SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
Ik was al nuttig geweest, toen jij vanmorgen nog op je nest lag te rottenquote:Op maandag 14 december 2009 03:03 schreef Dawwa het volgende:
Maandagnacht = Iedereen die ook maar enigszins nuttig is voor BV Nederland slaapt nu.
Welkom dan bij de groep TSquote:Op maandag 14 december 2009 03:03 schreef Dawwa het volgende:
Maandagnacht = Iedereen die ook maar enigszins nuttig is voor BV Nederland slaapt nu.
Inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die van maandag t/m vrijdag werken.
Mensen die van vrijdag t/m zondag werken, like mequote:Op maandag 14 december 2009 03:05 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die van maandag t/m vrijdag werken.
Ik ook afgelopen week. Do t/m zo.quote:Op maandag 14 december 2009 03:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die van vrijdag t/m zondag werken, like me
Mijne.quote:Op maandag 14 december 2009 03:06 schreef DrDentz het volgende:
Alsof er mensen zijn van wie het leven een doel heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namelijk, 10 miljoen dollar verdienen
Brutal. Fucking. Metal.
Lijkt me niet echt zo handig voor je sociale leven.quote:Op maandag 14 december 2009 03:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook afgelopen week. Do t/m zo.
En nu heb ik weekend.
Nou, ik niet.quote:Op maandag 14 december 2009 03:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook afgelopen week. Do t/m zo.
En nu heb ik weekend.
Is het ook niet, maar dat zijn keuzes. Relaties zijn ook lastigquote:Op maandag 14 december 2009 03:09 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt zo handig voor je sociale leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |