Sorry.quote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Kak, een van de katten heeft m'n oordopjes doorgeknaagd![]()
Hoe smaakten de pints of Guinnessquote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef Q. het volgende:
Jeej, Nederland! Jullie hebben me gemist hè?
Net zoveel als normaal.quote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef Q. het volgende:
Jeej, Nederland! Jullie hebben me gemist hè?
Nog beter dan normaal.quote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe smaakten de pints of Guinness?
Dat hoort er bij.quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, tientje. Ik vond het erger toen er eentje naast de kattenbak had gezeken
.
Was dat je bedoeling?quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Goed, Annie zien we voorlopig niet meer terug
quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe alles om je een avondje te vermaken
Ik ga hier nog maanden lol van hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe alles om je een avondje te vermaken
Eén tip: sla de dierenfoto's overquote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga hier nog maanden lol van hebben.
Plato denkt meteen dat jij voor mijn neus staat in een korset, hoge hakken en jarretels.quote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is niet het soort vertier waar jij naar op zoek bent, geloof me
Dat neem ik direct aanquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is niet het soort vertier waar jij naar op zoek bent, geloof me
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.quote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plato denkt meteen dat jij voor mijn neus staat in een korset, hoge hakken en jarretels.
Dit gaat toch best ver, onderschat het nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.
Dat komt vanavond nog.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.
Example?quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)
*schopt*quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en apparaten die niet doen wat ze moeten doen zijn stom
Nah ja, gelukkig heeft de eerste helft wel gewerkt en nu heb ik gewoon 2 keer de eerste helft vastgelegdquote:
Algehele baaldagquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Algehele baaldag
De verdoving van de tandarts is ook nog eens niet uitgewerkt. Gaat al wel beter, maar het voelt zo kuhuhut
Hallelujah!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Lekkere warme sloffen gekocht net
En dit
[ afbeelding ]
Die zijn moeilijk te vinden, het is namelijk niet het standaard sterren figuurquote:
Verdoving? Flink liggen boren/snijden/iets?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Algehele baaldag
De verdoving van de tandarts is ook nog eens niet uitgewerkt. Gaat al wel beter, maar het voelt zo kuhuhut
Diep in het orchideeënwoud, baarde Maria haar zoon en noemde hem Jezus. En door dit orchideeënwoud kwamen ineens twee wijzen en een neger, die leek op Plaatje's ava, en een kameel en twee schapen. De os hebben ze helaas opgegeten.quote:
Wow, da's een behoorlijke reetquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn moeilijk te vinden, het is namelijk niet het standaard sterren figuur![]()
Wat ik zo snel kan vinden is dit:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder plakplaatjes en meer type hollandse meid, al zijn sommige negerinnen ook echt
Dat zijn forse... eh... benenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn moeilijk te vinden, het is namelijk niet het standaard sterren figuur![]()
Wat ik zo snel kan vinden is dit:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder plakplaatjes en meer type hollandse meid, al zijn sommige negerinnen ook echt
Boren... Ik heb nog nooit een verdoving gevraagd voor boren, maar ik ben toch wel blij dat ik het nu wel eens gedaan hebquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verdoving? Flink liggen boren/snijden/iets?
Gingen ze de schapen neuken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diep in het orchideeënwoud, baarde Maria haar zoon en noemde hem Jezus. En door dit orchideeënwoud kwamen ineens twee wijzen en een neger, die leek op Plaatje's ava, en een kameel en twee schapen. De os hebben ze helaas opgegeten.
Het is weer eens wat anders dan al die anorexia kontjes.quote:
Haha, nee hoor. Het zou mijn ding niet zijn, maar als jij er gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan al die anorexia kontjes.![]()
Maar petiet vrouwen kan ik ook heel aantrekkelijk vinden al zal de directe seksuele aantrekkingskracht wat minder extreem zijn dan bij iemand met zulke zeer uitgepsproken eh, vrouwelijke vormen![]()
Nu ben ik zeker een perverseling hè?![]()
Niets, Ik typquote:
Te dik vind ik haar zéker niet. Er zit een vetlaagje op maar het is allemaal mooi stevig en ik vind de verhoudingen primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef Tegan het volgende:
Zo extreem is ze toch niet. Zolang je nog in standaard stoelen enzo past ben je imo niet te dik.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Te dik vind ik haar zéker niet. Er zit een vetlaagje op maar het is allemaal mooi stevig en ik vind de verhoudingen prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |