We hadden Chris Zegers nagemaakt en ook een hele lelijke dikke kleine kerel met een grote neus die Fred heette.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We hadden Chris Zegers nagemaakt en ook een hele lelijke dikke kleine kerel met een grote neus die Fred heette.
Fred en Chris zijn allebei ook achternamen dus die zaten bij het commentaar
Ik heb wel twee keer gewonnen. Het was wel ff wennen, de laatste die ik had gespeeld was Fifa 98
Fred en Chris hebben allebei bij Olympique Lyon gespeeld, of ze er nog spelen, I dont know.quote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We hadden Chris Zegers nagemaakt en ook een hele lelijke dikke kleine kerel met een grote neus die Fred heette.
Fred en Chris zijn allebei ook achternamen dus die zaten bij het commentaar
Ik heb wel twee keer gewonnen. Het was wel ff wennen, de laatste die ik had gespeeld was Fifa 98
Chris Zegers is een beetje een inside joke figuurquote:
5 euro per persoon.quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fred en Chris hebben allebei bij Olympique Lyon gespeeld, of ze er nog spelen, I dont know.
Fifa is sowieso vet, met een paar vrienden erbij toernooitje
quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga slapen. Kusje voor Sky. Mini kusjes voor de rest.
Ja ik zie het al voor mij van die giegelende meisjes die een goed voetbalspel niet spelen om het goede maar voor de humor ervan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Chris Zegers is een beetje een inside joke figuurvooral door de briljante Koefnoen persiflage van RTL travel waar Chris naar Almere muziekwijk afreist
"Ik ben vanmorgen extra vroeg opgestaan om m'n haar net te doen alsof ik net uit bed kom."quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Chris Zegers is een beetje een inside joke figuurvooral door de briljante Koefnoen persiflage van RTL travel waar Chris naar Almere muziekwijk afreist
Ik was het enige giechelende meisjequote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik zie het al voor mij van die giegelende meisjes die een goed voetbalspel niet spelen om het goede maar voor de humor ervan.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ik ben vanmorgen extra vroeg opgestaan om m'n haar net te doen alsof ik net uit bed kom."
NINJA EDIT BAN DAAR STOND HEUL WAT ANDERSquote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
de mod die mijn op verneukt heeft: Krijg een fikse verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |