Denk toch dat het cultuur isquote:Op maandag 14 december 2009 02:37 schreef gifkwal het volgende:
Seoul. En o ja, ze boeren ook nog! Maar het zijn best oude mensen, misschien kunnen ze zichzelf niet meer onder controle houden tijdens het eten of zo.
En ja, dit was vooral als uithuil- en opluchttopic bedoeld
Dat verhaal ken ik over China. Het zal wel waar zijnquote:Op maandag 14 december 2009 02:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Denk toch dat het cultuur is...is in Japan het ook niet heel normaal om te boeren onder het eten om de gastvrouw vooral te laten weten dat het eten goed is....correct me if I'm wrong.
Zou ik nou net niet doen...gewoon meedoen...wilde je als kind ook altijd en toen is het je afgeleert en nu mag het want het is cultuurquote:Op maandag 14 december 2009 02:41 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik over China. Het zal wel waar zijn![]()
Ik eet ook steeds heel demonstratief met mijn mond dicht en zonder geluid te maken, maar ze pikken mijn hints niet op
En is er nu op forum.fok.ch in KLB een topic geopend over de eetgewoonten van Hollandersquote:Op maandag 14 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ik nou net niet doen...gewoon meedoen...wilde je als kind ook altijd en toen is het je afgeleert en nu mag het want het is cultuur. Wie weet kijken die mensen jou wel een beetje vreemd aan omdat je zo onbeleefd eet
whehe, maar dan forum.fok.kr. Ja, misschien ben ik wel heel onbeleefd bezig. Zijn moeder brengt me net trouwens hete zoete aardappel, dat is dan wel weer liefquote:Op maandag 14 december 2009 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En is er nu op forum.fok.ch in KLB een topic geopend over de eetgewoonten van Hollanders
Ongemanierd is als mensen bewust asociaal eten.quote:Op maandag 14 december 2009 02:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Terechte klacht, ik kan heel slecht tegen zulk ongemanierd gedrag tijdens het etenverpest me eten even erg als wanneer ik een haar erin vind.
Ik bedoel wel met dat onbeleefde eten van TS dat het zo lijkt in de ogen van de ouders van haar vriend...dit even om misverstanden te voorkomenquote:Op maandag 14 december 2009 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En is er nu op forum.fok.ch in KLB een topic geopend over de eetgewoonten van Hollanders
Ahh, nicequote:Op maandag 14 december 2009 02:47 schreef gifkwal het volgende:
[..]
whehe, maar dan forum.fok.kr. Ja, misschien ben ik wel heel onbeleefd bezig. Zijn moeder brengt me net trouwens hete zoete aardappel, dat is dan wel weer liefEn ik kan het tenminste in mijn eentje opeten.
Ja, dat snapte ikquote:Op maandag 14 december 2009 02:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik bedoel wel met dat onbeleefde eten van TS dat het zo lijkt in de ogen van de ouders van haar vriend...dit even om misverstanden te voorkomen
Gelukkigquote:
Vind ik zielig. Ik kom wel een maand hun eten opeten namelijk, en ik vind dat ik dan hun eetgewoontes moet accepteren. Ik bedoel, het is hun huis. Maar ik ben hier nog maar een paar dagen, misschien explodeer ik terzijnertijd nog wel.quote:Op maandag 14 december 2009 02:48 schreef L-IS het volgende:
Waarom vraag je het die mensen niet gewoon onder het mom van "Wij uberNederlanders maken alles bespreekbaar wat ons dwars zit".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |