LOLquote:
We hadden het over vrouwen waarbij je meteen de kleren aan stukken wilt scheuren. Gaat puur over fysieke aantrekkingskracht dusquote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.
true truequote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We hadden het over vrouwen waarbij je meteen de kleren aan stukken wilt scheuren. Gaat puur over fysieke aantrekkingskracht dus
Verder hebben we het over waar ík van houd, niet waar vrouwen van houden![]()
Omdat T geen TT wilde over sliertjes en bonkjesquote:
Oquote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat T geen TT wilde over sliertjes en bonkjes
Duidelijk verhaal toch?quote:
Spijt dat je ernaar hebt gevraagd?quote:
Nee hoor, nectarientje gaf precies genoeg informatie.quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijt dat je ernaar hebt gevraagd?
Je kreeg er geen beelden bij?quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
Nee hoor, nectarientje gaf precies genoeg informatie.
Nee en je hoeft je post ook niet te ondersteunen met plaatjesquote:Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kreeg er geen beelden bij?
O.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
Nee en je hoeft je post ook niet te ondersteunen met plaatjes.
En er was zulk mooi beeldmateriaal verzameld.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft Annie je toegang gegeven tot zijn beruchte plaatjesarchief?quote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En er was zulk mooi beeldmateriaal verzameld.
Annie en ik zijn redelijk aan elkaar gewaagd als het gaat om de plaatjesarchieven.quote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft Annie je toegang gegeven tot zijn beruchte plaatjesarchief?
Ik geloof je, je hoeft het dus niet te bewijzen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Annie en ik zijn redelijk aan elkaar gewaagd als het gaat om de plaatjesarchieven.
Ik wel?quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt al lang bewezen dat je dit beheerst.quote:
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.quote:Op maandag 14 december 2009 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
Nee hoor, je hebt al lang bewezen dat je dit beheerst.
Nee hoor, op een gegeven moment heb je je top bereikt en dan moet je niet nog gekkere dingen gaan uithalen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.
Ik kan een actuele foto maken en plaatsen. Als Plato dat ziet zitten uiteraard.quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.
Ik zie het niet zittenquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan een actuele foto maken en plaatsen. Als Plato dat ziet zitten uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |