quote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef BasEnAad het volgende:
Nee.
Ik doe gewoon net of ik het niet merk.
Hij vraagt zich of wat FOK!kers zouden doen.quote:
Dit dusquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hij vraagt zich of wat FOK!kers zouden doen.
Nou ik heb geen 50 euroquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ow zo, hangt van m'n bui en m'n kredietwaardigheid afquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Had je kunnen weten als je de OP had gelezen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo, hangt van m'n bui en m'n kredietwaardigheid af
quote:Op maandag 14 december 2009 12:49 schreef Buschetta het volgende:
Hangt van veel zaken af. In een restaurant waar de bediening kut is en ik al de hele avond me loop te ergeren steek ik het vrolijk in de zak en loop triomfantelijk de deur uit.
In een groentewinkeltje met een omaatje van 60+ loop ik nog 10 minuten terug als ik er thuis achter kom.
Idem!quote:Op maandag 14 december 2009 12:49 schreef Buschetta het volgende:
Hangt van veel zaken af. In een restaurant waar de bediening kut is en ik al de hele avond me loop te ergeren steek ik het vrolijk in de zak en loop triomfantelijk de deur uit.
In een groentewinkeltje met een omaatje van 60+ loop ik nog 10 minuten terug als ik er thuis achter kom.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:49 schreef Buschetta het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |