En anders heb je nog de consumentenbond, ombudsman en radar!quote:Op maandag 14 december 2009 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nog een e-mailadres in m'n mailbox staan wegens een eerdere mailwisseling die helemaal nergens op sloeg, dus ik heb dat adres gebruikt. Anders moet ik naar de Hi-store, misschien dat dat helpt.
Boodschappen doen alleen als het noodzakelijk is, plannen voor vanavond afzeggenquote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef MissMSX het volgende:
Het is koud buiten en ik moet nog boodschappen doen en vanavond nog naar de andere kant van de stad. Daar heb ik dus geen zin in, omdat het koud is
Het is noodzakelijkquote:Op maandag 14 december 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Boodschappen doen alleen als het noodzakelijk is, plannen voor vanavond afzeggen
*Sjaal, muts en wanten aangeeft.quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is noodzakelijk
En vanavond heb ik cursus, dus beetje zonde om af te zeggen
quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De supermarkt is ongeveer drie stappen verder lopen dan de auto
Klinkt goed. Wij eten vanavond ook een ovenschotel, maar dan de kliekjesquote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Tegan het volgende:
Hier is de ovenrepareerman er, en ik ben een verslag aan het maken terwijl hij sleutelt.
Ik heb bedacht dat ik om te vieren dat de oven het weer doet vanavond allemaal ovendingen ga eten. Weet alleen nog niet wat, maar dat betekent denk ik ook boodschappen. Ovenfriet ofzo. Of ik blijf thuis en maak een of andere ovenschotel.
Moet je die wel hebbenquote:
Dank jequote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Sjaal, muts en wanten aangeeft.
De Jumbo niet!quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De supermarkt is ongeveer drie stappen verder lopen dan de auto
Dusquote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet Miss niet zo zeuren en gewoon boodschappen gaan doen
In dat geval liet ik de Jumbo toch mooi voor wat het wasquote:
Volgens de balkonthermometer hier is het 0,5 graden Celsiusquote:
Iets boven nul hier met een waterig zonnetje. Windstil, ik zou er zo boodschappen in gaan doen maar ik weet natuurlijk niet hoe het in Den Haag is.quote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Hoe koud is het eigenlijk buiten?
Maar de AH heeft altijd slechte kwaliteit spullen en is ook nog een stervensduurquote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval liet ik de Jumbo toch mooi voor wat het was
Een kwartier fietsenquote:
Hier aan de kust waait het ook altijd nog eens hard enzoquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets boven nul hier met een waterig zonnetje. Windstil, ik zou er zo boodschappen in gaan doen maar ik weet natuurlijk niet hoe het in Den Haag is.
Euh? Wat zit er dan aan de overkant?quote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar de AH heeft altijd slechte kwaliteit spullen en is ook nog een stervensduur
[..]
Een kwartier fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |