Oh dat zou kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die is op slot toch? Uiteindelijk hebben een paar sterke mannen de deuren open gewrikt.
Het werkt hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Bob. het volgende:
En werkt gmail bij jullie ook niet? Of ligt het aan mij?
Ja dat ligt aan u.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef Bob. het volgende:
En werkt gmail bij jullie ook niet? Of ligt het aan mij?
Moet dat nou zo grof?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
Verdorie.
Met shawl, handschoenen en een hele warme muts op ja. Anders was het echt niet te doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:16 schreef Slaif het volgende:
Pff ik had dus wel naar buiten moeten gaan vandaag...
Ja heel erg goed eigenlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:19 schreef Luco het volgende:
Prachtige heldere winterlucht inderdaad.
Hoe bevalt Groningen Breathtaking
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heel erg goed eigenlijkhad me geen betere stad kunnen wensen! Ik vind het hier lekker compact, ik ben met 5 minuten in het centrum en met 10 op het Zernike, ik vind de mensen hier leuk, het uitgaan leuk
mijn studie bevalt erg goed! Wat wil een mens nog meer.
Haha wat mis je aan Amsterdam dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Luco het volgende:
[..]
En zo hoort het!
Al mis ik Amsterdam af en toe wel een beetje
Van plan na de studie in Groningen te blijven? Of wil j heel Nederland nog door?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heel erg goed eigenlijkhad me geen betere stad kunnen wensen! Ik vind het hier lekker compact, ik ben met 5 minuten in het centrum en met 10 op het Zernike, ik vind de mensen hier leuk, het uitgaan leuk
mijn studie bevalt erg goed! Wat wil een mens nog meer.
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van plan na de studie in Groningen te blijven? Of wil j heel Nederland nog door?
Kan ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dan weer nietik ga sowieso een halfjaar naar het buitenland in het 3e jaar van m'n studie, daarna waarschijnlijk een master in het buitenland. Ik betwijfel of ik überhaupt in Nederland ga wonen de jaren na m'n studie
!
Nog niet echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan ook!
Welk land, of geen idee?
Oh Amerika, daar zou ik nou echt níet heenwillen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog niet echtmisschien dat halfjaar sowieso in Amerika, dat lijkt me wel gaaf om mee te maken.. En daarna zie ik vanzelf of dat bevalt, misschien anders een master in Engeland ofzo.
Hoe gaat 't met jouw studie?
Hahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh Amerika, daar zou ik nou echt níet heenwillen.
Engeland lijkt me dan leuker.
In ieder geval; met mijn studie gaat het goed. Tot nu toe alles nog gehaald. Alleen nu krijg ik voor het eerst een statistiek tentamen,! Dat zie ik nog niet zo zitten, maargoed.
Je gaat nu WO doen toch? Kan je daarin niet weg?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:38 schreef Slaif het volgende:
Ik baal ook enorm dat ik het niet gedaan heb. Vind het achteraf echt een gemiste kans.
Volgens mij beledig je nu iemand heel ergquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Je gaat nu WO doen toch? Kan je daarin niet weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |