Dacht ik even omdat je zei dat je al een paar truien aan had.quote:
Ik heb het dus niet koud, omdat ik een paar truien aan hebquote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht ik even omdat je zei dat je al een paar truien aan had.
http://images.google.nl/images?oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&q=Miranda+Kerr&um=1&ie=UTF-8&ei=IWUmS-usE4yX4gb52bTuCQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CB8QsAQwAAquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Arme CL: 'Orlando Bloom vraagt vriendin ten huwelijk'
Ik vind die Miranda echt helemaal niksquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Arme CL: 'Orlando Bloom vraagt vriendin ten huwelijk'
Ze ziet er wel héél schattig uit vind ik. Maar niet de meest sensuele vrouw die je kan hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind die Miranda echt helemaal niks
Ik kan er echt niets van maken.quote:Op maandag 14 december 2009 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze ziet er wel héél schattig uit vind ik. Maar niet de meest sensuele vrouw die je kan hebben.
Beetje een babyface. Wat ergens wel weer passend is natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er echt niets van maken.
Niet dat ze lelijk is, maar het doet me gewoon niets.
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beetje een babyface. Wat ergens wel weer passend is natuurlijk.
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.quote:
Orlando zelf heeft ook nogal een jongensachtig uiterlijk natuurlijk. Wat uiterlijk betreft passen ze imo perfect bij elkaarquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&q=Miranda+Kerr&um=1&ie=UTF-8&ei=IWUmS-usE4yX4gb52bTuCQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CB8QsAQwAA
Leuke meid om te zien maar dat hij daarvoor CL laat schieten, wát een lutser!
CL weet precies hoe ik haar noemquote:
Dat heb ik dus ook wel idd, niet het type waar je meteen de kleren bij van het lijf wil scheuren.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er echt niets van maken.
Niet dat ze lelijk is, maar het doet me gewoon niets.
[ afbeelding ]
Geef eens een voorbeeld van iemand bij wie je dat wel zou willen doen?quote:Op maandag 14 december 2009 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wel idd, niet het type waar je meteen de kleren bij van het lijf wil scheuren.
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)quote:Op maandag 14 december 2009 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iemand bij wie je dat wel zou willen doen?
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)
quote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |