Dat dus! Dat papiertje kan een grote rol spelen.. en anders vrees ik dat je pech hebt. Tenzij je op een andere manier kan bewijzen dat je hem echt hebt verzondenquote:Op zondag 13 december 2009 22:56 schreef detulp050 het volgende:
Je krijgt toch een bewijs dat je het hebt ingeleverd bij het Kialapunt? Ben je de kwijt?
Juist ja, dan kan je hier nogal weinig tegen doen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Fuzzysham het volgende:
Daar had ik zuiniger mee om moeten gaan ja.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Fuzzysham het volgende:
Tsja, moet Large dan maar betalen nu? Zij hebben nu ook geen poot om op te staan bij de vervoerder. Met verzendbewijs wel.quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Fuzzysham het volgende:
Met verzendbewijs ook niet, ze zijn immers niet de opdrachtgever. TS regelt de verzending, dus als het pakket zoek raakt is dat een zaak tussen TS en de vervoerder. De beoogde ontvanger (Large) is geen partij in die zaak.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Tsja, moet Large dan maar betalen nu? Zij hebben nu ook geen poot om op te staan bij de vervoerder. Met verzendbewijs wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |