abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 maart 2000 @ 00:36:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253583
Quote van Bagwan:
Streamverslagen van 19-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.
Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.

  zondag 19 maart 2000 @ 01:20:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253584
Jop , Aziz, Seki en Antoinet zitten buiten.
Ze hebben het nog even over de joke van vorige week zaterdag. Antoinet was eigenlijk helemaal niet zo boos, en wilde ook gewoon bij de mannen gaan zitten, maar Tessa riep:"Antoinet, kom hier, jij ook!
Er worden nog wat irriaties besproken i.v.m. Tessa die "de leiding opeist, desnoods met een schreeuwende stem"
Aziz had deze middag ook de pest in omdat Tessa hem continu liep te bevelen wat hij wel en niet moest doen. Aziz: "Aziz doe dit, Azis doe dat"ja kom nou, nog ff en dan leert ze de andere Aziz kennuh .
Anoinet geeft hem gelijk, omdat zij ook continu die ervaring heeft met Tessa.

Vanmiddag hebben ze in de "strontlucht"staan werken, en Antoinet verteld dat aan het einde van de middag Alex zei:"goh, ik had ook wel ff de ventilator aan kunnen zetten, dan hadden jullie ook niet zo'n last van de stank gehad", Antoinet kon hem wel villen.

Antoinet vertelde ook over haar jeugd. Ze hadden veel hokken met konijnen, die ze lieflijk verzorgde, en elke keer waren na een paar maanden plotseling alle hokken leeg. Jop heeft het over Flappie.
(was een konijn van hem waar anderen tijdens een kermis mee hadden lopen overgooien)
Verhaaltje Jop: ze kochten met een paar vrienden op de markt(tijdens een feest, iedereen bezopen) een bok voor Fl 150,-, hun weg met dat bokkie. Maar na een paar 100 meter wilde dat bokkie geen stap meer lopen, Jop en z'n vrienden duwen , maar het beest verzette geen stap meer. Komt die slimme boer aanrijden, draait z'n raampje open:"Goh jongens, wil ie nie meer?". Jop's vrienden baalden van het beest en wilden het dus weer verkopen aan die boer, die wilde het beestje wel terugkopen voor Fl 50,-...dat wilde die jongens dus niet, dus zei die boer, voor Fl 25,-, en anders ga ik weer verder.
Jop:"jah, we moesten toch weer van dat beest af, want die liep echt geen meter meer, die boeren zijn ook niet gek hoor...die weten dat gewoon.

Jop begint weer over vroeger, en Seki begint onbedaarlijk te lachen.
Seki:"jaja, jij met je vroeger en dat was voor mijn tijd, wahahaha..gaat gewoon over jezelf.
Jop moet ook lachen...
(Antoinet heeft namelijk al een paar keer :"ow wat zielig" geroepen

Er zijn er een paar gestopt met snoepen in de bus.
Antoinet:"Jah, voor 1 dag zeker"
Aziz:"ja dat is met die andere dus ook zo, wil je een frikandel??"nee hoor , ik ben aan het lijnen" en dan praat je ff door...."doe er maar 2 dan"

Aziz wil niet zeggen wat hij :" woogte"
en Jop "weegte" in Papendal te weinig.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 19 Maart 2000).]

pi_253585
Zo om een uur of twee stond Seki zich buiten alvast te verkneukelen op "de Bom" die volgens hem zeer binnekort gaat barsten.
Dan komt er een hoop rottigheid naar buiten Vriend!!

Vamos!!

post pas nu i.v.m. storing.

pi_253586
seki verteld dat hij niet tegen boeren kan en vooral niet onder het eten. Hij vertelde dat dit op zijn werk ook bekend is en dat hij dan word uitgelokt door expres boeren te laten.
seki : ja daar zitten dan een mannetje of dertig en dan moet je je mannetje wel staan , af en toe vlogen de deuren door de zaal.

(job/az/sek/ant zijn nog op de rest slaapt)
01:45 ze gaan hamburgers maken
Iwan word wakker , er word lachend gezegd dat hij op de hamburgers afkomt , hij bevestigd lachend dat hij op de lucht afkwam.
01:57 rookmelder gaat af
ant : gaat ie nou al?

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_253587
04:15 uur en ze staan nog buiten slap te lullen

Van alles is weer waardeloos

pi_253588
Stream saat al vanaf 900 uur op blauw schreef Oliebol elders, verhuizing naar Alkmaar zal wel bezig zijn.* area51 zag dat dit z'n 100e post was.
  zondag 19 maart 2000 @ 17:31:00 #7
2912 Miep
Afgemaakt....
pi_253589
Er is alweer een tijdje stream.
Het is rustig, er wordt gekletst en gerommeld. Tessa eet iets. Ze kijken naar buiten, er is gejuich op de achtergrond. Ik hoorde nog iets dat er net gevochten werd buiten. Er wordt Iwan geroepen. Iwan vindt het leuk dat er zoveel mensen voor hem gekomen zijn. Willeke zit zo'n beetje met haar neus op het raam. De vader en moeder en meerdere familieleden van Bullent zijn er ook, hij wijst ze aan voor de anderen.
Willeke, Jop, Bullent, Tessa, Antonet en Aziz staan naar buiten te kijken. Er wordt echt hard gejuicht en gefloten, ze hebben er grote pret om binnen. Vooral Willeke en Jop zijn goed te horen.
Ik hoor nu ook Esmeralda praten. En Seki. Ze zitten echt allemaal tegen het raam geplakt.
Accountdief
  zondag 19 maart 2000 @ 18:31:00 #8
2913 Zaza
en geen verstand van computers
pi_253590
Als ik het goed begrepen heb, hebben ze net een gele kaart gehad, heb niet begrepen waarvoor. Er werd ook voorgelezen van de laptop dat de uitslag van de polls morgen bekend gemaakt wordt, blijkbaar tijdens de liveuitzending en dan moet iemand weg (was al bekend,toch?). De uitbraak is woensdag.

Op dit moment wordt er nogal gelachen omdat Tessa vroeg waar de zuigmond van de stofzuiger is, vooral Iwan heeft lol.

Ik haat telefoonrekeningen!

  zondag 19 maart 2000 @ 22:48:00 #9
2913 Zaza
en geen verstand van computers
pi_253591
De meesten staan nu buiten. Er wordt nog steeds veel geroepen in de verte.

Het gesprek gaat over bekend-zijn. Ze hebben het over de roddelbladen en zo.
Jop: Er staan toch alleen maar negatieve dingen in. De dames (Willeke, Esmeralda en Tessa) zeggen dat het wel voorbereiding is voor als ze uit de bus komen. Vooral Tessa discussiëert heftig.

Bullent controleert Esmeralda's zender, deze is kapot en hij geeft het door aan de redactie.

Nu staat de stream op Seki, die binnen ligt te lezen. Op de achtergrond hoor je de anderen roepen en het getoeter en geschreeuw van buiten.

Het lijkt alsof een groot deel van de groep blij is met de aandacht die ze hier krijgen, want ze staan bijna allemaal buiten, niet alleen de rokers, dus.
Ze zingen bijna de hele tijd keihard: op dit moment "wij zijn de kampioen".

Ik haat telefoonrekeningen!

pi_253592
23.25

Ik krijg GEEN streams. Klopt dat???

pi_253593
ik heb ook geen stream

--------------------------------------------- http://welcome.to/takecare

* Midas zegt Hoop doet leven!!! :) .


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')