abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75601829
Mijn vriend is van Aziatische origine en zijn ouders wonen nog steeds in zijn geboorteland. We zijn daar nu op bezoek en ondanks het feit dat zijn moeder heerlijk kookt moet me van het hart dat de eetmanieren van die mensen (minus mijn vriend, die heeft wel redelijke manieren) mijn eetlust totaal verpesten!!

Ze eten met open mond en smakken hierbij naar hartelust waardoor ik precies kan horen hoe al dat speeksel in hun mond beweegt. Praten doen ze ook met volle mond En zijn vader is altijd heel snel klaar met eten en staat dan gewoon op en loopt weg om in de badkamer met de deur open keihard te gaan rochelen. Terwijl ik nog aan het eten ben!

Ik probeer het te accepteren met een flinke dosis cultuurrelativisme maar uiteindelijk kan ik er gewoon niet mee omgaan, ik zie op tegen elke maaltijd. En dan te bedenken dat ik hier nog een maand zit

pi_75601835
Er is vast een McDonald's in de buurt.
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 14 december 2009 @ 02:35:39 #3
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75601841
TS kan er niet mee omga
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75601844
Welk land dan? Thaise/Chinese/Koreaanse vrienden maar is mij nooit opgevallen.

Platteland ofzo?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75601846
Zoals je zelf al zegt...andere culturen andere gewoontes...dan hier maar even uithuilen als compensatie..... zo weer een beetje goed.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75601847
Je moet ook niet met zwarties omgaan
pi_75601858
Seoul. En o ja, ze boeren ook nog! Maar het zijn best oude mensen, misschien kunnen ze zichzelf niet meer onder controle houden tijdens het eten of zo.

En ja, dit was vooral als uithuil- en opluchttopic bedoeld
pi_75601869
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:37 schreef gifkwal het volgende:
Seoul. En o ja, ze boeren ook nog! Maar het zijn best oude mensen, misschien kunnen ze zichzelf niet meer onder controle houden tijdens het eten of zo.

En ja, dit was vooral als uithuil- en opluchttopic bedoeld
Denk toch dat het cultuur is ...is in Japan het ook niet heel normaal om te boeren onder het eten om de gastvrouw vooral te laten weten dat het eten goed is....correct me if I'm wrong.
Optimist tot in de kist
pi_75601870
Och zo'n cultuurshock hoort erbij
Dus oordopjes opzetten en claimen dat dat naar goed Hollands gebruik is
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75601872
Gewoon terugdoen en er een wedstrijd van maken om sneller klaar te zijn met eten dan die vader, daarna op je allersnelst sprinten naar de badkamer en rochelen.
"There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics." - Benjamin Disraeli
pi_75601877
Uh, boeie? Concentreer je gewoon op je eten
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_75601884
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Denk toch dat het cultuur is ...is in Japan het ook niet heel normaal om te boeren onder het eten om de gastvrouw vooral te laten weten dat het eten goed is....correct me if I'm wrong.
Dat verhaal ken ik over China. Het zal wel waar zijn

Ik eet ook steeds heel demonstratief met mijn mond dicht en zonder geluid te maken, maar ze pikken mijn hints niet op
pi_75601901
Is het niet meer een plattelands iets?
Weet niet of je weleens met een Nederlandse boer hebt zitten eten maar ook daar komen nogal wat primitieve geluiden bij kijken
pi_75601905
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:41 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dat verhaal ken ik over China. Het zal wel waar zijn

Ik eet ook steeds heel demonstratief met mijn mond dicht en zonder geluid te maken, maar ze pikken mijn hints niet op
Zou ik nou net niet doen...gewoon meedoen...wilde je als kind ook altijd en toen is het je afgeleert en nu mag het want het is cultuur . Wie weet kijken die mensen jou wel een beetje vreemd aan omdat je zo onbeleefd eet
Optimist tot in de kist
pi_75601911
Terechte klacht, ik kan heel slecht tegen zulk ongemanierd gedrag tijdens het eten verpest me eten even erg als wanneer ik een haar erin vind.
pi_75601913
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Zou ik nou net niet doen...gewoon meedoen...wilde je als kind ook altijd en toen is het je afgeleert en nu mag het want het is cultuur . Wie weet kijken die mensen jou wel een beetje vreemd aan omdat je zo onbeleefd eet
En is er nu op forum.fok.ch in KLB een topic geopend over de eetgewoonten van Hollanders
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75601931
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En is er nu op forum.fok.ch in KLB een topic geopend over de eetgewoonten van Hollanders
whehe, maar dan forum.fok.kr. Ja, misschien ben ik wel heel onbeleefd bezig. Zijn moeder brengt me net trouwens hete zoete aardappel, dat is dan wel weer lief En ik kan het tenminste in mijn eentje opeten.
pi_75601933
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Terechte klacht, ik kan heel slecht tegen zulk ongemanierd gedrag tijdens het eten verpest me eten even erg als wanneer ik een haar erin vind.
Ongemanierd is als mensen bewust asociaal eten.

Waarschijnlijk weten die mensen niet beter
pi_75601935
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik bedoel wel met dat onbeleefde eten van TS dat het zo lijkt in de ogen van de ouders van haar vriend...dit even om misverstanden te voorkomen
Optimist tot in de kist
  maandag 14 december 2009 @ 02:48:00 #20
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75601937
Waarom vraag je het die mensen niet gewoon onder het mom van "Wij uberNederlanders maken alles bespreekbaar wat ons dwars zit".
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_75601944
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:47 schreef gifkwal het volgende:

[..]

whehe, maar dan forum.fok.kr. Ja, misschien ben ik wel heel onbeleefd bezig. Zijn moeder brengt me net trouwens hete zoete aardappel, dat is dan wel weer lief En ik kan het tenminste in mijn eentje opeten.
Ahh, nice
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75601946
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:47 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik bedoel wel met dat onbeleefde eten van TS dat het zo lijkt in de ogen van de ouders van haar vriend...dit even om misverstanden te voorkomen
Ja, dat snapte ik
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75601958
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, dat snapte ik
Gelukkig
Optimist tot in de kist
pi_75601961
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:48 schreef L-IS het volgende:
Waarom vraag je het die mensen niet gewoon onder het mom van "Wij uberNederlanders maken alles bespreekbaar wat ons dwars zit".
Vind ik zielig. Ik kom wel een maand hun eten opeten namelijk, en ik vind dat ik dan hun eetgewoontes moet accepteren. Ik bedoel, het is hun huis. Maar ik ben hier nog maar een paar dagen, misschien explodeer ik terzijnertijd nog wel.
pi_75601962
quote:
Op maandag 14 december 2009 02:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Gelukkig
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')