quote:
quote:
Dit is het msn spook, morgen slacht ie je familie af waarna hij jou verplicht om necrofilie te plegen op je zusje waarna je jezelf in je gezicht moet spuiten en uiteindelijk ga jij er ook aanquote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
(Ja ik weet het, ts heeft msn_!!!!!!!!!!!!! )
Ik zit dus net gewoon met m'n smatjes te klessebessen op msn, niks aan de hand.
Totdat, ineens uit het niets, ene Mustafa verschijnt ! Die stelde wat vreemde vragen maar ik vond hem stom dus ik wou hem weg flikkeren. Ware het niet dat hij al weg was ! Hij stond niet in mijn lijstje, niet in het gebeurtenissen-logboek ding, helemaal nergens. Het was alsof hij heul niet bestond.![]()
Er was alleen zijn gespreks-geschiedenis-logboekje dat bewees dat hij bestond.
Nou vind ik dit best wel heel erg vaag eigenlijk, want zo'n persoon die heul niet bestaat en er bij mij ook niet staat die zou niet tegen mij aan kunnen gaan kleppen. Wat is dit. Word ik gek ?![]()
Klacht:: die Mustafa die spookt op de msn
KKSOOI die kk mocro's nemen nu selfs onse msn ovur!!!@quote:Op zondag 13 december 2009 23:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik gaan doen, ware het niet dat die gozur er bij mij helemaal niet in stond, helemaal nergens
Die praat nog wel eens tegen mij via de wolkenquote:Op zondag 13 december 2009 23:59 schreef Otis2.0 het volgende:
dat had ik laatst ook maar dan was het mufasa.
[ afbeelding ]
Ik heb hard nagedacht over jouw situaties en heb de volgende conclusies getrokkenquote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
Totdat, ineens uit het niets, ene Mustafa verschijnt ! Die stelde wat vreemde vragen maar ik vond hem stom dus ik wou hem weg flikkeren. Ware het niet dat hij al weg was ! Hij stond niet in mijn lijstje, niet in het gebeurtenissen-logboek ding, helemaal nergens. Het was alsof hij heul niet bestond.![]()
Nou vind ik dit best wel heel erg vaag eigenlijk, want zo'n persoon die heul niet bestaat en er bij mij ook niet staat die zou niet tegen mij aan kunnen gaan kleppen. Wat is dit. Word ik gek ?![]()
they tukk urrrr jubbsquote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef Steengeyl het volgende:
"They took our jobs!!"
Jij zat wát?quote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
Ik zit dus net gewoon met m'n smatjes te klessebessen..
Post ff dat gesprekje..quote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
Praten. Hoezo?quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij zat wát?
Klacht zal overigens wel terecht zijn. Had geen zin om de TS te lezen, maar ik heb ook vaak last van mensen die mij op MSN willen hebben, maar ik hun niet
Say whut?quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Had geen zin om de TS te lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |