quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef TNA het volgende:
Ik word echt gestoord van die klachten over reclames in programma's. Download die afleveringen dan gewoon, tering kut klote tyfus kanker fuck shit.
Geen idee. Zoals ik al zei, ik switch meteen over naar een ander tabblad en geluid gaat uit.quote:Op maandag 14 december 2009 13:32 schreef infp2009 het volgende:
Die Alice-reclames zijn toch met dat ontiegelijk lekker chickie?
Dat is idd een van de grootste redenen dat het zo fucking irritant is.quote:Op maandag 14 december 2009 13:34 schreef U het volgende:
die reclame's zelf vind ik niet erg, wel dat het geluid 2x zo hard staat als de aflevering van the daily show die ik kijk...
quote:Op maandag 14 december 2009 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Zoals ik al zei, ik switch meteen over naar een ander tabblad en geluid gaat uit.
Voor mijn part zitten er 5 naakte geile aziatische chicks zichzelf te masturberen in die reclames, ik zap principieel weg.
Op Nederlandse tv is al helemaal niks leuks te zien.quote:Op maandag 14 december 2009 13:38 schreef Penisbaard het volgende:
Moet je maar geen Amerikaanse programma's willen zien
Omdat er tijden zijn geweest op Colbert Nation dat er voor de Europese viewers dus GEEn reclames tussendoor gegooid werden, en je dus uitstekend reclame-vrij die afleveringen kon kijken.quote:Op maandag 14 december 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Klagen over reclames terwijl je nota bene zelf in de OP schrijft dat je 'zoals vanouds' weer torrents gaat downloaden. Waarom je überhaupt bent overgestapt naar een website met reclame is me al volstrekt onduidelijk.
Ik download al mijn series. Ja, er is veel reclame op tv. Boeit dat? Nee, want er is een alternatief, dat reclamevrij is en bovendien van hogere kwaliteit.
Boeiend? Downloaden.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat er tijden zijn geweest op Colbert Nation dat er voor de Europese viewers dus GEEn reclames tussendoor gegooid werden, en je dus uitstekend reclame-vrij die afleveringen kon kijken.
Reclamevrij wel, maar hogere kwaliteit zeker niet.quote:Op maandag 14 december 2009 13:37 schreef TNA het volgende:
Klagen over reclames terwijl je nota bene zelf in de OP schrijft dat je 'zoals vanouds' weer torrents gaat downloaden. Waarom je überhaupt bent overgestapt naar een website met reclame is me al volstrekt onduidelijk.
Ik download al mijn series. Ja, er is veel reclame op tv. Boeit dat? Nee, want er is een alternatief, dat reclamevrij is en bovendien van hogere kwaliteit.
Er zijn meer zenders dan alleen SBS6quote:Op maandag 14 december 2009 13:40 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Op Nederlandse tv is al helemaal niks leuks te zien.
Weinig series worden al in HD uitgezonden in Nederland en vrijwel alle series zijn in HD te downloaden.quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Reclamevrij wel, maar hogere kwaliteit zeker niet.
Ja, die krengen zijn veel te groot, daar begin ik niet aan.quote:Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Weinig series worden al in HD uitgezonden in Nederland en vrijwel alle series zijn in HD te downloaden.
KIjken doe ik sowieso niet, maar dan nog blijft het irritant als je 3x in 1 reclameblok ALLEEN MAAR dezelfde reclame ziet, en ook nog eens geen andere reclames ofzo, dus volkomen en compleet nutteloos en zinloos.quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef zovty het volgende:
Reclame.
Reclame is irritant. Zeik er niet over of kijk er niet naar. Beiden is dom en onzinnig.
Kijk, dat bedoelde ik.quote:
IDD, en die was ook fucking irritant, alleen deze Alice-reclame kan dus MEERDERE keren in 1 reclameblokje komen, wat het NOG irritanter maakt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef superworm het volgende:
Eens. Fucking irritant. Maar dat lokaliseren doen ze pas sinds kort. Heb eerder al maanden moeten luisteren, keer op keer weer, naar NATIONAL CAR RENTAL. WITH NATIONAL, I WALK PAST THE COUNTER, AND CHOOSE ANY CAR IN THE AISLE! CHOOSING YOUR OWN CAR? NOW THAT'S A GOOD CALL! NATIONAL CAR RENTAL! GO LIKE A PRO!
Ik ken 'm nog steeds uit mijn hoofd. Daily Show was dat overigens, maar dus zeker drie keer per aflevering, vier afleveringen per week, zoals gezegd maandenlang dezelfde reclame. Voor een bedrijf dat alleen in de VS opereert ook nog
Klopt. Hier gaat het geluid ook maar lijdzaam uit.quote:Op maandag 14 december 2009 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IDD, en die was ook fucking irritant, alleen deze Alice-reclame kan dus MEERDERE keren in 1 reclameblokje komen, wat het NOG irritanter maakt.
...naast dat ik sowieso een waanzinnige schijthekel aan dat gelokaliseer heb.
Ik kon hem ook letterlijk opdreunen inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef superworm het volgende:
Eens. Fucking irritant. Maar dat lokaliseren doen ze pas sinds kort. Heb eerder al maanden moeten luisteren, keer op keer weer, naar NATIONAL CAR RENTAL. WITH NATIONAL, I WALK PAST THE COUNTER, AND CHOOSE ANY CAR IN THE AISLE! CHOOSING YOUR OWN CAR? NOW THAT'S A GOOD CALL! NATIONAL CAR RENTAL! GO LIKE A PRO!
Als zo'n mokkel irritant aanwezig is, en dat is ze, dan kan ze nog een flinke trap na krijgen ook.quote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef John_Q het volgende:
Gast, zie dit.
[ afbeelding ]
Dat zap je toch niet weg?
Raar, voor een programma wat draait in de VS, voor de VS, en waar voornamelijk onderwerpen uit de VS worden behandeld.quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef superworm het volgende:
Voor een bedrijf dat alleen in de VS opereert ook nog
Ik vind het allebei op hun eigen manier leuk, Daily Show heeft bijvoorbeeld geweldige reporters die ik niet zou willen missen en vaak ook geniale grapjes. Die reclame was in 't begin nog wel geinig - hoe vaak zie je nou buitenlandse reclames die op een eigen binnenlandse markt zijn gericht - maar na twee keer is het al irritant. Net als de Alice-meuk, overigens.quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Raar, voor een programma wat draait in de VS, voor de VS, en waar voornamelijk onderwerpen uit de VS worden behandeld.
Neemt niet weg dat ik ook graag naar The Colbert Report kijk (Daily Show niet zo).
The Daily Show vond ik vroeger leuker, maar de nieuwe 'correspondenten' vind ik grotendeels een stuk minder goed dan de oudere.quote:Op maandag 14 december 2009 20:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik vind het allebei op hun eigen manier leuk, Daily Show heeft bijvoorbeeld geweldige reporters die ik niet zou willen missen en vaak ook geniale grapjes. Die reclame was in 't begin nog wel geinig - hoe vaak zie je nou buitenlandse reclames die op een eigen binnenlandse markt zijn gericht - maar na twee keer is het al irritant. Net als de Alice-meuk, overigens.
Die vent moeten ze echt overrijden met een SUV van Car-Rental, en zijn lichaam aan de bumper laten hangen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef superworm het volgende:
Dit topic verdient een kick.
Voor iedereen die DS/CR niet kijkt; kijk deze eerst even 300 keer, dan mag je meepraten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |