alt+e en dan op de e drukken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:ik moet zo naar buiten.
En hoe doe je nog maar streepjes op de e, etc. op een macbook?
Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef nietzman het volgende:
Raad eens wie mij zondag gaat briefen?
Ockels?quote:
Oke dank! En zal ik doen als ik thuis benquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
alt+e en dan op de e drukken.
Installeer anders even deze widget:
http://www.tacowidgets.com/widgets/characterpal/
Je bent een echte nerd hequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
alt+e en dan op de e drukken.
Installeer anders even deze widget:
http://www.tacowidgets.com/widgets/characterpal/
Als je Linux draait en kan programmeren ben je pas een nerd.quote:
quote:
Amerikaanse pauperbakquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als je Linux draait en kan programmeren ben je pas een nerd.
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij geeft elke auto een bijnaam?quote:
Maar om dan met een Alfa aan te komen...quote:
De gele Autobot uit Transformers.quote:
Al zou die wagen technisch gezien een wrak zijn, het is gewoon een verdomd geile wagen om te zien! Staat absoluut op mijn lijstje wagens die ik ooit wil hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Slaif het volgende:
"Ja Bud Light is toch goor. Nee geef mij maar Bavaria of Amstel!"
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Al zou die wagen technisch gezien een wrak zijn, het is gewoon een verdomd geile wagen om te zien! Staat absoluut op mijn lijstje wagens die ik ooit wil hebben
Die naast WSN? En waarom?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef Bob. het volgende:
Ik was net opgesloten in het Zernike gebouw.
Dus toen nam je de luchtbrug om via het wsn naar buiten te komen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jup. De deuren wilden allemaal niet meer open.Wel 5 hele minuten.
Die is op slot toch? Uiteindelijk hebben een paar sterke mannen de deuren open gewrikt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dus toen nam je de luchtbrug om via het wsn naar buiten te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |