Wat een mazzelquote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
werelds, ik had al zon vermoeden dat dat de laatste post zou zijn
Mja en dat idee had ik al bij mwa zo ongeveer iedereen dus dan doe ik het maarquote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
werelds, ik had al zon vermoeden dat dat de laatste post zou zijn
hier is alles geblocked.quote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef StephanL het volgende:
Vermaak mij met live beelden uit kopenhagenhttp://ekstrabladet.tv/live/ Met een nederlandse ME bus op de achtergrond.
Weer weg, harde actie nu
whehe, nou bedankt namens iedere aanwezigequote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja en dat idee had ik al bij mwa zo ongeveer iedereen dus dan doe ik het maar
Graag gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, nou bedankt namens iedere aanwezige
heinekenquote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Floorplanner kent zelfs bier
Jah, mijn bier staat er al!quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Floorplanner kent zelfs bier
Moet je bij floorplanner klagen dat de krat groen isquote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heinekendas geen bier
![]()
wel lachen ja
quote:Op maandag 14 december 2009 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet je bij floorplanner klagen dat de krat groen is
quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De email is met succes verzonden
Bedankt voor je email, we hebben je bericht ontvangen en nemen spoedig contact met je op.
zo gedaan
OMFG, serieus?quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De email is met succes verzonden
Bedankt voor je email, we hebben je bericht ontvangen en nemen spoedig contact met je op.
zo gedaan
weet ik veel, zolang het maar geen heineken is hahaquote:Op maandag 14 december 2009 14:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
OMFG, serieus?
Welk merk wil je dan op floorplannnnnner? hahahah
oranjeboom zuigt, net als grolschhhhhhhhhhhh.... zo zijn er genoeg merken die niet te zuipen zijn hoorquote:Op maandag 14 december 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet ik veel, zolang het maar geen heineken is hahaoh en oranjeboom bedenk ik me nu
nee ik drink geen heineken meer, vind het echt bocht, en ik krijg er koppijn van.quote:Op maandag 14 december 2009 15:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
oranjeboom zuigt, net als grolschhhhhhhhhhhh.... zo zijn er genoeg merken die niet te zuipen zijn hoor![]()
Dit weekend gewoon lekker heineken gezopen, prima!
Grappig, daar krijg ik juist weer pijn in mijn kop vanquote:Op maandag 14 december 2009 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik drink geen heineken meer, vind het echt bocht, en ik krijg er koppijn van.
grolsch vind ik dan wel ok
mja voornamelijk drink ik die baron pils vd c1000. die is meesterliijk. ik heb ook leffe staan, maar die drink ik niet zo veel.quote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Grappig, daar krijg ik juist weer pijn in mijn kop van
Wel geinig om te zien dat elke gedeelte van NL wel een beetje zijn "eigen bier" heeft toch?
Tijd om zelf weer bier te maken!
Als ik al bier drink, doe ik meestal tapquote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja voornamelijk drink ik die baron pils vd c1000. die is meesterliijk. ik heb ook leffe staan, maar die drink ik niet zo veel.
bier zelf maken, lijkt me echt een heel gedoe. kweenie heb het nog nooit gemaakt.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Kratjes moeten geel zijn !!!
(jupiler) oude heineken dus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |