Damn nice man!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef Sgele het volgende:
Het sneeuwt hier![]()
Nou hoop ik niet dat het net zo erg wordt als vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
Druk zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
gadverpielekes,
moet in een overleg hier over competenties.
Wat zijn jouw competenties:
- File rijden
- Heel de dag niks doen
- Schade rijden
- FOK!en
- Lunchen
nog meer aanvullingen ?
* klagenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
gadverpielekes,
moet in een overleg hier over competenties.
Wat zijn jouw competenties:
- File rijden
- Heel de dag niks doen
- Schade rijden
- FOK!en
- Lunchen
nog meer aanvullingen ?
O Sgele, hossel ff een place to (...) mkay?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Goddomme komen wij aan met 1 cm ijs![]()
Hai!![]()
Lieverd? Ik wil met verjaardag daarheen
3 is een keyboard voor je foon, 1 is volgens mij een lager voor je cover waar ze die schroefjes in proppenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef lynda het volgende:
Verbruikte onderdelen:
1 - screw folder lower;
2 - lcd-3.1wvga s8000 amoled;
3 - assy-pba main s8000 svc;
4 - assy etc rvs mic earjack assy gts8000.
Oke wat betekenen al die dingen?
2 en 4 is nog logisch.. 1 en 3..?
quote:
Ja die is van vorig jaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Damn nice man!
Ik neem aan dat deze van vorig jaar is?
Bwehehe hoeveul sterren?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
O Sgele, hossel ff een place to (...) mkay?
Dude, dude.... DUDE!?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
3 is een condoom voor je foon, 1 is volgens mij een lager voor je "kut gat" waar ze die klavotsen in proppen
(jaja..ik heb als gsm monteur gewerkt)
Keyboard voor een samsung jet? Touchscreen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
3 is een keyboard voor je foon, 1 is volgens mij een lager voor je cover waar ze die schroefjes in proppen
(jaja..ik heb als gsm monteur gewerkt)
Godsamme m'n koffiequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dude, dude.... DUDE!?
Kennen ze dat daar wel?quote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook dank!
als het goed is krijg ik vandaag ook nog nieuw fototoestel geleverd!
Euh... ik bedoel motherboardquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Keyboard voor een samsung jet? Touchscreen..![]()
Afijn hele telefoon is dus uit elkaar gehaald
Voor een 5 sterren overnachting betaal je hier 120 euroquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Kennen ze dat daar wel?![]()
Volgens mij mag je blij zijn dat je droog op de vloer kan liggen!
Of valt dat nou ook wel weer mee?![]()
de ander is echt kapot lens gaat niet meer openquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Die van mij is voor de 2e x klaar voor verzending naar de winkel
Dat is goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Euh... ik bedoel motherboard![]()
Juist ja...ze hebben zo goed als alles vervangen
3x defect binnen een jaar = omruilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is goed![]()
Nou hopen dat het allemaal goed is.. en anders stuur ik hem gewoon voor de 3e keer terug met de 4e klacht
Wtf je heb hem net.. Ga terug met dat ding en speel het op fabrieksgarantie van een jaar!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de ander is echt kapot lens gaat niet meer open
en nu hebben we van alles bonnen enzo van erik en zaterdag gekregen deze zo goed als kunnen bestellen
is een pentax x70 geworden
hebbie nou weer een leentoestel?
Nou heb ik hongerquote:
neeheeequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Wtf je heb hem net.. Ga terug met dat ding en speel het op fabrieksgarantie van een jaar!
Ik heb weer leentoestel jaOw en je heb berichtje op hyves van mij!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
3x defect binnen een jaar = omruilen.
Da's een wetgeving zelfs als ik me niet vergis
Schrok al! Nouwja nieuwe digi is goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neeheee
echt het fototoestel niet mijn foon![]()
Samsung zei je?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef lynda het volgende:
[..]
heb hem nu net 3 maanden denk.. ben hem daarvan 1x 3 weken en nu ook alweer 2 weken kwijt van
Jawel hoorquote:
hihihi nie schrikkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Schrok al! Nouwja nieuwe digi is goed
Alles goed draakje?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Samsung zei je?
Volgens mij heb ik nog ergens het email adres van de product manager EU liggen
Zal 'm eens een mailtje sturen
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zeg dank u![]()
ook voor de sms
* stuurhierdiespamheen gaat er serieus over nadenken, of is er daar echt geen ene hol te doen/te zien?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor een 5 sterren overnachting betaal je hier 120 euro![]()
Voor 3 sterren zit je met 40 euro geramd, en is de service beter dan menig 5 sterren hotel in NL
Sgele is druk en koudquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mag nie klagen
al zou ik wel willen dat mn eten is binnen blijft
met sgele dan?
Bwhehehe ik neem jullie wel mee het nachtleven inquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen gaat er serieus over nadenken, of is er daar echt geen ene hol te doen/te zien?
"te zien"? Ho's zkr?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bwhehehe ik neem jullie wel mee het nachtleven inGenoeg te doen en vooral te zien hier hahaha
ik ben dan weer zo eigenwijs dat ik wel een stuk wil eten en dat dan ook doequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sgele is druk en koud
Verder alles goed hoor![]()
Vandaar dat je die taart maar weggeeft natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
"te zien"? Ho's zkr?!
Maar mensen, ik ben pleite..
Tot morgen!![]()
![]()
![]()
Bedankt voor jullie inzet!
Tot later!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
"te zien"? Ho's zkr?!
Maar mensen, ik ben pleite..
Tot morgen!![]()
![]()
![]()
Bedankt voor jullie inzet!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben dan weer zo eigenwijs dat ik wel een stuk wil eten en dat dan ook doe
en dan naar toilet schuifel
geen vast voedselquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef Sgele het volgende:
[..]jeetje...dat lijkt me echt niet handig nee.
Kan je helemaal niks eten?
Felicifapstaartquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef draculettetje het volgende:
meneer de postbode was aan de deur!
dus ik ben er vandoor! (niet met de postbode)
Inderdaad ja...ik peer 'm er tussenuitquote:
Ohhhwww!quote:Op woensdag 16 december 2009 08:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb geen zin meer....
Vroeger, toen ik nog vloeibaar was, had ik al geen zin meerquote:Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhhwww!Nu al niet?
(Ik ook niet hoor!)
Vanavond naar AVATAR!!!
sneeuwkettingen??quote:Op woensdag 16 december 2009 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
GOEDE MORGEN NEDERLANDERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hoe gaat het met u allen op deze uitermate vroege frisse ochtend
Iedereen zijn sneeuwkettingen al uit de auto gehaald?
Ey jong,quote:Op woensdag 16 december 2009 08:28 schreef tripack het volgende:
[..]
sneeuwkettingen??man alsof hier zoveel sneeuw valt
* Crazy-M geeft spammer een trap onder zijn kont.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb geen zin meer....
Optyfen, ik wil koffie....quote:Op woensdag 16 december 2009 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft spammer een trap onder zijn kont.
AAN HET WERK JIJ VIEZE NIKSDOENER
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ey jong,
die 2 mm sneeuw kunnen je wel laten slippen he !!!
* Crazy-M maakt een CrazyM Special voor Droxzquote:Op woensdag 16 december 2009 08:33 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Optyfen, ik wil koffie....
Pfft onderschat het niet he. Als die moeder van smokez zo naakt voor je auto springt, moet je haar ontwijken natuurlijk, anders kunnen we haar neit meer misbruikenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:33 schreef tripack het volgende:
[..]misschien als je net je rijbewijs hebt
avondquote:
hier kan ik maar beter neit inhoudelijk op reagerenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pfft onderschat het niet he. Als die moeder van smokez zo naakt voor je auto springt, moet je haar ontwijken natuurlijk, anders kunnen we haar neit meer misbruiken
o waren we bezig met inhoudelijke reacties ?quote:Op woensdag 16 december 2009 08:40 schreef tripack het volgende:
morguuh WL
[..]
hier kan ik maar beter neit inhoudelijk op reageren
Thx man, ga ik hard nodig hebben vandaagquote:Op woensdag 16 december 2009 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M maakt een CrazyM Special voor Droxz
Goede morgen meneer met de mooie bank en kerstboom!quote:
Dat is dus een koffie met 4 suiker en een espresso met suikerquote:Op woensdag 16 december 2009 08:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Thx man, ga ik hard nodig hebben vandaag
Dude, ik wil rustig blijven hierquote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is dus een koffie met 4 suiker en een espresso met suiker
zo weinig suiker maarquote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is dus een koffie met 4 suiker en een espresso met suiker
jij moest wakker wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dude, ik wil rustig blijven hier![]()
Gewoon een droxz special is genoeg hoor hahahaha
Neuh, ik gaf alleen aan koffie te willenquote:
whehequote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Goede morgen meneer met de mooie bank en kerstboom!
pfft schiet niet op vandaag, en jullie zijn hier ook al traag.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Neuh, ik gaf alleen aan koffie te willen![]()
Damn, pas een uur voorbij
pff ambtenaarquote:Op woensdag 16 december 2009 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft schiet niet op vandaag, en jullie zijn hier ook al traag.
vandaag maar tot 15:00
15:00 tot 19:00 kerstborrelquote:
godver nog lam worden ook.quote:
nee, moet nog van EHV naar tilburg rijden om 19:00quote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver nog lam worden ook.
Ik probeer mijn werk netjes over de dag te verspreiden jahquote:Op woensdag 16 december 2009 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft schiet niet op vandaag, en jullie zijn hier ook al traag.
vandaag maar tot 15:00
Die sla ik altijd overquote:
ahzo....quote:Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, moet nog van EHV naar tilburg rijden om 19:00
gratis drank sla jij altijd over ?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die sla ik altijd over
jij en gratis drank overslaan ...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die sla ik altijd over
In dat geval... Hell fucking yeah!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gratis drank sla jij altijd over ?
Zie boven, echt wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en gratis drank overslaan ...
nooit verwacht achter jouquote:Op woensdag 16 december 2009 09:29 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
In dat geval... Hell fucking yeah!
[..]
Zie boven, echt wel!
Ik drink graag alcohol, dat geef ik toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |