Ja, was naar de Sneak geweest. Grappige film.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:51 schreef Luco het volgende:
Kom je net van buiten?
Ik lig heerlijk in m'n warme bed, nog 2 dagen en dan vakantie!
Dan moet ik je echt bijna straal voorbij gefietst zijn want ik fietste langs Pathé.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, was naar de Sneak geweest. Grappige film.![]()
Week 52 en 53. Ik was ook al even in de war.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, was naar de Sneak geweest. Grappige film.![]()
En is de vakantie volgende week al?
Ja, vanaf maandag weer. Dan zitten we dus met natte en bruine sneeuw en meer van die onzin.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Bob. het volgende:
Nee, ik wil dat het weer boven nul wordt.
Nee nu, deze week moet ik nog naar buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, vanaf maandag weer. Dan zitten we dus met natte en bruine sneeuw en meer van die onzin.
Nee, dat ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, vanaf maandag weer. Dan zitten we dus met natte en bruine sneeuw en meer van die onzin.
Ik ben nog wezen hardlopen vandaag, alleen op de bruggen was het glad. Fietsen is ook geen probleem, je moet gewoon super langzaam door de bochten.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet.Ik wil gewoon dat het weer warm is. Of zelfs dat hoeft niet. Maar niks met vriezen of sneeuw. Want nu durf ik niet meer te fietsen en dat is lastig.
Zo koud is het toch niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee nu, deze week moet ik nog naar buiten.
Ja, objectief gezien weet ik dat ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben nog wezen hardlopen vandaag, alleen op de bruggen was het glad. Fietsen is ook geen probleem, je moet gewoon super langzaam door de bochten.
Okay!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, objectief gezien weet ik dat ook wel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:42 schreef Peterselieman het volgende:
Zolang het droog is is er niets aan de hand hoor. Het is idd even uitkijken rond bruggen maar voor de rest is er niets aan de hand. pas als er neerslag valt en het is koud komen de problemen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, objectief gezien weet ik dat ook wel.
Profvoetballer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:48 schreef Bob. het volgende:
Het is zo kouddddd.![]()
En wat voor werk wil jij nu eigenlijk gaan doen Slaif?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |