En wind is eigenlijk altijd kutquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier aan de kust waait het ook altijd nog eens hard enzo
O ja, daarom was Den Haag een no noquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier aan de kust waait het ook altijd nog eens hard enzo
Een AH en een Aldi.quote:Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Euh? Wat zit er dan aan de overkant?
De ALdi is briljant. Maar daar hebben ze natturlijk weer geen merkartikelen en die wil ik zo af en toe ook wel eens hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, de Aldi, dat was 'm. Daar ben ik nooit zo'n fan van eigenlijk.
In de folder staan altijd wel leuke dingen, al mn kampeerspullen komen daar vandaanquote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De ALdi is briljant. Maar daar hebben ze natturlijk weer geen merkartikelen en die wil ik zo af en toe ook wel eens hebben
Aan het doorlekken?quote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik ga de kou in, de vlek op m'n broek is bijna weg
Dat was met spuitbussen Annie, wel even bij de les blijven hè!quote:Op maandag 14 december 2009 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, ik zet mijn auto wel even een uurtje aan. Moet je kijken hoe groot dat gat in de ozonlaag gaat groeien.
Annie in spuitbus? Is daar vraag naar?quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was met spuitbussen Annie, wel even bij de les blijven hè!
"I-can't-believe-it's-not-Annie!"quote:Op maandag 14 december 2009 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Annie in spuitbus? Is daar vraag naar?.
Verwarming FTW!quote:Op maandag 14 december 2009 15:44 schreef MissMSX het volgende:
Het valt best mee zegt ze dan
Ik doe vanavond op de fiets nog maar een extra trui aan. En ik heb er al een paar aan
Binnen heb ik het niet koudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |